Niin, en sitten tiedä... Muutenkaan en oikein ymmärrä, että kumpi olisi parempi, tehoboksi vai ohjelmointi? Tehoboksin saisi halvemmalla ja se olisi helpompi poistaa, mutta lienevätkö tulokset sitten yhtä hyviä tai tuleeko ongelmia huollossa/katsastuksessa/auton kestävyydessä?
Älä edes mieti niitä "teho pokseja" mene vain suosiolla ohjelmointiin. Ja saa auton muutettua vakioksi silloinkin, mitä tuskin teet kun kerran olet viritetyllä ajanut.
Niin, en sitten tiedä... Muutenkaan en oikein ymmärrä, että kumpi olisi parempi, tehoboksi vai ohjelmointi? Tehoboksin saisi halvemmalla ja se olisi helpompi poistaa, mutta lienevätkö tulokset sitten yhtä hyviä tai tuleeko ongelmia huollossa/katsastuksessa/auton kestävyydessä?
Kyllä boxit on ihan aikansa eläneitä, tästä löytyy juttua netistä pilvin pimein. Tiivistettynä, boxit vääristelee moottorinohjauksen antamia käskyjä, jolloin koko auto ei tiedä moottorin toimista "mitään", esim laatikko luulee että ajat vaikka 400nm kun käytössä on jo oikeasti vaikka 800nm + luvassa on yleensä savua ja/tai rikkoontuneita osia kun kaikkia arvoja ei pysty boxilla huijaamaan.
Yleensä kunnon softaajat tarjoavat vakiosi palautuksen ilmaiseksi, jos nyt sellainen tulisi joskus eteen.
.
Jos egr,n lisäksi joutavat käryytyksetkin naplaa poikkeen, niin dpf,n poistossa oikeastaan suurempi homma, kun "varsinaisessa" lastutuksessa.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Seinäjoella minulta poistettiin dpf 06vm autosta, otettii tehoa lisää ja säädettii egrää niin alle 570e olis ollu hinta mut sovittiin köntäksi 600e kun ei tuon dpf poiston kestosta tiennyt tarkemmin ni sen maksoin mukisematta. 530dssä on nyt 283hp ja reilu 640nm. Ite sai päättää mitä ja millaseksi auto tehään.
Topiccihan koskee 535d:tä, ja ne on kaikki tomaatteja...
Onko näin? Tätä en tiennytkään...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment