E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kysymys noista muttereista konehuoneen puolella jousituksen kiinnityksessä, kolme molemmin puolin. Oletteeko vaihtaneet joka kerta kun olette ottaneet jousituksen irti. löysin tälläaisen threadin netissä ja siinä neuvottiin että tarvis aina vaihtaa uusiin. http://www.m5board.com/vbulletin/e60...installed.html
-
Mitä eroja on 525d ja 535d? eli kyseessä uudempi lci malli 525d. Moottorit 197hp 3.0 m57306d3/525d ja 272hp 3.0 m57306d4/535d. Ihan hyvin noista 525d 3.0 koneista otettu voimaa/vääntöä ulos. Alkoi vaa kiinnostamaa kun sais "paljon" halvemmal ja uudemman tollasen 525d:n.
Edit. Eihän niissä vissii paljo olekkaa ees samaa
Last edited by samulzi; 11-04-2013, 03:03.
Leave a comment:
-
^Siitä se lähtee. kadaanin laipassa taisi olla joku lovi mihin tampilla ja vasaralla voi paukutella.
Leave a comment:
-

mites tuo e60 535d:n vetolaipan saa irti kardaanista? pultit on pois jne. mutta ei tahdo irrota. onko jotain vinkkiä antaa, vai onkohan se vaan niin perkeleen lujassa kiinni toisissaan, perä ja kardaani.
Leave a comment:
-
Syy halpuuteen selvisi. Eipä toiminu oikein hyvin. Suhisi vaan ja vähän jotain musaa kuulu välistä. Ei ilmeisesti ollut riittävät vahvistukset lähdössä tai jotain.Originally posted by hkroger View PostAjattelin kokeilla tämmöstä:
Ei oo saanu huikeita kehuja tuolla kommenteissa, mutta tuo on halpa ku saippua.
Harmi sinänsä. Kotona toimi aktiivikajareitten kanssa ihan hyvin.
Leave a comment:
-
Noh, kävin sormettamassa putkenOriginally posted by tabasco View PostKyllähän sen omansa saa pestä niin kuin haluaa. Tosin varsinkin näillä pölykeleillä homma on vähän kyseenalaista suhteessa hyöty/riskit.
Sormetitko niin syvälle kuin yltit?
No mutta periaattessa homma toimii noin ja autoliike (em. viitattu "lähi liike") ei salettiin ole tiskiharjan kanssa käynyt putkenpäitä läpi.
Nokeentuihan se sormi..
Leave a comment:
-
Kyllähän sen omansa saa pestä niin kuin haluaa. Tosin varsinkin näillä pölykeleillä homma on vähän kyseenalaista suhteessa hyöty/riskit.Originally posted by Mlatvala View PostJust suhasin autofoamilla oman konetilani äsken päivittäisen anteeks viikottaisen pesun yhteydessä. Vähän järkeä mukaan pesuun niin ei tuosta mitään haittaa ole. En suojannut mitään.
En allekirjoita tuota pakoputkenpäiden sormitestiä,...
pesin omatkin aivan kirkkaaksi, dpffättömästä turbo torpeedostani samalla..
Sormetitko niin syvälle kuin yltit?
No mutta periaattessa homma toimii noin ja autoliike (em. viitattu "lähi liike") ei salettiin ole tiskiharjan kanssa käynyt putkenpäitä läpi.
Leave a comment:
-
Just suhasin autofoamilla oman konetilani äsken päivittäisen anteeks viikottaisen pesun yhteydessä. Vähän järkeä mukaan pesuun niin ei tuosta mitään haittaa ole. En suojannut mitään.
En allekirjoita tuota pakoputkenpäiden sormitestiä,...
pesin omatkin aivan kirkkaaksi, dpffättömästä turbo torpeedostani samalla..
Leave a comment:
-
Tietysti jos varman päälle haluaa pelata kuten itse, niin bräkleenillä, shampoovedessä kostutetuilla pyyhkeillä, pensselillä, paineilmalla ja rutkalla ajankäytöllä saa homman hoidettua lotraamatta ja pahemmin kastelematta, joskin etulokareiden huopaosista on vaikea saada pölyä pois. Tietysti riippuu mikä riittää itselle. Jos päätät vetää painepesurilla, niin suojaa ainakin laturi.Originally posted by marsep View PostViikonloppuna olisi tarkoitus siistiä auto kesäkuntoon.
Mites tuo moottoritilanpesu? voiko "huoletta" vedellä?
Leave a comment:
-
Voi jos suojamuovi on paikallaan. Paitsi että lähtee öljymönjää joten ei pihalla vaan sellaisessa paikassa että mönjät päätyy öljynerotuskaivoon...Originally posted by marsep View PostViikonloppuna olisi tarkoitus siistiä auto kesäkuntoon.
Mites tuo moottoritilanpesu? voiko "huoletta" vedellä?
Leave a comment:
-
Viikonloppuna olisi tarkoitus siistiä auto kesäkuntoon.
Mites tuo moottoritilanpesu? voiko "huoletta" vedellä?
Leave a comment:


ilmeisesti vaatii uudelleen ohjelmoinnin jos se on vielä paikallaan ja haluaa poistaa sen?
Leave a comment: