Ei energia riitä kaikkeen (jos) kun ryyppääkin välillä
Ei sulje toisiaan pois, päinvastoin!.. mikäs sen komiampaa kun ottaa toverien kans muutamat lonkerot pajootuksen lomas, päälle kunnon saunoottelut ja sitte vihteelle
Itse asiaan, millä mallilla kaverien putkisto suunnitelmat nyt on? Koska mä tuun kattomaan "ekan" putkiston asennusta?
Ei sulje toisiaan pois, päinvastoin!.. mikäs sen komiampaa kun ottaa toverien kans muutamat lonkerot pajootuksen lomas, päälle kunnon saunoottelut ja sitte vihteelle
Itse asiaan, millä mallilla kaverien putkisto suunnitelmat nyt on? Koska mä tuun kattomaan "ekan" putkiston asennusta?
Meikä lähtee ainaskin ylihuomenna ajaan Rukaa kohti vakio putkella
Mun hommaa kyllä siirtyy kevät kesälle pitää saada ensin tuo femma tip top kuntoon joten rahaa palaa siihen tötteröön..
Mulle on takapuskuri tilattu ja hetikun Huilu mies kerkii asentamaan niin on Seinäjoen suuntaan matka. Kova reisu tulossa jos ottaa pari kaveria mukaan. :think
Mulle on takapuskuri tilattu ja hetikun Huilu mies kerkii asentamaan niin on Seinäjoen suuntaan matka. Kova reisu tulossa jos ottaa pari kaveria mukaan. :think
Koittakaas sen dogailun ohessa myös dokumentoida tänne toi retki.
Mistä perspuskimen tilasit? :think
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Ostitko M5 takapuskimen vai M-Sporttiin sellaisen diffun jossa tupla ulostulot ?
Vieläkö se tämä sinun autos muuten on myynnissä? Eli rakenteletko myynnissä olevaa (vaimosi?) autoa?
Veikkaisin että tosta reisusta ei parane jälkipolville puhua.
Tilasin M5 takapuskurin ja street tuning carista.
Tuli sitä syyskuussa huvikseen pistettyä myyntiin ku otettiin uusia kuvia. Sen kuukauden jälkeen ei ole ollut myynnissä eikä toistaiseksi tule. Vaikka tosin muutama sen olisi jo ostanut. :-) Emännän nimissähän tuo nettiauto id on koska alkoi aikanaan nettiauto v...tuilemaan.
Kai se menee ,en vaan netin syövereistä löytänyt kuvaa sellaisesta autosta jossa molemmin puolin putket ja m-sportin puskurilla.
M5 takapuskin olisi nappijuttu mutta vaatii sitten keulaankin kaikki rojut ja sehän maksaa
Kai se menee ,en vaan netin syövereistä löytänyt kuvaa sellaisesta autosta jossa molemmin puolin putket ja m-sportin puskurilla.
M5 takapuskin olisi nappijuttu mutta vaatii sitten keulaankin kaikki rojut ja sehän maksaa
Comment