Originally posted by golffie
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huoltovalon nollaus E60
Collapse
X
-
Originally posted by Tomi T View PostSitä trippiä ei tosiaan tarvitse nollata. Virrat tosiaan kakkosasennossa, en muista onko merkitystä onko kuskinovi kiinni.
Kyllä pitäisi toimia kun vaan tarpeeksi kauan jaksaa painaa sitä nappia kunnes näyttöön tulee lähimpänä olevan huollon kuva. Sitten nappia lyhyesti painelemalla voi selata huoltoja, ja halutun kohdalla painaa jonkin aikaa kunnes kyselee RESET? ja sitten painaa taas niin kauan että nollaantuu.
Voi sitä painaa miten raskaasti tahansaKäynnistyminen riippuu siitä onko manuaalissa kytkin ja automaatissa jarru painettuna.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Yltti View PostEn tiedä onko jo täällä searhci ei löytänyt ainakaan.
1. Nollaa trippimittari
2. Virrat päälle (ei autoa käyntiin)
3. Paina 5-10 sec. Tripin nollaus painiketta kunnes mittarin näyttöön tulee kolmion kuva.(kolmio ilmaisee että nyt nollataan huoltoja.)
4. Vapauta tripin nappi ja paina uudelleen pohjaan nopeasti. Nyt näytössä pitäisi olla jarrunesteen merkkivalon kuva.Jos haluat nollata jarrunesteen vaihdon seuraavaksi 2 vuodeksi pidä tripin nappia nollattuna kunnes ilmestyy teksti reset alempaan näyttöön.
5. Vapauta tripin nappi "taas" ja paina uudelleen 5-10 sec, kunnes uusi päivämäärä ja vuosi ilmestyy alempaan näyttöön.
6. Sammuta virrat.
7. Nyt olet nollannut jarrunesteen vaihdon.
8.Jos haluat nollata:Öljyhuollon,raitisilmasuodattimen tai jarrupalojen vaihdon niin,toista vaiheet 2 sekä 3, Mutta kun näyttöön tulee taas jarrunesteen nollaus tilanne niin vapautat tripin nollaus napin ja painat uudestaan pohjaan nopeasti ja pääset eteenpäin huollon nollaus valikossa ja toistat vaiheet 4 sekä 5 sekä 6 kunnes olet nollannut huoltomuistisi.
joo en tiedä mitä tein väärin mutta kun yritin nollata takajarrupalojen kohdasta niin muutti kilometrit -(miinus)25000km. ja kolmiot punaiseksi ja mene huoltoon teksti.ei pysty resetöimään vaikka yritin monta kertaa.onko mitään tehtävis kotikonstein?auto 11/-04 e61 525d
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostSieltä on kulunut palojen paksuutta haisteleva anturi kaiketi niin että et pysty sitä enää nollaamaan, eli jos et ole vaihtanut paloja ja tuota anturia niin ei pysty nollaamaan enää ennenkuin on uusi anturi ja palat paikallaan.
ok.kuulostaa järkevältä.vaihdoin tarvikepalat ja en saanut kulumis anturia ehjänä pois vanhoista paloista joten voisiko ongelma johtua siitä?anturi ei ollut kuin toisella puolella pitääkö olla molemmilla?saako niitä uusia ja pystyykö vaan katkaisemaan johdot ja laittamaan yhteen.toimiiko?
Comment
-
-
Originally posted by jukkapoika77 View Postok.kuulostaa järkevältä.vaihdoin tarvikepalat ja en saanut kulumis anturia ehjänä pois vanhoista paloista joten voisiko ongelma johtua siitä?anturi ei ollut kuin toisella puolella pitääkö olla molemmilla?saako niitä uusia ja pystyykö vaan katkaisemaan johdot ja laittamaan yhteen.toimiiko?
Siis jos palat on loppuun kulunut niin anturi kuluu myös "katki" ja se yleensä vaihdetaan palojen kanssa yhtäaikaa. Anturi on oik. puolella takana ja pyöräkotelossa on sellainen musta suorakulmainen laatikko jossa on anturien liitoskohdat. Anturi maksaa motonetissä jotain vähä päälle kympin.
Eli ei tarvitse johtoja katkoa tms. vaan uus anturi paikoilleen ja trippinappulalla nollaus perään niin se on siinä.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by golffie View Postitse itselleni vastaten: http://www.kolumbus.fi/jkorkala/bmwdebug-old.html
mikäs tämä vastaus oli? tämä pelkkä linkkien laittaminen tekniikka puolelle on vähän huono, kun nuo linkit tahtoo monesti lopettaa toimimisen.
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostMitenkä oletteko muut saaneet nollailtua esim öljynhuoltoon lisää kilometrejä ?
Itse juuri onnistuin sinne saamaan 25t/km. Aika pitkä öljynvaihtoväli..BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostSitä trippiä ei tosiaan tarvitse nollata. Virrat tosiaan kakkosasennossa, en muista onko merkitystä onko kuskinovi kiinni.
Comment
-
-
Mulla oli parisataa kilsaa etujarrujen vaihtoon jotenka koklasin tuota aiemmin toiminutta öljyn huoltovalon ''nollaamista'' nuille jarruille mutta sinne ei tullut kuin -15tuhatta km. Pintaa jarrupaloissa näyttää olevan.. Pitääkö tuo nyt vain käydä sitten liikkeessä kuittaamassa ?
Vai löytyykö täältä ketään jolta homma onnistuisi ?
Comment
-
-
E61 SERVICE valon kuittaaminen
Olen kokeillut kaikki temput. Huollon päivämäärä meni vanhaksi 11/2011 vaikka kilometrejä oli vielä 10000 km. Nyt:
Kun käännän virrat päälle, ylempään laatikkoon tulee punaisella SERVICE ja auton kuva.
Kun menen huoltovalikkoon, kolmion jälkeen tulee punainen autonkuva ja §-merkki. Ei pääse resetoimaan, kuten antoi resetoida öljynvaihdon. Edelleen kummittelee 11/2011.
Olisiko parempaa tietoa ??
Comment
-
-
jännä. mulla oli 500km palojen vaihtoon mukamas.. paloja oli oikeasti kyll enemmän jäljellä, mutta tulipa uusittua. Samalla uusin myös kulumisanturit eteen / taakse.
Takapalojen vaihdon nollaus ok, samointein 50tkm ajomatkaa.
etupalojen nollaus .. vituix, -15000km.. suutahdin.
Käytin virrat pois, nollausrutiini 2 krt peräkkäin paloille (ilman virtojen sammuttelua) ja avot, etupaloilla ois taas 40tkm chekkiin.
Jarrunesteen vaihtoa ei anna mittaristosta nollata, sen varmaan joutuu tolla inpalla sit twiikkaan ?5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Originally posted by repsa View Post
Jarrunesteen vaihtoa ei anna mittaristosta nollata, sen varmaan joutuu tolla inpalla sit twiikkaan ?
Comment
-
Comment