Originally posted by firstbimmer
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1CA Selection cop relevant vehicles
Täm liittyy päästönormeihin tjsp.
698 Area-Code 2 (alue-koodi 2 tarkoittaa mitä?) = DVD:n area code
8SA Country spec. release of navigation = maakohtainen kartasto, ts. tässä tapauksessa EU.
8SP Cop control
Täm liittyy päästönormeihin tjsp.
863 Europe/Dealer directory (eurooppa/myyjä kansio? tarkoittaa?)
Tällainen ohjekirirja löytyy autosta.
548 Speedometer with kilometer reading (Nopeusmittari kilometrien lukijalla?
Mittaristo on KM-versio eikä maili.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View Post1CA Selection cop relevant vehicles
Täm liittyy päästönormeihin tjsp.
698 Area-Code 2 (alue-koodi 2 tarkoittaa mitä?) = DVD:n area code
8SA Country spec. release of navigation = maakohtainen kartasto, ts. tässä tapauksessa EU.
8SP Cop control
Täm liittyy päästönormeihin tjsp.
863 Europe/Dealer directory (eurooppa/myyjä kansio? tarkoittaa?)
Tällainen ohjekirirja löytyy autosta.
548 Speedometer with kilometer reading (Nopeusmittari kilometrien lukijalla?
Mittaristo on KM-versio eikä maili.
Kiitos vastauksesta. Tuo maakohtainen kartasto hiukan ihmetyttää kun ei ole navia tuossa mun autossa. Liekkö joku paperikartta tullu auton mukana
Comment
-
-
Originally posted by r_vesa View PostKertokaapa viisaammat kuinka usein kyseinen öljy pitäisi vaihtaa ja onko helppo tehdä itse?
Perämurikasta löytyy sekä tyhjennys, että täyttöproppu. Tyhjennys onnistuu kun aukaisee ensin täyttöpropun ja sitten tyhjennyspropun, jolloin vanha öljy valuu pois. Sitten uutta öljyä hieman täyttöaukosta jotta huuhtoutuu. Sitten tyhjennysproppu kiinni ja täyttö täyttöpropun alareunan tasolle. Sitten vaan täyttöproppu kiinni.
Tuohon täyttöön voi käyttää esim Bilhelveten myymää akkukäyttöistä öljyn vaihtopumppua.
Öljyt ostin omaani merkkiliikkeestä.Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Mitäs öljyä käytätte moottorissa? Viime öljynvaihdossa laitettiin tuota castrol edge 5w-30. Ajattelin että käyttääkö muut yleisesti tuota slx professional powerflow bmw ll04 0w-30 öljyä? Onko tuo edge 530d:lle tarpeeksi laadukasta vai olisiko syytä vaihtaa tuohon parempaan? Vai mikä öljy tuonne nyt olisi sitten parasta laittaa, tuolla castrolilla on niin monta erilaista öljyä että menee ihan sekasin nuitten kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by teme[[ View PostMitäs öljyä käytätte moottorissa? Viime öljynvaihdossa laitettiin tuota castrol edge 5w-30. Ajattelin että käyttääkö muut yleisesti tuota slx professional powerflow bmw ll04 0w-30 öljyä? Onko tuo edge 530d:lle tarpeeksi laadukasta vai olisiko syytä vaihtaa tuohon parempaan? Vai mikä öljy tuonne nyt olisi sitten parasta laittaa, tuolla castrolilla on niin monta erilaista öljyä että menee ihan sekasin nuitten kanssa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by poke View Posthuolto-ohjeen mukaan ei koskaan. Itse vaihdoin eka kerran omaani kilsojen ollessa 140tkm ja sen jälkeen 180tkm. Ennenhän bemareiden vetopyörästö-öljyn vaihtoväli oli tuon 40tkm.
Ainakaan mitään vikakeskusteluja ei ole aiheesta tullut vastaan täällä foorumilla.'11 M-Sport 528i
'15 KTM 1190 R
Comment
-
-
Originally posted by r_vesa View PostKiitos tiedosta. Tarkoittaneeko tuo: "huolto-ohjeen mukaan ei koskaan" sitä, että E60/61 mallissa olisi ns. huoltovapaa ikitäyttö?
Ainakaan mitään vikakeskusteluja ei ole aiheesta tullut vastaan täällä foorumilla.
toisaalta, niinhän se automaattilaatikkokin on "sealed for lifetime" öljyillä...Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Nyt kun nämä pakkaset huitelee tuossa -20 asteen paikkeilla kaiken aikaa niin seurailin aamulla oman 530D:n lämpöjä salavalikon kautta. Normaali maantie ajossa (80km/h) lämmöt huitelee n.75 - 83 välillä. Syksyllä kattelin kans lämmöt ja sillon lämpeni ihan sinne 90 asteeseen. Eli onkohan termostaateissa vikaa vai tekeekö tuo pakkanen vaan sen että lämmöt ei tuon ylemmäs nouse? Keulalla ei ole nimittäin mitään "lisäsuojaa" ja ajattelinkin jos sinne jonku pahvin munuaisten taakse nakkais :think
Joskus olen kuullut että jos termarit "valskaa" niin lämmöt ei nouse yli 80asteen missään tilanteessa, nyt kuitenkin näilläkin pakkasilla nousee vähän välillä ylikin, eli vois olettaa noiden olevan kunnossa.
Lähinnä siksi tässä kyselen että rupeanko suorilla vaihtamaan noita termareita vai kokeilisko jotain lisäsuojaa tuonne keulalle
Comment
-
Comment