Originally posted by jaykayarel
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Touring takaluukun ongelmat
Collapse
X
-
Originally posted by jaykayarel View PostEdelleen satunnaisesti jättää luukun "imemättä" loppuun/imee luukkua itsekseen kiinni luukun ollessa auki. Tällöin myöskään luukun alalaidan punainen valo ei pala, vaikka kuuluisi. Toisinaan palaa ja tsydeemi pelaa moitteetta.
Kuulostaisi niin piuhavialle, kuin voi olla, muttei etsinnöissä oikein löytynyt enempää ainakaan mutkakohdasta katkenneita tai murtuneita piuhoja.
Comment
-
-
Originally posted by ^^jaani^^ View PostMitenköhän ihimeessä nuo pumput saa tuolta katon sisästä? Ei lähe se pallo pää sitte millää.. Toisen sain vaihdettua kun se oli valmiiksi irti.. Paljohane liikkeessä ottas tosta pumppujen vaihosta?F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Originally posted by ^^jaani^^ View PostEi auta video, sitä tosa aamulla kattelin ko värkkäsin.
Mutta miten sen putken saa siihen jousen päälle, kun se haarukka ei mahu pois siitä saranasta, ennenku se pallopää on irti?F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Mulla sähköinen takaluukku ei jaksa avautua omin voimin. Pikkasen kun kädellä auttaa niin nousee kyllä. Aluksi ei toiminut ollenkaan koska öljyä ei ollu säiliössä lainkaan. Edellinen omistaja kuulemma vaihdattanut luukun eikä ollut sen jälkeen toiminut. No syy ainakin selvisi..
Laitoin ATF öljyä säiliöön niin alkoi toimimaan edellä mainitulla tavalla.
Tuota pitäisi nyt sitten varmaan alkaa ilmailemaan.. Onko jollain vinkkejä miten homma onnistuu helpoiten?
Comment
-
-
Seuraavan laista ongelmaa on minulla: Vaihdoin takalasin kaasujouset ja alkuperäinen ongelma ratkesi. Mutta sitten kun ajan sillan liikuntasauman yli, niin se takalasi aukeaa. Eli lukko ei oikein jaksa pitää kiinni. Ja sitä lasia pitää aika napakasti iskeä kiinni, että se menee kiinni. Lisäksi takalasin pyyhkijä ei toimi, mutta pissapoika toimii. Pitäisikö lukko uusia? Sähkö toimii lukossa.
Comment
-
-
Originally posted by Ebro View PostSeuraavan laista ongelmaa on minulla: Vaihdoin takalasin kaasujouset ja alkuperäinen ongelma ratkesi. Mutta sitten kun ajan sillan liikuntasauman yli, niin se takalasi aukeaa. Eli lukko ei oikein jaksa pitää kiinni. Ja sitä lasia pitää aika napakasti iskeä kiinni, että se menee kiinni. Lisäksi takalasin pyyhkijä ei toimi, mutta pissapoika toimii. Pitäisikö lukko uusia? Sähkö toimii lukossa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Ebro View PostSeuraavan laista ongelmaa on minulla: Vaihdoin takalasin kaasujouset ja alkuperäinen ongelma ratkesi. Mutta sitten kun ajan sillan liikuntasauman yli, niin se takalasi aukeaa. Eli lukko ei oikein jaksa pitää kiinni. Ja sitä lasia pitää aika napakasti iskeä kiinni, että se menee kiinni. Lisäksi takalasin pyyhkijä ei toimi, mutta pissapoika toimii. Pitäisikö lukko uusia? Sähkö toimii lukossa.
Comment
-
Comment