Originally posted by Petri.Kekkonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bensa vs. Diesel E39 530
Collapse
X
-
Originally posted by r_vesa View PostJaa-a, E39 3-litraisesta bensakoneesta ei ole kokemusta, mutta jos N-sarjan 3-litraisessa on karummat soundit, niin sitten noissa vanhemmissa ei varmaan kuulu sisälle mitään ääniä sen verran hiljainen peli ainakin tuo oma kosla on (N52B30A).E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostVäitätkö siis ihan tosissasi että kori on "löystynyt" esim. 150tkm ajetussa niin paljon jo että sen huomaa rattiin?
Kun asenne on jo valmiiksi selvä : 300 tkm ajettu on helmi, ei aleta väittämään. Hommaa uusi BMW perseen alle, ajele sillä ainakin kuukausi, ja tule sitten tänne väittämään, että 300 tkm ajettu tontissa oleva on muka yhtä hyvä tai parempi AJOLTAAN.
Se, että auto ei kallistele, on hyvin vähän tekemistä ajo-ominaisuuksien kanssa. Menee samaan kategoriaan, kun kuta tiukempi lukkoperä, sitä parempi...
Mutta lopetan tähän.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostEn, vaan puhuin kokonaisuudesta.
Kun asenne on jo valmiiksi selvä : 300 tkm ajettu on helmi, ei aleta väittämään. Hommaa uusi BMW perseen alle, ajele sillä ainakin kuukausi, ja tule sitten tänne väittämään, että 300 tkm ajettu tontissa oleva on muka yhtä hyvä tai parempi AJOLTAAN.
Se, että auto ei kallistele, on hyvin vähän tekemistä ajo-ominaisuuksien kanssa. Menee samaan kategoriaan, kun kuta tiukempi lukkoperä, sitä parempi...
Mutta lopetan tähän.
Siitä ollaan kyllä yhtä mieltä että uusi on uusi sitä ei voi kiistää, mutta kyllä nuo erot on niin pieniä että olkoot rikkaampien hommaa tuo uusien bemarien osto. Muutaman kerran olen ajanut suurinpiirtein vastaavaa mutta vaan nelivetoa, enkä ainakaan viimesyksynä olisi ollut valmis sijoittamaan pyydettyä 70ke välirahaa vastaavaan uuteen.... Niin ja oma auto muuten ei ole tontissa, on nimittäin dynamic drive + vakio alusta.. Eikä sillä ole ajettu 300tkm.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostEn, vaan puhuin kokonaisuudesta.
Kun asenne on jo valmiiksi selvä : 300 tkm ajettu on helmi, ei aleta väittämään. Hommaa uusi BMW perseen alle, ajele sillä ainakin kuukausi, ja tule sitten tänne väittämään, että 300 tkm ajettu tontissa oleva on muka yhtä hyvä tai parempi AJOLTAAN.
Se, että auto ei kallistele, on hyvin vähän tekemistä ajo-ominaisuuksien kanssa. Menee samaan kategoriaan, kun kuta tiukempi lukkoperä, sitä parempi...
Mutta lopetan tähän.
No, eipähän tarvii sitte enää BMW:tä harkita seuraavan auton yhteydessä sillä minun käytössä olevat autot ovat tarkoitettu ajettaviksi eikä sunnuntaisin rätillä tallissa kiillotettaviksi.Last edited by gRt; 03-12-2009, 20:28.
Comment
-
-
Oisko järkeä vaihtaa 530d M-Sport manuaali pari vuotta uudempaan 530i M-Sport automaattiin?
Köyhtyykö vuoden aikana paljonkin enemmän polttoaineen takia?ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
nyt on kokemuksia e39:stä sekä bensana että dieselinä
530d touring tuli omistettua 4 vuoden ajan ja nyt on tämän kevään ajan ollu 523i sedan
erojahan noilla kulutuksessa on ihan selvästi, tosin tolla bensakoneella ei oo tullu vielä heitettyä pitempää lenkkiä niin huomais todellisen kulutuksen
Comment
-
Comment