jatketaan nyt tähän vaikka ongelma koskeekin e38 ilmastointipaneelia, mutta samahan se on e39:ssä. Elikkäs omasta on molemmat ilmastoinnin lämpötilanäytöt pimeänä suurimmaksi osaksi. Muutamia pikseleitä näkyy. Kukas tekis korjausta tässä uudellamaalla/keravan lähistöllä?
Nykyiset -63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Jos Lohjalla asustelet niin ei kannata merta edemmäksi kalaan lähteä. www.autorepair.fi ja nummela.
Olen maanantaista lähtien koittanut soittaa sinulle sekä autorepairiin. Lähetin viestejä, jätin viestejä, lähetin kirjekyyhkyn ja savumerkkejä. Oletko ollut töissä vastavakoilun parissa kun sinua on niin hemmetin vaikea saada kiinni?
Olen maanantaista lähtien koittanut soittaa sinulle sekä autorepairiin. Lähetin viestejä, jätin viestejä, lähetin kirjekyyhkyn ja savumerkkejä. Oletko ollut töissä vastavakoilun parissa kun sinua on niin hemmetin vaikea saada kiinni?
Tavoitettavuusongelmahan johtuu vain ja ainoastaan siitä että näitä töitä on todella runsaasti. Jos minulla olisi ylimääräistä aikaa mielelläni vastaisin jokaiseen puheluun, mutta jos tekisin sen nyt ei juuri muuta ehtisi tekemäänkään. Yritän kuitenkin muistaa soitella huomenna.
Mä korjasin sun mittariston eilen illalla
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment