Juu näinhän se on, kyllä tuon systeemin toiminta on periaatteelisella tasolla tiedossa. Railipaine kun ei nouse niin joko korkeapainepumppu ei toimi tai sitten kusee johonkin, paluuputkeen tai sylinteriin. Paluuvuotojen mittaus on jo suunnitelmissa.
E61 535d jätti tielle RATKAISTU
Collapse
X
-
-
Suuntinvialle ääni täältäki, niinku böntin kans oli jo tuossa aiemmin puhetta. Se vaan on kylmä totuus että jos täys hööki päällä suutin floppaa niin mäntä ei siitä oikeen kovasti tykkää.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Piti äsken mittailla suuttimien ohivuotoja. Jokaiselta suuttimelta toinen pää tukkoon ja toinen pää mittakippoon. No ensimmäinen huomio heti kun virrat lykkäs päälle; 1. Suuttimelta lähtee letku johonkin alas moottorin kylkeä pitkin ja sieltä tulee tavaraa?? No ei mitään, tukin sen ja starttailemalla katsomaan paljonko ohivuotoa tulee suuttimilta. Pari minuuttia starttia ja yhdeltäkään suuttimelta ei tule mitään??
Avasin vielä 1. suutinputken ja startatessa sieltä välillä tirskahtaa pari pisaraa.
On myös nyt kokeiltu toisella siirtopumpulla. Mites edetään?
Comment
-
Originally posted by jonttt View PostPiti äsken mittailla suuttimien ohivuotoja. Jokaiselta suuttimelta toinen pää tukkoon ja toinen pää mittakippoon. No ensimmäinen huomio heti kun virrat lykkäs päälle; 1. Suuttimelta lähtee letku johonkin alas moottorin kylkeä pitkin ja sieltä tulee tavaraa?? No ei mitään, tukin sen ja starttailemalla katsomaan paljonko ohivuotoa tulee suuttimilta. Pari minuuttia starttia ja yhdeltäkään suuttimelta ei tule mitään??
Avasin vielä 1. suutinputken ja startatessa sieltä välillä tirskahtaa pari pisaraa.
On myös nyt kokeiltu toisella siirtopumpulla. Mites edetään?
Edit, eka postauksessahan tuo olikin öljyn määrä mainittu. Mikähän letku irrallaan? Ei kai siellä muita pitäisi olla kuin paluulinja ja se paikallaan sellaisessa T-kappaleessa josta haarautuu tankille ja pumpulle.Last edited by peeämvee; 08-07-2015, 20:02.
Comment
-
Pahoittelen sekavasta selityksestä, juurikin siis paluulinja on irti ja tulpattu. Sieltä kun jostain syystä painoi naftaa heti kun siirtopumppu käynnistyy.
Ja joo, öljy ennemminkin vähentynyt kuin lisääntynyt.
Comment
-
edit. Tyhjäää
Comment
-
Originally posted by Veniis View Post5suutin joo laskee paineet läpi. Se tulpattuna auto hörähti hieman käyntiin. Sitten noi puristukset tuli mittailtua
1.n.20bar
2.n.20bar
3.alle 3bar
4.n.20bar
5.n.9bar
6.n.11 bar
Taitaa olla tuo kone kypsä?
Comment
-
Palaillas taas. Eli kolme mäntää oli sulanut ja veivejä myös kierossa. Myös kolmen suuttimen kärjet olivat turvonneet käyttökelvottomiksi.
Anyways nyt on vaihtokone hankittu ja tänään saatiin se sille mallille, että alkoi keulille nostaminen. No eipä ole ennen automaattiaskien tullut pelattua, joten mitäs nyt. Vaihteiston ja moottorin väliin jää noin 10mm rako, eikä tunnu menevän kiinni vaikka kuinka heiluttelisi.
Turbiini on kuitenkin kiinni vetolevyssä. Onkohan turbiini nyt sitten tullut tavallaan pois paikoiltaan? Ei sentään alettu väkisin pulteilla sitä vedättämään paikoilleen..
Comment
-
Originally posted by jonttt View PostPalaillas taas. Eli kolme mäntää oli sulanut ja veivejä myös kierossa. Myös kolmen suuttimen kärjet olivat turvonneet käyttökelvottomiksi.
Anyways nyt on vaihtokone hankittu ja tänään saatiin se sille mallille, että alkoi keulille nostaminen. No eipä ole ennen automaattiaskien tullut pelattua, joten mitäs nyt. Vaihteiston ja moottorin väliin jää noin 10mm rako, eikä tunnu menevän kiinni vaikka kuinka heiluttelisi.
Turbiini on kuitenkin kiinni vetolevyssä. Onkohan turbiini nyt sitten tullut tavallaan pois paikoiltaan? Ei sentään alettu väkisin pulteilla sitä vedättämään paikoilleen..
Sen pitäisi mennä ihan pyörittelemällä käsivoimin pohjaa. ...Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
Eli kone pois paikalta ja pyöritellä turbiinia jos loksahtaisi pohjaan??
Noh,lämpimänähän se on käynyt, kun suuttimien kärjet on turvonnut pahasti. Syytä on vaikea nyt sanoa. Aluksi epäiltiin vaan sitä, kun 5. pytyn suutin korkkas, ja siitä sitten johtuis kaikki. Tiedä sitten.
Comment
-
Turbiini kiinni lodjuun ja sitten kone paikalleen ja vetolevyn pultit askarrella kiinni jostain välistä.
Comment
-
Tulee iso vahinko mikäli laatikon laittaa väkisillä kiinni jos turbiini ei ole kohdallaan. Nyt vain laatikko alas ja satavarmuus et turbiini on pohjassa.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
Täytyy nyt nostaa viellä sitten sen verran konetta pois paikoiltaan, että pystyy varmistamaan ton turbiinin olevan pohjassa. Pystyyhän sen perjaatteessa mittaamaankin. Laatikko on meinaan ollut kokoajan paikoillaan niin ei sitä välttämättä viitsisi enään alkaa irroittaan.
Comment
Comment