Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/E61 Vanne- ja rengasfit -topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Fabsu View Post
    Itse laittasisin tuohon kokoon 245/35/20 tai 245/30/20.

9" vanteelle 255 kumit on paremmat.

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Originally posted by nd4spd View Post
    Tämä kiinnostaisi itseäkin. Saako mitää sopivaa rengastusta jos kaikki vanteet 9"x20"
    Itse laittasisin tuohon kokoon 245/35/20 tai 245/30/20.

Leave a comment:

• nd4spd
    replied
    Arvotaan vielä vähän Onkohan kuinka hölmön näköinen jos kaikki vanteet on 9" leveitä, 19" ja ET20, ja laittas eteen esim. 235/40 ja taakse 265/35 :think

Tämä kiinnostaisi itseäkin. Saako mitää sopivaa rengastusta jos kaikki vanteet 9"x20"

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Se oli aivan törkeän korkea! Tuo neliveto on vakiota muistaakseni 14 mm korkeampi, eli nyt on varmaankin aika lähellä takaveto M-sportin korkeutta. Juuri passeli korkeus mielestäni. Se pahkura on jälkiasennettu peruutustutka Tai siis semmonen "piippari"

Leave a comment:

• tabasco
    replied
    Tässä nelivetomiehille ja miksei myös naisille vähän referenssiä mikä menee alle. Eilen laitettiin H&R:än madallussarja -35 mm alle. Tänään tuli sitten laitettua uudet vanteet ja renkaat kun kelikin poutaantui.
    Ei kyllä näytä kovin matalalta, eli jos oikeasti pudotti 35mm, niin miten korkea se sitten oli? Tuo 20" kyllä passaa tähän koppaan ja hyvältä näyttää, varsinkin kun auto on riittävän matalalla.

Mikä pahkura tuolla takavalon takana näkyy, jokin jälkiasenteinen kilpivaloko?

Leave a comment:

• veku
    replied
    Tässä nelivetomiehille ja miksei myös naisille vähän referenssiä mikä menee alle. Eilen laitettiin H&R:än madallussarja -35 mm alle. Tänään tuli sitten laitettua uudet vanteet ja renkaat kun kelikin poutaantui.

Speksit:

- Breyton Race CS
    - Koko 8,5" edessä ja 10" takana
    - ET 35
    - Rengastus 245/30/20 edessä ja 285/25/20 takana

Puolen tunnin ajon jälkeen en huomannut, että olisi ottanut mihinkään kiinni.
    Näyttää muuten hyvältä

Leave a comment:

• Fabsu
    replied

Speksit:

- Breyton Race CS
    - Koko 8,5" edessä ja 10" takana
    - ET 35
    - Rengastus 245/30/20 edessä ja 285/25/20 takana

Puolen tunnin ajon jälkeen en huomannut, että olisi ottanut mihinkään kiinni.
    Attached Files

Leave a comment:

• Mlatvala
    replied
    Originally posted by Jesper View Post
    Ei sulla mitään sorvia ole. Jätkä vaan hinkkaa!
    Mielikuvituskaveri sorvaa..
    Last edited by Mlatvala; 14-04-2013, 20:22.

Leave a comment:

• Jesper
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Jos ei ala vasaralla ja crcllä uppoamaan, soittele niin sorvataan sovitteet väliin. Etllä ei lienet väliä. Nätti siitä tulee.
    Ei sulla mitään sorvia ole. Jätkä vaan hinkkaa!

Leave a comment:

• veku
    replied
    Oon nyt suunnitellut että ostaisin kunnon kesärenkaat. Yhdellä kaverilla on ollut jo pitempään myytävänä kunnon kumit vanteineen.
    Ajelen tosi paljon mökkitietä ja hyvä kuvio olisi tarpeen.
    Mahtaisikohan NÄMÄ kumit vanteineen saada jotenkin ton mun E60 alle? Mikä olisi sopiva ET?

Mökkitietä kun itsekin kesällä ajelen aika palljon joten et voisi olla 20 nurkilla ja koko voi olla sitten 17-21 "

Tuo kuvio näyttää just samalle kuin meidän 800cc mönkijän renkaat joten noille sun pitää tehdä jarru+vanne muutos

Leave a comment:

• Mlatvala
    replied
    Jos ei ala vasaralla ja crcllä uppoamaan, soittele niin sorvataan sovitteet väliin. Etllä ei lienet väliä. Nätti siitä tulee.

Leave a comment:

• GuGi_
    replied
    Oon nyt suunnitellut että ostaisin kunnon kesärenkaat. Yhdellä kaverilla on ollut jo pitempään myytävänä kunnon kumit vanteineen.
    Mahtaisikohan NÄMÄ kumit vanteineen saada jotenkin ton mun E60 alle? Mikä olisi sopiva ET?
    Noissa on väärä jako. Pitää olla 5*120.

Leave a comment:

• Jesper
    replied

Leave a comment:

• GT-555
    replied
    Originally posted by GT-555 View Post
    Mitenköhän tälläinen setti istuis e61:seen. 9,5x19" eteen ja 10x19" taakse, molemmissa ET20?? 275/35 ja 285/35 kumit...

Arvotaan vielä vähän Onkohan kuinka hölmön näköinen jos kaikki vanteet on 9" leveitä, 19" ja ET20, ja laittas eteen esim. 235/40 ja taakse 265/35 :think

Leave a comment:

• Ccemp
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Laita nyt taakse leveämpi kumi. 275/40 on hyvä noitten eturenkaitten kanssa.
    Tulee vanteiden mukana noi kumit, pitänee heti kun takaa kulahtaa sileemmiksi vaihtaa leveämpää :P

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎