Ei nämä ainakaan kovin pahalta näytä sikäli mikäli ymmärtänyt tuon oikein. C solkkukin on 100mbar päässä ZF:n -+400 speksin rajasta. Dokusta ymmärsin että valmistusspeksi ei ole noin iso joten miksi tuo yksi on näin paljon negatiivisena? Toisaalta kun paikat kuluvat niin painetta pitäisi tarvita enemmän jolloin tuolla solenoidilla olisi kaikista eniten säätövaraa käytettävissä joka lienee "hyvä asia". 2->3 vaihtoon osallistuu B&C joka on toinen noista "poikkeavista" arvoista.
fill pressures: / fill times:
Clutch A: 88.0 / 36.0
Clutch B: 52.0 / 15.0
Clutch C: -292.0 / -8.0
Clutch D: 13.0 / 0.0
Clutch E: 90.0 / 9.0
Tuolta löytyy ekasta postista ZF:n dokumentit lootan sielunelämästä jos syvempi tietämys kiinnostaa
Näillä tiedoilla en ainakaan ole heti solenoideja vaihtamassa . Jos pihassa koittaisi ropata öljyjä sisään niin kuinka korkealla (vaikkapa maan ja helman väli) auto pitäisi saada (ei mitään muistikuvaa mitä pohjamuovin alla on), jotta homma olisi edes semi-mielekästä tehdä? Itsellä vain 2 pukkia joten joutunee jotain puuklapia laittamaan toisten renkaiden alle. Olettavasti auto pitäisi olla myös suht vaaterissa sekä pituus&sivusuunnassa, milläs tämän mittaat tai arvioit (vatupassilla tai vesiastialla takaluukun pohjasta?). Jos auton vie jonnekin öljynvaihtoon niin ei taida olla takeita että tulee edes yhtä hyvänä takas jos tason täyttöä ei ole tehty oikein...
Eikä tämäkään ihmettely ihan hukkaan mennyt, samalla vahingossa huomasin että ahtoilman lämpö on vakio 111C joten saa anturin vaihtaa kun putsaus ei auttanut
fill pressures: / fill times:
Clutch A: 88.0 / 36.0
Clutch B: 52.0 / 15.0
Clutch C: -292.0 / -8.0
Clutch D: 13.0 / 0.0
Clutch E: 90.0 / 9.0
Tuolta löytyy ekasta postista ZF:n dokumentit lootan sielunelämästä jos syvempi tietämys kiinnostaa
Näillä tiedoilla en ainakaan ole heti solenoideja vaihtamassa . Jos pihassa koittaisi ropata öljyjä sisään niin kuinka korkealla (vaikkapa maan ja helman väli) auto pitäisi saada (ei mitään muistikuvaa mitä pohjamuovin alla on), jotta homma olisi edes semi-mielekästä tehdä? Itsellä vain 2 pukkia joten joutunee jotain puuklapia laittamaan toisten renkaiden alle. Olettavasti auto pitäisi olla myös suht vaaterissa sekä pituus&sivusuunnassa, milläs tämän mittaat tai arvioit (vatupassilla tai vesiastialla takaluukun pohjasta?). Jos auton vie jonnekin öljynvaihtoon niin ei taida olla takeita että tulee edes yhtä hyvänä takas jos tason täyttöä ei ole tehty oikein...
Eikä tämäkään ihmettely ihan hukkaan mennyt, samalla vahingossa huomasin että ahtoilman lämpö on vakio 111C joten saa anturin vaihtaa kun putsaus ei auttanut
Comment