Sama homma jatkuu. Ei muutosta, kuumana alkaa pätkimään. Onks näissä ollu puolavikoja? Ainakaa itellä ei tuu enää muuta mieleen. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 540 4,4b ajoittainen paha nykiminen kiihdyttäessä.
Collapse
X
-
No ainaki tulpat vaihdoin(neljä tulppaa käsin kierrettävissä auki. Kiitos merkkihuollon.), ja nelospytyn puolan vaihdoin, ku se tuntuis olevan poissa pelistä, ni nyt on varmaan sen bensapuolen aika. Onks sille suuttimelle mitään tehtävissä näin ammattikoulupohjlta/voiko testata millään? Joku meinas jo et koko ohjainyksikkö olis menny... Kohta alkaa jo pientä poikaa harmittaa=( Nyt huomasin ku käytin tota tyhjäkäynnillä, ni jostain kuuluu suhaus, niinku se imasis ilmaa jostain ja samalla tyhjäkäynti alkaa heittää???- e39 540i 6v. manual farkku -97
Comment
-
-
Tuskin se suutinvika on.
Perus huohotinventtiili voisi olla tämänkin aiheuttaja, ota koneen päältä suojamuovit pois ja pistä käymään, jos kuuluu jostain suhinaa niin melkeinpä pääsee vaihtamaan huohotinta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Katalysaattorit tai pakoputki tukossa. Älä turhaan vaihda muita osia, ennenkuin olet käyttänyt pakoputken irti autosta ja varmistanut asian. Katalysaattorin sisuskalut ovat päässeet irti ja tukkineet katalysaattorin tai pakoputken takaosan.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Janne69 View PostKulutus näyttää matka-ajossa ihan normaalilta; 8 - jotakin/100 km.
Miten sen pakoputkiston tukkoisuuden voisi käytännössä tarkistaa? Aika iso homma repiä se irti.
Taitaa olla jo viisainta ajaa suoraan merkkihuoltoon.
Mut oireethan tossa on ihan selvät, joko yksi tai useampi puola pimeenä tahi jos on myös savua joskus ilmassa, niin toi huohotinventtiili. Venttiilikopan suojamuovit vaan pois ja kurkkaa tulpan koloihin, öljyä näkyvissä jossain, niin suosittelen vahvasti venakopan tiivisteiden ja puolien tarkistusta.Last edited by Morkai; 30-05-2009, 21:07.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Morjens
Jos ei ole auto tullut vielä kuntoon niin tarkastappa ettei kuvan letkusta löydy sellainen supiste kumihärpäke pyörimästä irrallaan(oli irronnut kun klemmari oli vedetty väärin). Ei paha homma mutta yksi mahdollisuus, itselläni aiheutti pätkimistä, ASC valon vilkkumista jne jne.. tosin Sinulla on ihan kunnollisiakin vikakoodeja, kun taas itselläni ei tullut koodin koodia, pätki vaan niin pirusti.
Last edited by hmms; 05-06-2009, 11:52.
Comment
-
Comment