Viittisikkö laittaa tänne auton valmistenumeron?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535d mootori hajosi
Collapse
X
-
Aika raskasta. Voimia sinne.Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
http://velkakello.fi/
Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
Comment
-
-
Originally posted by tessu77 View Postkyllä nyt näyttää siltä etten enää auton kanssa tappele.volvo toimii.ja nyt olen päättänyt että tämä auto ei aiheuta enään yhtään kustannuksia,ensiviikola tullee purkaamo kattoon jos sais edes jotain.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostMelkein kannattaa yrittää myydä kokonaisena moottorivikaisena. Todennäköisesti saat huomattavasti enemmän kuin purkaamon tarjous eikä ole vaivaa jos itse osina myisit. Laitat vaikka foorumille myynti-ilmo
tuksen. Jos hinta on sopiva niin menee kyllä nopeasti kaupaksi.
Comment
-
-
joo ehdottomasti kokonaisena myyntiin,mutta nyt täytyy ottaa aikalisä.kaverit on sitämieltä että ei saa luovuttaa vaan pitää ruveta tappeleen moottorin rempanneen yhtiön kanssa.porukka tulossa maanantaina nostaan moottorin pois ja lähettään sen valmistajalle.järjellä kun aattelee niin ostin takuukorjatun vaihtomoottorin,mutta se ei toiminut kuin kilometrin,siinä suhteessa olen vahvoilla,että maksaja on joku muu kuin minä.kokeillaan vielä toi takuuhomma. eihän sitä tiedä jos aurinko paistas vielä tähänkin bemariin.
Comment
-
-
Totta kai jos olet ostanut takuukorjatun moottorin, saat sen tilalle toisen kun se nyt on rikki.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Laita ehdottomasti auto ajokuntoon, varmasti pienimmät tappiot silleen tulee.
Eihän tuo omaan piikkiin voi mennä täysin, jos kuitin kanssa olet moottorin ostanut. Näkyi olevan mainitsemasi firman sivulla kerrottu myyjän vastuista "perusarvomme" linkin alla.
...mielenkiinnosta, että mikäs ihmeen "amg" korjaamo moottorin oli tehnyt?Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
olen tutkinut tätä amg ei tätä mootoria ole tehnyt oli vain maininta jossain lapuissa,se voi olla vaikka romaniassa tehty,ja ehkä täysin ilman ammattitaitoa.olen itse tehnyt useamman koneremontin n10v sitten mutta nyt aattelin päästä helpomalla ja ostaa valmiin,mutta ois pitäny tehä itte niin ois saanu hyvän.
Comment
-
-
Pidä vaan kiinni oikeuksistasi moottorin suhteen. Lain mukaan myyjä vastaa siitä, että toimivana myyty tuote on oikeasti toimiva. Lisäksi sinulla on oikeus vaatia korvausta niistä kuluista, jotka ovat sinulle tulleet rikkinäisen moottorin takia. (Ainakin välittömät kulut, kuten ylimääräiset asennus- ja postikulut.)
Jos ei muuten ratkea, niin vie asia kuluttajariitalautakuntaan. Se ei maksa mitään.
Comment
-
Comment