Etkös melkein itse vastannut kysymykseesi?
Eli ikkunan saranat jumissa. Kunnon WD-40 kylpy niille, eivätköhän tokene.
No, vastasin kai . On sinne koitettu ase- ja lukkoöljyä laittaa, mutta on se kyllä sairaan raskas edelleen. Hyvä, jos tavanomainen nainen saa auki . Eikö kellään muulla ole ollut tällaista ongelmaa? Kumma, kun ennenvanhaan ei farkuissa ollut tällaistakaan probleemaa :think.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
"Drivers airbags faulty" lävähti i-driven ruudulle.
Onkohan tuossa oikeasti jotain vikaa ja mikä sen vian voisi aiheuttaa vai voiko akun alhainen varaus aiheuttaa moisen ?
Autona 12/04 E61 530dA 200tkm ajettu
"Drivers airbags faulty" lävähti i-driven ruudulle.
Onkohan tuossa oikeasti jotain vikaa ja mikä sen vian voisi aiheuttaa vai voiko akun alhainen varaus aiheuttaa moisen ?
Autona 12/04 E61 530dA 200tkm ajettu
No slipring tuli mieleen mutta vikakoodit esille ekana.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
No, vastasin kai . On sinne koitettu ase- ja lukkoöljyä laittaa, mutta on se kyllä sairaan raskas edelleen. Hyvä, jos tavanomainen nainen saa auki . Eikö kellään muulla ole ollut tällaista ongelmaa? Kumma, kun ennenvanhaan ei farkuissa ollut tällaistakaan probleemaa :think.
Sama homma, kokeilin eilen suihkia WD40 ja spray vaseliinia saranaan. Hiukan se keveni. Mulla tuntuu takkuavan siinä liikeradan puolessavälissä pahiten. Takalasi aukeaa kevyesti. Pitää koittaa tutkia tuota saranan rakennetta paremmalla ajalla ja kattoo löytyykö syytä tuohon takkuamiseen.
Onkos kellään tullut tälläistä eteen:think
Eilen tarkisteltiin pintapuolisesti että mitään väylään liittyvää ei vaikuttaisi olevan, tarkempiin tutkimuksiin sitten vkonloppuna, taas
Tuossa juuri WSE:n kanssa ihmeteltiin vähän sitä, että auto ei lämpene webastolla sisältä kun muutaman asteen, jos siis laitetaan weba käymään "nukkuvaan" autoon aamulla.
Huomattiinkin sellainen mielenkiintoinen asia että auto heräilee välillä kesken lämmityksen (starttinappiin syttyy välillä valo, ja sammuu sitten taas), saattaa siis ajaa illalla laitetun asennon (esim tuulilasille) läpät kiinni, joten puhallin pyörii, kone on lämmin, mutta koppi ei
Jos saman tekee "ei nukkuvaan" autoon, weba hönkii kyllä sisälle hyvin lämpöä
Joku siis siellä vissiin keskustelee mukavia, ja antaa autolle heräämiskäskyjä, mutta mikä, se on vielä selvityksen alla:think
Sama homma, kokeilin eilen suihkia WD40 ja spray vaseliinia saranaan. Hiukan se keveni. Mulla tuntuu takkuavan siinä liikeradan puolessavälissä pahiten. Takalasi aukeaa kevyesti. Pitää koittaa tutkia tuota saranan rakennetta paremmalla ajalla ja kattoo löytyykö syytä tuohon takkuamiseen.
Sulla on erona sitten tuo takalasin aukeaminen, mulla sekin on jäykkä. Samaa tuossa on se, että puolivälissä tai melko alhaalla tökkii pahiten. Raportoi tänne tai privalla, jos saat ratkaistua ongelman.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
No slipring tuli mieleen mutta vikakoodit esille ekana.
Kiitos. Slipring alkoi kahisemaan viimeviikon vaihteessa, eli aika todennäköinen vian aiheuttaja.
Ratin napit ainakin toimii, tööttiä en muistanut kokeilla, mutta voi olla siltikin slipring ?
Onko korjattavissa vai pitääkö metsästää korvaavaa osaa ?
Onkos kellään tullut tälläistä eteen:think
Eilen tarkisteltiin pintapuolisesti että mitään väylään liittyvää ei vaikuttaisi olevan, tarkempiin tutkimuksiin sitten vkonloppuna, taas
Miten läppäohjaus on toteutettu? Ei ilmeisesti ainakaan lin-bussin katkaisulla jos ajaa läpät kiinni, tai sitten releen syöttö on otettu jostain muualta kuin KL15:ltä (sytytysvirta).
Miten läppäohjaus on toteutettu? Ei ilmeisesti ainakaan lin-bussin katkaisulla jos ajaa läpät kiinni, tai sitten releen syöttö on otettu jostain muualta kuin KL15:ltä (sytytysvirta).
Kyllä se lin-bussin kautta on, kurkattiin vielä wds:n kautta että kytkentä on ok, ainakin sen osalta.
Lauantai aamulla täytyy pähkäillä tarkemmin.
Noin 5min puhaltaa hyvin, tämän syttyy starttinappiin valo ja autoa ajaa läppiä kiinni, puhallus jatkuu, mutta teho onkin jo aika olematon:think
Sytytysvirta ei todellakaan aktivoidu jos autossa ei ole avain paikoillaan. Jos kytkentä on oikein, jää kaksi ensisijaisesti tutkittavaa vaihtoehtoa: Joko CAS on rikki, tai sitten se autosta löytynyt musta mokkula liittyy remote starttiin joka kikkailee omiaan.
Sulla on erona sitten tuo takalasin aukeaminen, mulla sekin on jäykkä. Samaa tuossa on se, että puolivälissä tai melko alhaalla tökkii pahiten. Raportoi tänne tai privalla, jos saat ratkaistua ongelman.
Minä laitoin reilusti crc:tä sen takaluukun kaasujousen ulommaisen putken sisään yläpäästä luukun ollessa auki ja voimalla liikuttelin luukkua ylös alas muutaman kerran. Sen jälkeen on liikkunut luukku kevyesti. En öljynnyt saranoita ollenkaan.
Comment