Originally posted by k0rppi
View Post
E60 madallus?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostMoi, minulla olisi aivan jäätävän hyvä msport alusta, tehty just sun bimeriin, vaihdetaanko päittäin, et tarvi maksaa kuin vaihtotyön kun itse en osaa alustaa vaihtaa
Eikun oikeestin, olisin kiinnostunut etupään mataltamisesta, takapäähänhän mun versio ei tarvi mitään.
Noi taitaa olla sulle jos msportit tilaat niin aika arvokkaat oem osina jopa epäystä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostMsport vakiona onkin ihan täysi paska. Liian pintakova.
tehdashan EI ole testannut noita jousia ja korkeuksia ollenkaan...
Mättävät ihan suolesta noita jousia m-sport varusteisiin...
pikkupajat sitten tekevät parempia jousia... makunsa kullakin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by wmb330d View PostMulla bilstein/hr alusta ja voin vaihtaa ihan mihin muuhun vaan, en tykää liian kova ja matala
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostMsport vakiona onkin ihan täysi paska. Liian pintakova.
En löytänyt ainakaan kuuklen ekasta linkistä e61 sopivaa etupään sarjaa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pexodus View PostKuinka käytännössä tuo farkussa säädettävän alustan laitto/käyttö tapahtuu? osassa alustasarjojen tiedoissa on että automaattinen tasonsäätö otettava pois käytöstä jne... valottakaas vähän!
Pakko saada tämäkin auto kenttään oikeasti! on meinaan varmasti noilla
-30mm jousilla ja 20" palloilla aivan kauhea traktori!
olen katsellut nyt KW var 1,2 ja SC sekä Eibach, näistä aikaisempia kokemuksia...
mielessä käynyt myös -50mm H&R jouset eteen, mut taitaa mennä jo ajettavuus aika metsään tuolla setupilla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Nikoh View PostItelläki olis alustan päivitys ennen kesää luvassa, nyt kaipailtaisiinki vähän kokemuksia että minkälainen alusta sinne passais m-sport alustan jälkeen.
Säädettävä alustasarja pitäisi laittaa, mielessä pyörii KW Variant 1 tai 2, myös H&R monotubet on ollu listalla. Enemmän ehkä kallistumassa KW:n alustaan, mutta kumpaa suositelette 1 vai 2 ?
Kaikki kokemukset ja vinkit tervetulleita
Leave a comment:
-
-
Originally posted by k0rppi View Postpehmeempi kun m-sport alusta. tämän toteutin kw variante 1:llä!
Pakko saada tämäkin auto kenttään oikeasti! on meinaan varmasti noilla
-30mm jousilla ja 20" palloilla aivan kauhea traktori!
olen katsellut nyt KW var 1,2 ja SC sekä Eibach, näistä aikaisempia kokemuksia...
mielessä käynyt myös -50mm H&R jouset eteen, mut taitaa mennä jo ajettavuus aika metsään tuolla setupilla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by wmb330d View PostMulla bilstein/hr alusta ja voin vaihtaa ihan mihin muuhun vaan, en tykää liian kova ja matala
Eikun oikeestin, olisin kiinnostunut etupään mataltamisesta, takapäähänhän mun versio ei tarvi mitään.
Noi taitaa olla sulle jos msportit tilaat niin aika arvokkaat oem osina jopa epäystä?
Leave a comment:
-
-
-
e60 530d
Mulla bilstein/hr alusta ja voin vaihtaa ihan mihin muuhun vaan, en tykää liian kova ja matala
Leave a comment:
-
-
Jep no mun auto on non-sport eli jää korkeaksi,mut kun autolla pitää vielä ajaa ympärivuotta, joten.... Kompromisseja:(
Leave a comment:
-
Leave a comment: