Originally posted by MrBubbles
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535d Lastutus..?
Collapse
X
-
Originally posted by repsa View Posthöö wut, ei se kyl ahtimen läpi tule se öljy mikä sinne putkiin kerääntyy.
kyseessä on huohotuksen mukana tulevaa öljy+vesi+pakokaasusumua mikä kondensoituu liejuksi sitten sinne putkistoon.
jos huohotusjärjestelmässä on öljynkeräimet kunnossa niin sitä ei ihan vallan älysti pitäisi kertyä, mutta vanhemmissa vehkeissä poikkeuksetta sitä on kun öljynerottimet rupeaa oleen tukossa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Kertokaas viisaat miksei 535d mene kuin 265km/h todellista GPS:llä mitattuna vaikka rajoitin on nostettu 300km/h ja tehojakin nostettu. Voimanpuutteesta tuskin on kiinni kun kiihtyy sinne asti ihan nätisti mutta sitten alkaa nykiä noin parin sekunnin välein ihan kuin katkaisisi syötön. Melko rankasti nykii... No mukava tolla silti on ollut autobahnilla päästellä
Comment
-
-
Originally posted by inde View PostKertokaas viisaat miksei 535d mene kuin 265km/h todellista GPS:llä mitattuna vaikka rajoitin on nostettu 300km/h ja tehojakin nostettu. Voimanpuutteesta tuskin on kiinni kun kiihtyy sinne asti ihan nätisti mutta sitten alkaa nykiä noin parin sekunnin välein ihan kuin katkaisisi syötön. Melko rankasti nykii... No mukava tolla silti on ollut autobahnilla päästellä
Syitähän tuohon voi olla useitakin.
-Ohjelmoinnissa härö
-Rajotuksen nostossa härö
-Partikkeli filsu/katti hieman tukossa
-Ahtimessa jotain tai ahtopaineet karkaa
-Yliahtaa
-YMS YMS
Eli soppa virtaa noissa nopeuksissa maksimissaan ja niiltä osin kaiken tarvii olla kunnossa. Jos toi nyintä on selvästi sähköistä, niin veikkaisin ohjelmoinnissa olevaa peikkoa (tähän liittyen myös toi rajoituksen nosto).
"Ongelmaasi" löytynee ratkaisu livedataa tarkkailemalla. Kotimaassa sitten perkaat putken ja haet varmasti toimivan ohjelmoinnin tohon.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by inde View PostMatkalla jo kotimaahan joten toi livedatan katselu voipi olla Suomenmaassa hieman hankalaa....kallista ainakinSaksa ei ole ihan paska maa vaikka Räty aikanaan niin sanoikin!
No niin, Tervetuloa vaan!
Eiköhän tuo ongelman oire selviä jo hieman matalimmilla nopeuksillakin, kun vaan ruokaa antaa hetkellisesti täydet. Tosin ihan ensimmäisenä en lähtisi mitään vikaa edes epäileen muualta, kun jälkikäteen ronkitusta softasta.
Tuotko sieltä nyt 35D:n tullesssas (ja muutama laatikko olutta tietty näin kesän helteisiin)? Onnee uudelle jos näin!///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by inde View PostMatkalla jo kotimaahan joten toi livedatan katselu voipi olla Suomenmaassa hieman hankalaa....kallista ainakinSaksa ei ole ihan paska maa vaikka Räty aikanaan niin sanoikin!
Ota yhteyttä jos on tarvisOlleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
-
Tämän lukemani mukaan ei vissiin Johtajat oo saanu laatikoita paskaksi näistä näilläkään ~850Nm väännöillä?
Onko mitään vaikutusta enää millään coolerin vaihdolla, vai riittääkö ne näissä? Loppuuko ahtimista vaan jo tässä kohtaa koko?
Onko ahtimet kestäneet uuden rääkin hyvin ohjelmoinnin jälkeen? Aika vähän nyt ilmeisesti vaivoja näissä näiden ohjelmointien jälkeenkään..MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View PostTämän lukemani mukaan ei vissiin Johtajat oo saanu laatikoita paskaksi näistä näilläkään ~850Nm väännöillä?
Onko mitään vaikutusta enää millään coolerin vaihdolla, vai riittääkö ne näissä? Loppuuko ahtimista vaan jo tässä kohtaa koko?
Onko ahtimet kestäneet uuden rääkin hyvin ohjelmoinnin jälkeen? Aika vähän nyt ilmeisesti vaivoja näissä näiden ohjelmointien jälkeenkään..Eikä tarvi olla edes facelift mallin loota.
Ahdin käy pieneksi, vaikka suht iso onkin. Isompaa ahdinta saa toki haluavat parannella, jolloin yläpäähän saa vielä vähän eloa, mutta järkevyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, sillä hyvin pian tulee suutinten maksimi vastaan. Ja suuttimia kun ei isompia saa. Tässä kohtaa tuleekin sitten vastaan palotilan koko ja rail-paine, mutta myös varmasti voimaansiirron ongelmat.
Väittäisin, että ahtimen päälle toi ohjelmointi ei vielä ota merkittävästi. Paineethan ei hirveitä kasva. Omassani olen mittaillut, että coolerin vaihdolle ei ole mitään järkevää syytä. Tai no hellepäivinä, mutta kuka sitä nyt jäätelötötterön kanssa biitsillä viittis paineita nostella.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by jukkis_86 View PostOnko kellään kokemuksia Tmi C.Barmanin tekemistä ohjelmoinneista Tammisaaressa?
edit. Muutenkin näyttää että on paremmin boxi-miehiä ja niihin erikoistunut, en usko että tekee enää softia itse..Last edited by Matson^; 19-06-2012, 08:56.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by LeMansBlau View PostTai no hellepäivinä, mutta kuka sitä nyt jäätelötötterön kanssa biitsillä viittis paineita nostella.
Välillä altapäin nuollen kun meinaa jo tip...
Tilasin sulle sen pohjan, otat tai et, jos et, myyn sen jollekin tötterölle, tai vaihdan 5l jätksikannuihin valiollaE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostEli pökätään nyt vaikka joku softa sisään, kun tehoboxiin menis muuten niin paljon johtoja
Comment
-
Comment