Mä kyllä sanoisin että noi 15" renkaatkin toimivat kyllä pystynmillä taka-cambereilla parenmin. Mulla oli noilla kitkoilla takapää helvetin löysä noilla -1.50´ cambereilla, mutta käännin ne -1.30´tienoille, niin vaikutus oli selvä. Löysyys tuntuu edelleenkin ohituksissa, mutta urat eivät niinkään tunnu enää ja auto kulkee "lähes" junamaisesti normi nopeuksissa joka on minulle positiivistä.
Ohjauskulmat ja säädöt
Collapse
X
-
Originally posted by janke View PostMä kyllä sanoisin että noi 15" renkaatkin toimivat kyllä pystynmillä taka-cambereilla parenmin. Mulla oli noilla kitkoilla takapää helvetin löysä noilla -1.50´ cambereilla, mutta käännin ne -1.30´tienoille, niin vaikutus oli selvä. Löysyys tuntuu edelleenkin ohituksissa, mutta urat eivät niinkään tunnu enää ja auto kulkee "lähes" junamaisesti normi nopeuksissa joka on minulle positiivistä.
mm.Nokian Q kitka aikoinaan vaati 205/65-15" kokoisena aina yli -2.00"-asteen takacamberin jotta auton sai pidettyä edes tiellä, mutta näillä ei taida enään kukaan ajella, toivottavasti.
Comment
-
-
Originally posted by piltema View PostPerehdyin asiaan vasta säätöjen jälkeen ja
Vähän hatuttaa kun en tajunnut antaa ohjeita Säätäjälle.
Kesärenkaat on 235/45,17" joten pitänee
Säädättää kesän tullen uusiksi.
Jos alle on tulossa 17" vannekoko, niin siihenkin tuo mainittu -1.30"-1.40" välinen haarukka toimii.
Comment
-
Comment