E60 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nikoh
    replied
    Originally posted by k0rppi View Post
    variante ykkösessä ei oo säätöjä jouton vaimennuksille ja variantte 2:ssa tais olla pelkkä ulostulon vaimennus.
    Eli periaatteessa menis kw 1 :think Nyt siis m-sport alusta, niin mihinköhän suuntaan mennään tuolla kw 1:llä ?

    Leave a comment:


  • wmb330d
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Moi, minulla olisi aivan jäätävän hyvä msport alusta, tehty just sun bimeriin, vaihdetaanko päittäin, et tarvi maksaa kuin vaihtotyön kun itse en osaa alustaa vaihtaa

    Eikun oikeestin, olisin kiinnostunut etupään mataltamisesta, takapäähänhän mun versio ei tarvi mitään.

    Noi taitaa olla sulle jos msportit tilaat niin aika arvokkaat oem osina jopa epäystä?
    Joo kyllä mua kiinnostaa, ja tää laskee kyllä aikalailla, ja on todella jämäkkä,mulle liian jämäkkä,mutta että vaihtotyön maksu niin...

    Leave a comment:


  • Malax
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Msport vakiona onkin ihan täysi paska. Liian pintakova.
    hohhohhooo

    tehdashan EI ole testannut noita jousia ja korkeuksia ollenkaan...
    Mättävät ihan suolesta noita jousia m-sport varusteisiin...
    pikkupajat sitten tekevät parempia jousia... makunsa kullakin?

    Leave a comment:


  • k0rppi
    replied
    Originally posted by wmb330d View Post
    Mulla bilstein/hr alusta ja voin vaihtaa ihan mihin muuhun vaan, en tykää liian kova ja matala
    mä nostin 2cm ylös talveks ja vähemmän kerää paskaa sinne helmoihin. kesä kun tulee niin tiputan sen 1.5cm keulasta ja säädän pyörän kulmat uusiks ja kokeilen ens talvena sitten uudestaan. tämä talvi on menny ihan ongelmitta alustan osalta. jopa vähemmän kun msportti alustan kanssa.

    Leave a comment:


  • k0rppi
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Msport vakiona onkin ihan täysi paska. Liian pintakova.

    En löytänyt ainakaan kuuklen ekasta linkistä e61 sopivaa etupään sarjaa...
    varmaan se 530d:n setti käy myös sulle? tuskin se toinen ahti sinne niin paljon tekee, etteikö kävis.

    Leave a comment:


  • k0rppi
    replied
    Originally posted by Nikoh View Post
    Eikö kelhään kokemuksia ?
    variante ykkösessä ei oo säätöjä jouton vaimennuksille ja variantte 2:ssa tais olla pelkkä ulostulon vaimennus.

    Leave a comment:


  • k0rppi
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    Kuinka käytännössä tuo farkussa säädettävän alustan laitto/käyttö tapahtuu? osassa alustasarjojen tiedoissa on että automaattinen tasonsäätö otettava pois käytöstä jne... valottakaas vähän!
    Pakko saada tämäkin auto kenttään oikeasti! on meinaan varmasti noilla
    -30mm jousilla ja 20" palloilla aivan kauhea traktori!
    olen katsellut nyt KW var 1,2 ja SC sekä Eibach, näistä aikaisempia kokemuksia...
    mielessä käynyt myös -50mm H&R jouset eteen, mut taitaa mennä jo ajettavuus aika metsään tuolla setupilla
    keulaan säädettävät iskarit ja takapäähän sitte iskarit ja inpalla lasketaan perää. mukana tuli myös säädettävät linkit sinne perän tasosäädölle. mutta ne oli kohtuu hanurista väännellä.

    Leave a comment:


  • Nikoh
    replied
    Originally posted by Nikoh View Post
    Itelläki olis alustan päivitys ennen kesää luvassa, nyt kaipailtaisiinki vähän kokemuksia että minkälainen alusta sinne passais m-sport alustan jälkeen.

    Säädettävä alustasarja pitäisi laittaa, mielessä pyörii KW Variant 1 tai 2, myös H&R monotubet on ollu listalla. Enemmän ehkä kallistumassa KW:n alustaan, mutta kumpaa suositelette 1 vai 2 ?

    Kaikki kokemukset ja vinkit tervetulleita
    Eikö kelhään kokemuksia ?

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by k0rppi View Post
    pehmeempi kun m-sport alusta. tämän toteutin kw variante 1:llä
    Kuinka käytännössä tuo farkussa säädettävän alustan laitto/käyttö tapahtuu? osassa alustasarjojen tiedoissa on että automaattinen tasonsäätö otettava pois käytöstä jne... valottakaas vähän!
    Pakko saada tämäkin auto kenttään oikeasti! on meinaan varmasti noilla
    -30mm jousilla ja 20" palloilla aivan kauhea traktori!
    olen katsellut nyt KW var 1,2 ja SC sekä Eibach, näistä aikaisempia kokemuksia...
    mielessä käynyt myös -50mm H&R jouset eteen, mut taitaa mennä jo ajettavuus aika metsään tuolla setupilla

    Leave a comment:


  • Mlatvala
    replied
    Originally posted by wmb330d View Post
    Mulla bilstein/hr alusta ja voin vaihtaa ihan mihin muuhun vaan, en tykää liian kova ja matala
    Moi, minulla olisi aivan jäätävän hyvä msport alusta, tehty just sun bimeriin, vaihdetaanko päittäin, et tarvi maksaa kuin vaihtotyön kun itse en osaa alustaa vaihtaa

    Eikun oikeestin, olisin kiinnostunut etupään mataltamisesta, takapäähänhän mun versio ei tarvi mitään.

    Noi taitaa olla sulle jos msportit tilaat niin aika arvokkaat oem osina jopa epäystä?

    Leave a comment:


  • Mlatvala
    replied
    Originally posted by k0rppi View Post
    pehmeempi kun m-sport alusta. tämän toteutin kw variante 1:llä
    Msport vakiona onkin ihan täysi paska. Liian pintakova.

    En löytänyt ainakaan kuuklen ekasta linkistä e61 sopivaa etupään sarjaa...
    Last edited by Mlatvala; 17-02-2012, 21:24.

    Leave a comment:


  • wmb330d
    replied
    e60 530d

    Mulla bilstein/hr alusta ja voin vaihtaa ihan mihin muuhun vaan, en tykää liian kova ja matala

    Leave a comment:


  • thoai
    replied
    Jep no mun auto on non-sport eli jää korkeaksi,mut kun autolla pitää vielä ajaa ympärivuotta, joten.... Kompromisseja:(

    Leave a comment:


  • k0rppi
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Oliko pintapehmee?
    pehmeempi kun m-sport alusta. tämän toteutin kw variante 1:llä

    Leave a comment:


  • Mlatvala
    replied
    Originally posted by k0rppi View Post
    e61:ssä oli sopiva tiputus, kun m-sportista tiputti vielä 30mm alaspäin. just menee sukkapuikon paksunen sormi kumin ja kaaren väliin
    Oliko pintapehmee?

    Leave a comment:

Working...
X