Eli kaverin puolesta kirjotellaan. Otsikon auto käytettiin softauksessa ja penkissä lukemat jäi sinne 372/744. Samaisena iltana hiukan rajumpi kiihdytys aina tuonne isoihin nopeuksiin asti, putkesta ensin kunnon pilvi mustaa, jonka jälkeen valkoista oikeen huolella. Auto nopeasti rampille ja ihan siihen asti kävi, kunnes avaimesta virrat käänsi pois. Ei oikein tosin enään vastannut kaasuun eikä muutenkaan tuntunut kulkevan.
Nythän tilanne on se,että käyntiin ei lähde. Tietokoneen kanssa ei ole vielä saatu ketään katsomaan, mutta kännykällä ja BMWhatilla jotai luettu. Oleellisia vikoja ei ollut kuin Fuel Pump (unknown failure) 00CED4. Kunnolista livedataa ei tuolla tunnu saavan.
Muuta katsottua: siirtopumppu pyörii, oikeanpuoleisessa tankissa tavaraa, ainakin 1. pytyn suutinputkesta tirskuu vähän ainetta startatessa, moottoriöljyä kadonnut ilmeisesti ylärajasta alarajaan ja näkyviä vuotoja ei ole.
Ainakin BMWhatin mukaan oli railipainepyyntö vajaa 400bar, ja 10ms sitten saavutettu railipaine oli 4 bar luokkaa..
Veikkauksia tai mitä kannattaisi tutkia.
Tietokoneen kanssa tarvis ainakin nyt jonkun kurkkaan livedataa. Lempäälän alueella on auto.
Nythän tilanne on se,että käyntiin ei lähde. Tietokoneen kanssa ei ole vielä saatu ketään katsomaan, mutta kännykällä ja BMWhatilla jotai luettu. Oleellisia vikoja ei ollut kuin Fuel Pump (unknown failure) 00CED4. Kunnolista livedataa ei tuolla tunnu saavan.
Muuta katsottua: siirtopumppu pyörii, oikeanpuoleisessa tankissa tavaraa, ainakin 1. pytyn suutinputkesta tirskuu vähän ainetta startatessa, moottoriöljyä kadonnut ilmeisesti ylärajasta alarajaan ja näkyviä vuotoja ei ole.
Ainakin BMWhatin mukaan oli railipainepyyntö vajaa 400bar, ja 10ms sitten saavutettu railipaine oli 4 bar luokkaa..
Veikkauksia tai mitä kannattaisi tutkia.
Tietokoneen kanssa tarvis ainakin nyt jonkun kurkkaan livedataa. Lempäälän alueella on auto.
Comment