Eka bemari alla ja heti ongelmaa. ongelmana moottorin lämmöt. Päätermari ja egr termari vaihettu mutta lämmöt nousee max 65 asteeseen. Mitäs seuraavaksi? Auto on 530d vm 2008. Onko tässä vuosimallissa vielä pakosarja ongelmia kun tulee välillä pakokaasun hajuja sisälle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d lämmöt
Collapse
X
-
Originally posted by LAteks188 View PostEka bemari alla ja heti ongelmaa. ongelmana moottorin lämmöt. Päätermari ja egr termari vaihettu mutta lämmöt nousee max 65 asteeseen. Mitäs seuraavaksi? Auto on 530d vm 2008. Onko tässä vuosimallissa vielä pakosarja ongelmia kun tulee välillä pakokaasun hajuja sisälle?
-
-
Originally posted by LAteks188 View PostJoo on automaatti. Mistähän tuo letku löytyy?
Comment
-
-
Originally posted by asdteme View PostKiertää siinä flektin ympärysmuovissa, tässä kuvassa osa nro. 9. https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=17_0282
Comment
-
-
Originally posted by LAteks188 View PostEipä ollu apua tuon letkun kuristamisella. Lämmöt käy max 68 astetta ja esim moottorijarrutuksessa laskee heti reilusti.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Minkä merkkiset temarit laitoit
Minkä merkkiset moottorin-päätermarin ja EGR termarin laitoit. Kuten yllä sanoo Clavurion "Päätermariksi ainoastaan BMW Orginal Teile termareita".
Muuten säästetään väärässä kohtaa.
Originally posted by LAteks188 View PostEka bemari alla ja heti ongelmaa. ongelmana moottorin lämmöt. Päätermari ja egr termari vaihettu mutta lämmöt nousee max 65 asteeseen. Mitäs seuraavaksi? Auto on 530d vm 2008. Onko tässä vuosimallissa vielä pakosarja ongelmia kun tulee välillä pakokaasun hajuja sisälle?Last edited by 325E; 23-11-2019, 00:55.
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostMinkä merkkiset moottorin-päätermarin ja EGR termarin laitoit. Kuten yllä sanoo Clavurion "Päätermariksi ainoastaan BMW Orginal Teile termareita".
Muuten säästetään väärässä kohtaa.
Comment
-
-
Toki vaihda päätermari ja tarkista vielä lisäksi EGR- termari
Jos vaihdat päätermarin, niin tarkista vielä EGR termarin kunto kun nesteet on pois, jos EGR termari on jäähtynyt ajosta ettei siis ole enää lämmin niin ei sen läpi saa puhaltamalla saa mennä ilma läpi jos menee se on rikki.
Originally posted by LAteks188 View PostMuistaakseni gates merkkiä oli molemmat uudet termarit. Täytynee Vaihtaa vielä tuo päätermari uudelleen.
Comment
-
-
Originally posted by Kernwaffe View PostTuo lämmönvaihdin maksaa sen +200€? Miten usein vika on siinä?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostJos lämmönvaihtimen termari rikki, siihen voi laittaa letkutermarin (Behr TH 5 80), niin ei tarvi koko lämmönvaihdinta uusia.Tämä tehtiin tänään omaan 535:een ja toimii.
Joten Tonille kiitos vinkistä.
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
:thinkOriginally posted by Clavurion View PostJos lämmönvaihtimen termari rikki, siihen voi laittaa letkutermarin (Behr TH 5 80), niin ei tarvi koko lämmönvaihdinta uusia.
Comment
-
-
Originally posted by daro View PostTuossa hyvät ohjeet ko. letkutermarin asennukseen:
https://forum.bmw5.co.uk/topic/13244...nger-write-up/
Comment
-
Comment