Mä kyllä sanoisin että noi 15" renkaatkin toimivat kyllä pystynmillä taka-cambereilla parenmin. Mulla oli noilla kitkoilla takapää helvetin löysä noilla -1.50´ cambereilla, mutta käännin ne -1.30´tienoille, niin vaikutus oli selvä. Löysyys tuntuu edelleenkin ohituksissa, mutta urat eivät niinkään tunnu enää ja auto kulkee "lähes" junamaisesti normi nopeuksissa joka on minulle positiivistä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ohjauskulmat ja säädöt
Collapse
X
-
Originally posted by janke View PostMä kyllä sanoisin että noi 15" renkaatkin toimivat kyllä pystynmillä taka-cambereilla parenmin. Mulla oli noilla kitkoilla takapää helvetin löysä noilla -1.50´ cambereilla, mutta käännin ne -1.30´tienoille, niin vaikutus oli selvä. Löysyys tuntuu edelleenkin ohituksissa, mutta urat eivät niinkään tunnu enää ja auto kulkee "lähes" junamaisesti normi nopeuksissa joka on minulle positiivistä.
mm.Nokian Q kitka aikoinaan vaati 205/65-15" kokoisena aina yli -2.00"-asteen takacamberin jotta auton sai pidettyä edes tiellä, mutta näillä ei taida enään kukaan ajella, toivottavasti.
Comment
-
-
Originally posted by piltema View PostPerehdyin asiaan vasta säätöjen jälkeen ja
Vähän hatuttaa kun en tajunnut antaa ohjeita Säätäjälle.
Kesärenkaat on 235/45,17" joten pitänee
Säädättää kesän tullen uusiksi.
Jos alle on tulossa 17" vannekoko, niin siihenkin tuo mainittu -1.30"-1.40" välinen haarukka toimii.
Comment
-
Comment