Kysyn nyt täälläkin kun ei muualla kukaan vastaan. Onko automaattiin saanut tehtaalta 255/40 takarengasta ja jos on, niin onko siinä eri softa laatikossa? Tuohan on sama halkaisija kuin 225/45 joka sotkee laatikon toiminnan ja löysin yhden jutun jossa 255/40 olisi myös sotkenut. Ajaako kukaan automaatilla 235/45+255/40 rengastuksella?
100-150€ väliin näyttää olevan 255/40 kokoisetkin halvemman luokan renkaat.
Käsitykseni mukaan tuo Falken ei taida kovin kummoinen olla. Hankookin S1 evo koko sarja 150€ enemmän kuin 255 takarenkaalla Nexenit. Eipä tuo niin paha ero ole, kai... Tosin 235/255 sarja löytyisi jo valmiiksi niin olisi kiva käyttää se loppuun jos sopisi.
Käsitykseni mukaan tuo Falken ei taida kovin kummoinen olla. Hankookin S1 evo koko sarja 150€ enemmän kuin 255 takarenkaalla Nexenit. Eipä tuo niin paha ero ole, kai... Tosin 235/255 sarja löytyisi jo valmiiksi niin olisi kiva käyttää se loppuun jos sopisi.
No jos sellaset kerta löytyy, niin mikäs siinä, pistää alle ja kokeilee...
Edit: tuosta Falkenista sen verran että mun käsityksen mukaan 453 pitäisi olla hyvä rengas.
Mahtuukos kolmiysiin 11 tuumaa leveä 19" vanne taakse jossa et 20, vai joutuuko laittaa muutaman millin spacerin ettei ota sisäpuolelle kiinni?
10,5 leveää 18 tuumasta olen kokeillut ja mahtui hyvinkin, et oli 18.
Mahtuukos kolmiysiin 11 tuumaa leveä 19" vanne taakse jossa et 20, vai joutuuko laittaa muutaman millin spacerin ettei ota sisäpuolelle kiinni?
10,5 leveää 18 tuumasta olen kokeillut ja mahtui hyvinkin, et oli 18.
Toukassa ei mahdu... Tänään jumppasin takasia alle liika pack space/poke otti takaseinään kiinni. Laitoin 11.5mm lätyn väliin ni meni. Tosin camberit aikalailla miinuksella, Mutta en usko että menis vaikka olis säädetty camperia toiseen suuntaan. Vanteena 11x19 et 20
renkaina 265.30.19
Toukassa ei mahdu... Tänään jumppasin takasia alle liika pack space/poke otti takaseinään kiinni. Laitoin 11.5mm lätyn väliin ni meni. Tosin camberit aikalailla miinuksella, Mutta en usko että menis vaikka olis säädetty camperia toiseen suuntaan. Vanteena 11x19 et 20
renkaina 265.30.19
Comment