Oikeaa rasvaa tulee aina ainakin sachs ja luk pakettien mukana.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Manuaalilaatikon ykkösvaihteen kytkeminen
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Originally posted by e46touring View PostJep voi virittää lähimmässä "tehtaassa".
Guugeliin BMW SAC tool hauksi niin löytyy riittävästi ohjetta aiheesta.
Originally posted by Heguli 31 View PostJa sitä mukana tulevaa voiteluainetta ei sitten kannata kaikkea sinne kykinakselille hölvätä. Eli vai kevyt pinnan rasvaus ja ylimääräiset pois. Muuten se kytkinpöly tosiaan tarttuu siihen ja voi aiheuttaa myös aikanaan jumittamista.
Comment
-
-
Originally posted by musscle View PostJep, nyt on rasvattu akseli ja keppi liikkuu taas kuten kuuluu ja paremminkin kun ennen remppaa. (hetken päästä varmaan availlaan lootaa kun keskipakovoima ajaa rasvan kytkimelle )
Pikkujuttu mutta suuret ongelmat, kiitos auttaneille.
Comment
-
-
Jotenkin vaan ihmetyttää,kun aiemmin kerroit "männän välyksestä". Ettei vaan olisi ollut painelaakeri väärällä korkeudella ja eivät (isompaa) virhettään halunneet myöntää??? Vai miten muuten tuo isohko välys olisi selitettävissä?
Originally posted by musscle View PostNoniin, autoa on näytetty korjaamolla ja laatikon kyljessä oleva kytkinsylinteri irrotettiin ja ilmattiin.
Ongelmana on se että sylinteristä ulos tuleva mäntä on noin 10mm "liian lyhyt".
Eli siellä on tyhjää 10mm ennen kun mäntä koskee sinne mitä se sitten liikuttaa.
Comment
-
-
Jos painelaakeri on väärin asennettu,niin kytkin ei takuulla toimi. Jos kytkinakselin voitelu "unohtuu",niin kytkin saattaa silti toimia. Kumpi sitten onkaan isompi moka? No pointtini oli se,että minua ihmetyttää tuotyösylinterin varren iso välys. Miten se muka tuli kuntoon vain akselin poorin voitelulla? Joku ei täsmää.
Comment
-
-
No periaatteessa jos nyt oikein tahmais ni kyllähän se laakeri voi jäädä kauemmas siitä työsylinteristä ja tulla tuo välys sinne:think
Mutta kyllähän se on siellä näköjään tahmannu jos rasvauksella kuntoon tuliRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Tuo oli hieman harmi kun en mekaanikkoa tai itse pomoa päässyt jututtamaan, kun auton hain. Oli vain sihteeri paikalla ja hänelle ei oltu viestiä jätetty.
Eli ihan 100% varmuus jää hämärän peittoon, mutta uskon tuohon rasvaukseen. Kytkimen toiminta oli muuten niin looginen ja hyvä kun vain veto sen ekan kerran irtosi.
Kyseessä tosiaan oli vain "ensi-irrotus" joka joka kerta tahmasi.
Tästähän tuli aika kattava threadi mahdollisesti jatkokäyttöönkin jollekin.
On vain nämä manuaali e60:set aika harvassa.
Onko muuten kokemusta paljon tuo vakio-vauhtipyörä kestää vääntöä? Nyt siellä on ohjelmoitu se 470nm ja pelaa ihan hienosti, mutta jotenkin takaraivossa koittaa säästellä pienillä kierroksilla ainakin pitkiä täyskaasukiihdytyksiä. Ei ole kuitenkaan herkkua voimansiirrolle, eikä toki varmasti järkevääkään. Mutta tuo vaan vääntää niin makiasti ettei aina laatikkoa tarvitse hämmentää..
Sen varmistin, että vastaavassa 530d kolmelitrasessa on hieman eri vauhtipyörä. Onko muuten voimansiirto sama 525d --> 530d pre lci- autosta kun puhutaan.
Eli kyse siis n. 70nm ja 30hv lisäyksestä.Last edited by musscle; 29-03-2017, 11:00.
Comment
-
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostTuli mieleen, että eikö ne koeajanu autoa kytkinremontin jälkeen ennen asiakkaalle luovutusta?
Mikä firma on kyseessä?
Kate meni miinukselle kun kahteen kertaan tehdään.
Comment
-
Comment