Osa 2 taitaa olla tässä kuvassa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 540 4,4b ajoittainen paha nykiminen kiihdyttäessä.
Collapse
X
-
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Originally posted by rainekoo View PostAjattelin tilata sen coverin sinne imusarjan takaosaan.
Mitä kaikkea kannattaa ottaa uusia samaan tilaukseen
http://www.realoem.com/bmw/showparts...37&hg=11&fg=40
Ainakin osat 3 ja 12, vanhoilla tiivisteillä turha kasata.
Pistä sitten suosiolla uudet alipaineletkut sinne, vanhat ovat kuitenkin hapertuneet.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by rainekoo View PostNyt on uus osa paikoillaan....kylmänä ehkä nyt rajumpaa nykiminen.
Kuinka ranttuja nuo koneet on tulpille kun tuntuu että lämpimänä se ei niinkään nyi.
Nyt on paikoillaan boschin tulpat +7 numeroiset (fr7ldc+)
BOSCH F 7 LDCR
NGK BKR 6 EK
BOSCH FGR7DQP
NGK BKR6EQUP
Eli jos sinulla ei ole kirjoitusvirhettä tuossa niin väärät tulpat mahdollisesti?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostNGK on tehtaalta ja se sinne kannattaa laittaaMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by bmw.power View PostNostetaampa esille. Itellä m62b35 aikasemmin nyki tosi lievästi tasakaasulla kylmänä, mutta nyt pientä nykimistä lämpimänäkin kun kiihdyttää, mutta ei tasakaasulla kun kone on lämmin..
Comment
-
-
E39 540 vm.96
Kysynpäs neuvoa kävin tänään katsastamassa kyseisen laitteen moitteetta ja kun sieltä ajelin kotiin muutaman kilometrin jälkeen auto alkoi välillä tuprauttelemaan savua aika raakasti, kun kaasua polkaisi kierrokset eivät laskeneet. Tyhjäkäynti on aika raskaan kuuloista ja konetilasta moottorin takapäästä kuuluu mielestäni aika kova suhina.
Lukaisin koodit ja sain seuraavaa:
- 4B Misfiring with cyl. cutout, total
- 3F Misfiring with cyl. cutout cyl 1
- 41 Misfiring with cyl. cutout cyl 3
- 40 Misfiring with cyl. cutout cyl 2
Autossa oli alkuvuodesta ongelmana kääsuläpän asentotunnistin jonka vaihdoin ja silloiset ongelmat katosivat.
Autossa on kilometrejä 176tkm ilmamassamittari on vaihdettu jokunen vuosi sitten joten voisikohan ongelman aiheuttaa tuo Huohotin?
Comment
-
-
Originally posted by EOL View PostKysynpäs neuvoa kävin tänään katsastamassa kyseisen laitteen moitteetta ja kun sieltä ajelin kotiin muutaman kilometrin jälkeen auto alkoi välillä tuprauttelemaan savua aika raakasti, kun kaasua polkaisi kierrokset eivät laskeneet. Tyhjäkäynti on aika raskaan kuuloista ja konetilasta moottorin takapäästä kuuluu mielestäni aika kova suhina.
Lukaisin koodit ja sain seuraavaa:
- 4B Misfiring with cyl. cutout, total
- 3F Misfiring with cyl. cutout cyl 1
- 41 Misfiring with cyl. cutout cyl 3
- 40 Misfiring with cyl. cutout cyl 2
Autossa oli alkuvuodesta ongelmana kääsuläpän asentotunnistin jonka vaihdoin ja silloiset ongelmat katosivat.
Autossa on kilometrejä 176tkm ilmamassamittari on vaihdettu jokunen vuosi sitten joten voisikohan ongelman aiheuttaa tuo Huohotin?
Comment
-
-
Originally posted by EOL View PostAhaa minkäs moisesta tulpasta on kyse?
Onkohan se tuossa osa #6
Kuminen tulppa letkulähdön päällä.
Comment
-
Comment