Originally posted by -challenger-
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
...........Last edited by tuomkiti81; 22-09-2012, 10:21.Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
-
Takaluukussa kuskin puolella verhoilun alta löytyi tälläinen yllätys, vettä vuotaa tuonne jostain. Olisiko mitään vinkkiä mistä tota lähtisi selvittämään? Voisiko olla kuskinpuolen takimmainen kattoluukun poistoputki, missä lienee se putki seikkailee...? Pitänee loputkin verhoilut ottaa irti kuskin puolelta ja tutkia mistä tulee.
Mikä on tuo musta läpyskä mikä peltiin liimattu? Siihen on kosteus jäänyt muhimaan ja ajattelin repäistä pois jotta saa putsattua kunnolla.
Tarkastin myös huohotusräppänät jotka enemmän tai vähemmän imee vettä ajossa puutteellisen tiivistyksen takia, kuskin puolella ei mitään mutta akun alla vettä jälleen. Kerran käynyt jo korjauksessa Autokeskuksessa ja täytyy laittaa itse kunnolla. Mikä olisi hyvä tiivistemassa/-liima tuohon tarkoitukseen (siten että räppänän tarvittaessa saa korista irti ehjänä)?
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostEi mitään hajua kun ei ole ikinä mun aikana ollut navi levyä koneessa... Oon vaan aina kuitannu sen siitä näytöltä pois ja ajatellu että se herja on aina siinä jos navilevyä ei ole sisällä. Mulla busines navi joten vain 1kpl asemia löytyy.
Comment
-
-
Tänään syttyi keltainen moottorivalo ja auto tärisi jonkin verran paikallaan. Kävin kaupassa ja sitten kaikki toimi taas normaalisti. Kyseessä '07 E60 523. Näytössä ei näyttänyt mitään virhettä. Ei taida olla vielä syytä huoleen?E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Originally posted by tuomkiti81 View PostJoo kyllähän mä uskon että lukupää on sökönä...se on ollu jo varmaan pari kuukautta. Toi i-driven herja navilevystä on ollu "päällä" vasta pari viikkoa joten en usko että lukupäällä yhteyttä tuohonex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Originally posted by Grolsch View PostTakaluukussa kuskin puolella verhoilun alta löytyi tälläinen yllätys, vettä vuotaa tuonne jostain. Olisiko mitään vinkkiä mistä tota lähtisi selvittämään? Voisiko olla kuskinpuolen takimmainen kattoluukun poistoputki, missä lienee se putki seikkailee...? Pitänee loputkin verhoilut ottaa irti kuskin puolelta ja tutkia mistä tulee.
Mikä on tuo musta läpyskä mikä peltiin liimattu? Siihen on kosteus jäänyt muhimaan ja ajattelin repäistä pois jotta saa putsattua kunnolla.
Tarkastin myös huohotusräppänät jotka enemmän tai vähemmän imee vettä ajossa puutteellisen tiivistyksen takia, kuskin puolella ei mitään mutta akun alla vettä jälleen. Kerran käynyt jo korjauksessa Autokeskuksessa ja täytyy laittaa itse kunnolla. Mikä olisi hyvä tiivistemassa/-liima tuohon tarkoitukseen (siten että räppänän tarvittaessa saa korista irti ehjänä)?
Tuossa on hyvät ohjeet puhdistukseen http://www.btcf.fi/forum/showthread....ht=poistoputki-12 F11 530Da
Comment
-
-
Keltaista moottorivaloa pukkaa edelleen. Tärisyttää ja tehoja poissa. Vähän aikaa lämmittää niin taas pelaa. Enää ei lähtenyt keltainen moottorivalo pois. (Uudelleen käynnistämällä)
Laakkosella sanottiin, että jos pahenee ja ei lähde "ilmoitusvalo" niin soittaa liikkuvuuspalveluun. Huolto/korjaus on vasta joulukuun puolessa välissä.
Eli mitä toi liikkuvuuspalvelu tarkoittaa? Kustannukset? Auto on muutama kuukauden yli 3vuotta vanha.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Originally posted by mr81 View PostEli mitä toi liikkuvuuspalvelu tarkoittaa? Kustannukset? Auto on muutama kuukauden yli 3vuotta vanha.
Ehdoista en ole aivan satavarma, mutta vaatinee vähintään viimeisimmän huollon tehdyksi merkkikorjaamolla,.
Lisätietoja voit udella liikkuvuuspalvelun numerosta 0800154000.S212, E350CDI, -11
Comment
-
-
Originally posted by mr81 View PostKeltaista moottorivaloa pukkaa edelleen. Tärisyttää ja tehoja poissa. Vähän aikaa lämmittää niin taas pelaa. Enää ei lähtenyt keltainen moottorivalo pois. (Uudelleen käynnistämällä)
Laakkosella sanottiin, että jos pahenee ja ei lähde "ilmoitusvalo" niin soittaa liikkuvuuspalveluun. Huolto/korjaus on vasta joulukuun puolessa välissä.
Eli mitä toi liikkuvuuspalvelu tarkoittaa? Kustannukset? Auto on muutama kuukauden yli 3vuotta vanha.
tarvitse viedä, jos sinne on kuukauden jono. Itse olen käyttänyt omaa
kärryäni täällä :
Comment
-
-
Originally posted by MinDBeaT View PostMiten -04 vuoden e61:stä vaihdetaan xenon poltin lyhyistä valoista? Wetterillä sanoivat työnkestoksi reilun tunnin per poltin. Minkälainen se operaatio sitten oikein on?
Comment
-
-
Originally posted by MinDBeaT View PostMiten -04 vuoden e61:stä vaihdetaan xenon poltin lyhyistä valoista? Wetterillä sanoivat työnkestoksi reilun tunnin per poltin. Minkälainen se operaatio sitten oikein on?
helposti irti. Seurasin homman tekemistä vieressä, ja aika helpolta
se kyllä näytti. Tosin homman tehnyt asentaja sanoi irrrottelevansa
umpioita päivittäin, joten voi olla että siksi näytti niin helpolta.
Comment
-
Comment