Mä en saanu millään toimimaan 2004 vm:n kanssa. Puhelimet kyllä tekivät parituksen auton kanssa ok, mutta mitään ei tapahtunu eli puhelut eivät siirtyneet autoon. Puhelimina pyöri Nokian symbian ja Android 2.2 ja 2.3.
Syytä en jaksanut lähteä koskaan selvittämään vaan hommasin autoon oman simmikortin.
Eli, jos pystyit laittamaan autoon SIM:n, siinä on ollut puhelin, ja autossasi EI ole koskaan BT:tä ollutkaan. Pieni googlailu tuon paljastaisi. Se, että kännykkä parittuu tuon kanssa, ei tarkoita mitään.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Britti foorumeilta lueskelin että aika usein toi mulf moduuli hajonnut kun ei bt toimi. Ei kellään olis antaa testiin niin sais selvitettyä onko siinä vika?
Itsellä oli bluethoot pois pelistä (ei saanut aktivoitua) koska huolto liike oli jättäny jonkun muun laitteen väylä kaapelin pään irti ( kuitu) niin ei tietoa oikeen kulkenut. Kuitu paikoilleen niin johan alkoi pelittämään
Hii-o-hoi.
Viimeisin päivitys pilasi BT yhteyden. Soittajan ääni kuuluu, mutta minun ääneni ei. Kun poistaa parituksen autosta ja liittää uudestaan niin muutaman puhelun saa hoidettua, mutta sitte taas ongelma palaa.
Kävin vikakoodit lukemassa ja anto ccc:stä tälläset: E18D E190 930A ja 9714. Selitystä ei niille antanut joten tietääkö joku tai onko joku sivusto mistä voisi noi katsoa?
Britti foorumeilta lueskelin että aika usein toi mulf moduuli hajonnut kun ei bt toimi. Ei kellään olis antaa testiin niin sais selvitettyä onko siinä vika?
Mulla on yksi ylimääräinen MULF-purkki (osanumero 84.21 9-116725-01). Mitään takeita ei tosin toiminnasta ole, koska ei mullakaan BT toimi
Itsellä oli bluethoot pois pelistä (ei saanut aktivoitua) koska huolto liike oli jättäny jonkun muun laitteen väylä kaapelin pään irti ( kuitu) niin ei tietoa oikeen kulkenut. Kuitu paikoilleen niin johan alkoi pelittämään
Sama ongelma saattaisi olla mullakin. Otin kuitupiuhan MULFin kyljestä irti ja hetken aikaa siinä vilkkui punainen valo ja sitten pimeni. Piuha kiinni radio pätkii mutta piuha irti ei ole mitään ongelmia, paitsi se ettei BT:tä saa aktivoitua.
10/2007 e61:n kanssa Lumia 820 toimii kyllä. Samoin toimi vanha N95. Muista penareista ei ole kokemuksia...
Joo joo, nähtävästi pitäs olla uudempi auto. Onneksi keksin halvemman ratkaisun ja ostin Nokian C2:n Siinä on ilmeisesti vanha, hidas ja hyvin toimima BT. Ja maksoikin huikeat 40egeä.. Soitonsiirto vaan päälle.
Hii-o-hoi.
Viimeisin päivitys pilasi BT yhteyden. Soittajan ääni kuuluu, mutta minun ääneni ei. Kun poistaa parituksen autosta ja liittää uudestaan niin muutaman puhelun saa hoidettua, mutta sitte taas ongelma palaa.
Onko sijaiskärsijöitä?
Terve!
En tiedä, saanko sinua enää kiinni ongelmassani. Minulla on sama ongelma kuin sinulla. Kuulen vastapuolen äänen, mutta hän ei minua. Löysitkö ongelmaasi ratkaisun ja jos, niin minkälaisen
Oliko siis näin, että pro puhelimella + navilla ei ole mitään tekemistä bluetoothin kanssa, eikä sitä saa toimimaan, vaikka koodaisi puhelimen pois? Sigun E61 onnistuin SGS2 joskus parittamaan, iphone5s ei sitäkään, mutta ilmeisesti siis turha edes yrittää saada näitä toimimaan?
Mites AUXin kautta kun soittaa, käyttää luuri myös omaa mikkiään ja kaikuu toisessa päässä. Tähän ratkaisua?
Comment