Ok. Kiitos vastauksesta.
Huomenna vaihtuu polttimot night breakereihin, ja kiillotus setti on valmiina linssejä varten, vaikkei ne huonot olekaan.
Samalla voi katsoa ne linssit tietenkin.
Edit: tilasin muuten polttimot lichtex.de puljusta, hinnat noin puolet suomen hinnoista. Ja oli aidot.
Miten toi onnistuu inpalla?
Sigun auto -08 adaptiivisilla valoilla
Valojen koodaaminen niin että ylimääräisiä polttimoita palaa "täysillä" voi sulattaa umpion linssin. Ihan näin varoituksena vain. Ja täytyy muistaa myös se että joskus auto saattaa olla tyhjäkäynnillä "pitkät" päällä jolloin umpioon kohdistuva jäähdyttävä viima on olematon.
Sitten kun paska on housussa on myöhäistä rypistellä.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Edellä toisaalta hyvä esimerkki miksi ei kuitenkaan kannata käytännössä koodata käyttöön.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Miten toi onnistuu inpalla?
Sigun auto -08 adaptiivisilla valoilla
Ei muuten löydy hoo seiskoja näistä umpioista
Edit: Tuo umpioiden irroitus on muuten helppo homma. Tubesta kattoo ohjeet. Puskurin suojasin rakennusteipillä naarmujen varalta.
Alta 10 minuutin kummatkin pöydällä, tosi kätevä siinä vaihdella kaikki polttimot kerralla.
Kiillotus jäi tosin toiseen kertaan.
Comment