Originally posted by MajorDrake
View Post
Onko 5xx mainettaan huonompi?
Collapse
X
-
Originally posted by TJJ View PostEikös niissä ole vain IR-säteilyn estävä kalvo eikä oikea tuplalasi? Vai onko tuollainen lasi (sivuikkunoissa) selvästi paksumpi kuin vakio? Ei ainakaan ETK näytä tarjoavan erilaisia ikkunatiivisteitä tuollaiselle, kuten se tekee oikeissa tuplalaseissa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Veikkaisin suurin ongelma on varmaan se et ajetaan aivan liian kaukana ja matalalla. Valitettavasti noita asentoja on vaan jälkikäteen vaikea muuttaa minkä on oppinut.
Comfortissa on kyllä niin paljon mahdollisuuksia, että ei ihan sovi perusjantterille joka ajaa pisteesta a pisteseen b.
Itse tykkään (190cm) ajaa suht korkealla ja pieni kallistus ja selkä suht suorana.Eli kun pää on niskanojassa kiinni niin kädet ei ole ihan suorana ratissa.
Pitkiä matkoja ajan cruiserilla ja pidän oikeaa jalkaa lattialla.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Kävinpä kokeilemassa tuota 3-4 sormea katon välissä asentoa (katto hiukan matalampi kattoluukun takia). Eikä siitä mitään tule, kaikki menee täysin pieleen.
Oikean jalan nilkan kulma kaasupolkimeen muuttuu vielä huonommaksi, nilkka on jatkuvassa jännityksessä. Ei toki olisi ongelmaa jos ajaisi koko ajan kaasu pohjassa, jolloin nilkan kulma on juuri oikea (ehkä tuo onkin suunniteltu juttu...) Jotta nilkan asennon saisi edes hiukan paremmaksi, penkki pitää viedä kauemmaksi, jolloin kyynärpää on jo b-pilarin kohdalla ja ratti jää todella kauas. Selkänojan kulmaa säätämällä saa tilanteen vielä huonommaksi, sitten se jo painaa yläruumista mutkalle eteenpäin. Eli täysin mahdoton ajoasento.
Jatkan siis ajoa penkki alhaalla ja edessä, etureuna ylhäällä (siinä minulla on lisätty säätövaraa ylöspäin) ja jalat koukussa. Ja käyn kokeilemassa muutaman Mersun ja Volvon, jotta tulee varmistettua muistelenko oikein vai onko aika kullannut muistot.
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostLasi ei ole merkittävästi paksumpi, ehkä millin, pari, kuitenkin sivuikkunoissakin on 2-lasia päällekkäin...
Ei varmaan pidä sisällään kuin tuon tuulilasin, jossa jokin lämpösäteilyä estävä kalvo? Melutaso ainakin sama muihin vastaaviin verrattuna.
Sori ot.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View Post...etureuna ylhäällä..."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by -rik View PostOnko Markuksella tietoa mitä tämä varuste tarkoittaa 3-sarjassa: S358A Climate comfort windscreen ?
Ei varmaan pidä sisällään kuin tuon tuulilasin, jossa jokin lämpösäteilyä estävä kalvo? Melutaso ainakin sama muihin vastaaviin verrattuna.
Sori ot.
just tilasin yhteen E61:een tuulilasin jossa on em. lisäksi myös HUD,
Pilkintonin kuvastossa oli mainita "Akustinen"...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostEikös niissä ole vain IR-säteilyn estävä kalvo eikä oikea tuplalasi? Vai onko tuollainen lasi (sivuikkunoissa) selvästi paksumpi kuin vakio? Ei ainakaan ETK näytä tarjoavan erilaisia ikkunatiivisteitä tuollaiselle, kuten se tekee oikeissa tuplalaseissa.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostEn muista enää millä nimellä ne oli, mutta oli paksuudeltaan vähän normaalia paksummat. Ja profiililtaan ne oli muistaakseni jollain tapaa kaksikerroksistet kun tarkemmin tutki. ja vaikutus cabiinin äänimaailmaan oli aika selvä. Tämä tapaus oli vuosimallia 2005.
Comment
-
Comment