Originally posted by e46touring
View Post
Miten voi olla kaikki pultit&mutterit niin ruosteessa moottorin edestä... :think Lisäjännitystä toki saatiin kun päätermarin yksi pultti katkesi avatessa. Ei saatu auki EGR lauhduttimen pultteja pakosarjasta joten vähän kikkailemalla hylsy kiinni termarin pulttiin, vääntö pienellä räikällä ja pultti katkesi. Onneksi tynkä saatiin helposti pois kun termari saatiin irti. Sittenpä huomattiin että pultti katkesi koska vesipumpun puolelta oli kierteet vissiin mennyt eli joskus oli sitäkin ilmeisesti irroiteltu ja paskottu kierteet

Ja pari kysymystä:
-Auton sadetunnistin tuntuu elävän vähän omaa elämäänsä. Välillä ei pyyhi oikeastaan koskaan vaikka lasi märkä ja välillä pyyhkii ilman vettä todella usein. Normaalia toimintaa vai miten?
-Huomasin että kun käyttää eri avainta autossa niin ainakin ajotietokoneen asetukset ovat avaimen mukaisia(tai ainakin tietokoneen kieli vaihtui saksaksi ja asetukset muuttuivat/nollaantuivat). Pitäisikö avaimen perusteella mennä myös comfort penkkien asetukset kohdalleen?
-Kaukovaloassistentti... Sammuttaa valot aika kaukaa ja erittäin useiden liikennemerkkien kohdalla

Joku osaava voisi käydä muutaman asian mkoodailemassa sopivaa korvausta vastaan...?
Comment