Originally posted by EPDM
View Post
e39 airbag valo syttyi ??
Collapse
X
-
Originally posted by Kinner View Postniinpä taitaa olla juu,mutta edelleen pitäisi saada lisää tietoa kyseisestä liittimestä. en löydä sille omaa paikkaakaan.
Tiedoksi vain muillekkin että sielläkin on liitin eikä vain penkin alla se iso liitin.käyttis e61 530Da Touring Lci -08
ex e39 530Da Touring M-Sport-02[/U]
PärräSuzuki gsx-r 750-00
ex e39 523i sedan-97ex Kawasaki zzr600-93
ex e34 525tdsa Touring-92
ex e34 524td sedan-90
ex e30 324tdic sedan-88
Comment
-
-
Täällä valo palanut monta viikkoa, palaa siis kokoajan ja heti kun virrat laittaa päälle.
Käytiin vikakoodit luettamassa ja lapulle tuli seuraavaa:
Ohjainlaitediagnoosi BMW Turvatyyny AB 2.0 vikamuisti
18 Istuintunnistus BFS edessä
Vastus liian suuri
Virhetaajuus: 154
Vika ei ole ajankohtainen
Nollattiin vikakoodit ja päivän päästä valo sytty taas.
Mitäköhän tää sit meinaa??
Auto e39 528-97
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostAirbag valo minullekin pääle e39 530d vm 2003. Vika on tullut esiin enemmän ja enemmän. Ennen pyystyi poistaa vika koodit mutta nykyään ei enään.
Vikakoodi väittää kuskinpuolisen oven airbagissa oleva häikkää ja molempien puoliset törmäystunistimet.
KP oven airbagin liittimet ok. Molempien puoliset ovien liittimet käyty läpi, ohjain yksikköt koodattu uudestaan. Vikakoodit kyllä poistuu kunnes seuraavalla kerralla käynistät moottoria.
Eli sivuairbagien ohjainyksikkö on viallinen. Ebay on pullollaan käytettyjä muutamalla kympille. Mutta "kuulema" niitä ei voi koodata uudestaan?
Kysymys on miksi, meinaa uuden hinta on montaa on about 350-400€, ja käytettynä saa muutamalla kympille...:think
Lopullinen syy oli vialllinen liukurengas...go figure.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Airbagin valo palaa ja vika on apparin tunnistinmatossa. Vikakoodit luettu! Auto on E39 525tds vm.-97. Liittimet on spreijjattu ja kunnolla kiinnitetty mutta valo palaa silti eli todennäköisesti matto on siis morjes.. Jos jollain on tähän vaivaan joku kiva jippo millä valon saisi sammumaan niin laittaa viestiä vaikka privaan! Ei olisi hirveästi intressejä investoida mihinkään uuteen mattoon.BMW X5 E70 3.0sd M-Sport
BMW K100RS
BMW E34 530i
BMW E39 525tds
Comment
-
-
Itsellä palaa bägin valo melkein aina jos joku ei istu kyydissä joskus palaa kyllä vaikka joku istuukin vänkärin penkillä, auton lämmettyä sisältä useimmiten sammuu. Pitää varmaan käydä johtohässäkkä läpi vänkärin penkin alta ja katsoa korjautuisiko.näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by Agre View PostAirbagin valo palaa ja vika on apparin tunnistinmatossa. Vikakoodit luettu! Auto on E39 525tds vm.-97. Liittimet on spreijjattu ja kunnolla kiinnitetty mutta valo palaa silti eli todennäköisesti matto on siis morjes.. Jos jollain on tähän vaivaan joku kiva jippo millä valon saisi sammumaan niin laittaa viestiä vaikka privaan! Ei olisi hirveästi intressejä investoida mihinkään uuteen mattoon.
Matto maksaa reilun satasen ja onhan siinä parin tunnin homma vaihtaa se.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostJos siitä toimivan haluaa niin matto vaihtoon. Tai vaihda koko penkki jos on mallia peruskangas. Niitä saa suurinpiirtein kun hakee pois kun porukka vaihtaa nahka/sport penkkejä itselleen. Myydään palstalla on just esim molemmat eteen 80e :think
Matto maksaa reilun satasen ja onhan siinä parin tunnin homma vaihtaa se.
Comment
-
-
Tietysti käytetyssä voi olla samaa vikaa joten ei kannata tosiaan paljo ainakaan penkistäkään maksaa.
Mutta eihän se mattokaan nyt älyttömiä maksa uutena, eikös satkulla suunilleen saa? Sitten ainakin toimii sen osalta pitkään kun on ensin suljettu pois vaihtoehto ettei liittimessä pätki.
Yleensä pelkkä putsaus ei auta vaan vaatii nastan "kiristämistä" irroitamalla se liitinkotelosta ja puristamalla päästä hieman kasaan. Irtonastoilla myös helppo kokeilla onko liitos tarpeeksi timmi.
Tosin tuo pätee yleensä paukun liitäntöihin missä esiintyy katkosta, yleensä jos herjaa tunnistinmattoa niin se myös on rikki.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Comment