Originally posted by coupe e46
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 530d
Collapse
X
-
Originally posted by Juhaska View PostAinoa missä voin auttaa on tuo suuntavakaus väite, joka kerrotaan johtuvan noista runflat renkaista.
En sitten ole ihan satavarma, kun en e60 5-sarjalaista omista, mutta isot pojat on kertonut näin.
Sivutuuleen saattaa hitusen ottaa. Uskoisin, että automaatti kestää paremmin, kun 535d:tähän ei myydä muuten kuin automaattina jos en väärin muista?
Comment
-
-
Originally posted by coupe e46 View Postlaakkosen mukaan valmistusajankohdasta 4/04 lähtien läppien rakennetta on jollain tavalla parannettu. en tiedä mitä muita autoja parannus koskee.
Joo, varmaan on parannettu kun muutakaan vaihetoehtoa ei liene. Silti on valitettavasti aika surka esitys. Jos tehdas takaa että 300tkm vedetään originaali läpillä niin OK, eli kestävyyttä voidaan verrata kansiketjuun. Mitä helvetin hyötyä on siitä että BMW ei käytä koneessaan hihnaa nokassa jos sillä on kuitenkin toinen osa joka on riskialtis ja jonka kustannukset kaatuu käytännössä loppukäyttäjälle.
Comment
-
-
Originally posted by Senkka View PostMulla 12/2004 valmistettu ja Laakkosella eivät suostuneet läppiä poistamaan. Rakennetta on muutettu ja ovat hankala poistaa ja ei pitäisi hajota.
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray View PostSoitin juuri Wetterille Ouluun ja koska hehkut piti vaihtaa niin samalla ottivat läpät pois. Eli kun pyysi niin sai...
Comment
-
-
Voi piru kun olikin vaanha topic ...No kuiteskin?
Kai ne e60 loodat jo kestävät vääntöä?...
Pystyikös siitä alkupään e60 poistamaan ne putoilevat läpät samaan tyyliin kuin e39:stä vai tuliko siitä vikaa?
Ja tuosta arvonsa pitävyydestä---> autokauppias sanoi hyvin 530d manuaalista: (Se on tuollaista autoa ostaville kuin väärää rahaa ei vain mene kaupan)
Itsellä ostoslistalla kanssa e60 tai e61,mitä nyt oon vain käynyt Suomessa niitä ajelemassa niin ei vielä sopivaa ole löytynyt,karvalakkeja kylläkin niin pirusti.Last edited by opl21; 25-09-2008, 20:38.sigpic
F01 730d -09
Ex
E70 x5 3.0d-08
e39 M5-99
e60 535da M-Sport -07 380hp/710nm(Ego)
e39 530da-03 219hp/500nm(Eco)
e39 528ia -97 200hp/290nm
e36 320i -94
e30 320i -89
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray View PostMulta otettiin E61 530DA:sta läpät tänään pois hehkujen vaihdon yhteydessä. Eipä parin kilsan kokeilulla ollut mitään ongelmia havaittavissa.E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Onko porukalla kokemusta enemmän ajetuista yksilöistä? Miten kestävät, odotettavissa lastentauteja?
Olis kiikarissa reilu 200tkm rullattu tuontipeli toki täydellisellä huoltohistorialla. Kävin kyseistä yksilöä jo kokeilemassa ja olihan se aika mahtava laite kaikinpuolin. Ja vieläpä vanha kelpais vaihdossa ihan ok hintaan ja tuossa e60 oli varusteetkin kohdallaan, webasto,kattoluukku,nahkapenkit,dynamic drive jne. Niin ja automaattilaatikko oli uusittu jokunen tovi sitten.
Ei tuo reilu 200tkm ilmeisesti vielä liikaa ole, kun nettiautossa oli ainakin eräs yli 300tkm ajettu laite eikä siinäkään ainakaan mainintaa mistään suuremmista rempoista.
Imusarjan läpät kun poistaa niin ilmeisesti ihan luotettava peli pitäis olla?F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostOnko porukalla kokemusta enemmän ajetuista yksilöistä? Miten kestävät, odotettavissa lastentauteja?
Olis kiikarissa reilu 200tkm rullattu tuontipeli toki täydellisellä huoltohistorialla. Kävin kyseistä yksilöä jo kokeilemassa ja olihan se aika mahtava laite kaikinpuolin. Ja vieläpä vanha kelpais vaihdossa ihan ok hintaan ja tuossa e60 oli varusteetkin kohdallaan, webasto,kattoluukku,nahkapenkit,dynamic drive jne. Niin ja automaattilaatikko oli uusittu jokunen tovi sitten.
Ei tuo reilu 200tkm ilmeisesti vielä liikaa ole, kun nettiautossa oli ainakin eräs yli 300tkm ajettu laite eikä siinäkään ainakaan mainintaa mistään suuremmista rempoista.
Imusarjan läpät kun poistaa niin ilmeisesti ihan luotettava peli pitäis olla?
Comment
-
-
Originally Posted by peeämvee
Tuli mieleen noita hoonatessa että miksei noita läppiä vois tehä jostain muovista, tällöin mennessään moottoriin ei niin pahaa jälkeä tulis kuin peltiläpillä.
Varmaan kannattaisi rakennetta muuttaa kestävämmäksi, jotta koko vahinkoa ei pääsisi syntymään!
Comment
-
-
Autokuume voitti, eli pihassahan tuo nyt seisoskelee=)
Varusteita ihan kivasti, mm. lasinen kattoluukku,mustat nahat,p-tutka,navigaattori(pyytää dvd:tä),dynamic drive paketti jne.
Sen verta jäi kaivelemaan kun joku tuosta webastosta jo mainitsikin, kun itse en ainakaan löytänyt sellaista valikkoa mistä sen saa päälle... Täytyypä tutkiskella.
Mitäs mieltä olette vanteista? alla tuli 17" alkuperäiset uusilla kumella,vanhan e39 alla meni new m5 replicat 19". Meillä kun oli tarkoitus vaihtaa noi vanteet ristiin mutta ei saatu e60 vanteita e39 alle(liika pieni keskireikä). Eli onko järkeä lähteä noita 19" vanteita tohon vaihtamaan? kärsiikö ajettavuus? ja profiilikin niiissä on väärä, eli 235/35 r19. Joten annetaanko vanteiteden mennä ja katellaan kesäks ehkäpä jotkut laadukkaammat 18-19" pyörät?F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Comment