Originally posted by revote
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
[QUOTE=Mnederst;
Kannattaa samalla pyytää vaihtamaan kaikki suuttimet. Ne rikkovat samalla puolat ja tulpat. Noista kaikista siis kantsii vaatia korjausta myyjän piikkiin, vaikka osa onkin kuluvia osia.
Vaikea kuvitella, että hajonnut suutin tekisi isompaa tuhoa sylinterissä. En ainakaan ole koskaan kuullut.[/QUOTE]
[QUOTE=Maili;35Kannattaa ehdottomasti vaatia,että vaihtavat kaikki suuttimet. Ei kauaa mene kun seuraava oireilee jos yksitellen vaihtaa. Sittenpä tuolla jo ajelee, jos suuttimet, puolat, tulpat ja korkeapaine pumppu on vaihdettu. Kattiahan nuo ongelmat rasittaa, mutta jos heti on korjailtu, niin eipä niitäkään pitäisi olla.[/QUOTE]
Bemu on ny vihdoin kunnossa, eikä tarvinnu ite vaatia suuttimien vaihtoa, laittovat uuden suuttimen niin johan alko tuleen vikakoodeja muistakin sylintereistä.
Nyt on kaikki uusittu ja aika hyvä lasku tuli liikkeelle, tosin jouduin vähän itekin osallistuun....Last edited by Lusu; 06-05-2015, 20:08.xxxxx
"Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry
Exät:
E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas, e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92
Comment
-
-
Originally posted by LusuBemu on ny vihdoin kunnossa, eikä tarvinnu ite vaatia suuttimien vaihtoa, laittovat uuden suuttimen niin johan alko tuleen vikakoodeja muistakin sylintereistä.
Nyt on kaikki uusittu ja aika hyvä lasku tuli liikkeelle, tosin jouduin vähän itekin osallistuun....
Kertokaa ny viisaat mikä piru sitä vaivaa, tänään alko käyntihäiriöt uudestaan, tyhjäkäynnillä kierrokset seilaa ja just pysyy käynnissä. Kaasua painaessa menee normaalisti. Sammuttaminen poistaa vian ainakin hetkeksi.
Eli kaikki suuttimet vaihdettu, bensapumppu ja yksi puola. Voisko muutkin puolat olla hajalla...:think Tai IMM:äLast edited by Lusu; 07-05-2015, 20:09.xxxxx
"Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry
Exät:
E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas, e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92
Comment
-
-
Originally posted by Lusu View PostKertokaa ny viisaat mikä piru sitä vaivaa, tänään alko käyntihäiriöt uudestaan, tyhjäkäynnillä kierrokset seilaa ja just pysyy käynnissä. Kaasua painaessa menee normaalisti. Sammuttaminen poistaa vian ainakin hetkeksi.
Eli kaikki suuttimet vaihdettu, bensapumppu ja yksi puola. Voisko muutkin puolat olla hajalla...:think Tai IMM:ä
Youtubessahan on tuosta aiheesta aika paljon, kuten myös näistä käyntihäiriöistä. Näissä suora suihkareissahan on myös sekin mahdollisuus, että imupuoli on karstoittunut pahasti. Kaveri putsasi patapatalla yhden 100tkm ajetun minin imupuolen ja näytti kuvia ennen putsausta, niin oli kyllä melko karstaiset venttiilit. Mielenkiinnolla odotankin vapaata aikaa, koska ehdin tuon imusarjan ottaa irti tuon pumpun vaihdon takia, niin näkee samalla missä kunnossa tuo imupuoli on.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
-
Originally posted by Maili;No viisaudesta en tiedä, mutta ite vaihdoin noiden käynti häiriöiden takia tulpat puolat ja suuttimet. Korkeapainepumppu on vielä odottamassa vaihtoa hyllyssä, muttá on aikahyvänä tyhjäkäynti pysynyt , kun kelit on lämmenneet. Tiedä mistä sitten johtuu. Vaihdettiinko siihen myös korkeapainepumppu?
Youtubessahan on tuosta aiheesta aika paljon, kuten myös näistä käyntihäiriöistä. Näissä suora suihkareissahan on myös sekin mahdollisuus, että imupuoli on karstoittunut pahasti. Kaveri putsasi patapatalla yhden 100tkm ajetun minin imupuolen ja näytti kuvia ennen putsausta, niin oli kyllä melko karstaiset venttiilit. Mielenkiinnolla odotankin vapaata aikaa, koska ehdin tuon imusarjan ottaa irti tuon pumpun vaihdon takia, niin näkee samalla missä kunnossa tuo imupuoli on.xxxxx
"Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry
Exät:
E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas, e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92
Comment
-
-
Originally posted by Lusu View PostMitäs tuo korkeapainepumppu tekee? Ei ole sitä vaihdettu. Ja autohan oikein täristää kun on häiriöö eikä meinaa lähteä oikein liikkeelle.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
-
Originally posted by Lusu View PostKertokaa ny viisaat mikä piru sitä vaivaa, tänään alko käyntihäiriöt uudestaan, tyhjäkäynnillä kierrokset seilaa ja just pysyy käynnissä. Kaasua painaessa menee normaalisti. Sammuttaminen poistaa vian ainakin hetkeksi.
Eli kaikki suuttimet vaihdettu, bensapumppu ja yksi puola. Voisko muutkin puolat olla hajalla...:think Tai IMM:ä
Comment
-
-
Originally posted by Mnederst;3547410[IMGresource://skype_ff_extension-at-jetpack/skype_ff_extension/data/call_skype_logo.png[/IMG]3547410]Laakkosella olivat sitä mieltä, että suuttimet rikkovat todennäköisesti myös puolat. Eli kannattaa vaihtaa nyt aluksi ne kaikki, kun ei ole kallis projekti.
Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skypexxxxx
"Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry
Exät:
E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas, e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92
Comment
-
-
Laitahan mitä autoon vaihtavat. Tuntuu aikalailla hakusessa olevan nämä käyntihäiriöt, kun ei aivan selvää vikakoodia anna.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
-
Originally posted by AiM View PostWhen one or more of the following conditions exist when the vehicle is being driven, the magnetic lock for the radiator shutter is deactivated.
* Coolant temperature > 90°C
* Gearbox fluid temperature > 110°C
* Engine oil temperature > 130°C
* Power to map thermostat > 90% (only DME)
* Electric fan active
Täytyy enää odottaa lämpimiä kelejä. Ei tuossa ajossa lämmöt nouse yli 88°C näillä keleillä, vaikka reippaammin ajelee.
Comment
-
-
Originally posted by Lusu View PostMaanantaina menee takasin liikkeeseen tutkittavaks, nyt taas pari päivää toiminu hyvin...:think
Comment
-
Comment