Pystyykö tämmöst pre-lci paljonki jatko jalostamaan kun löytyy jo 270hp/600nm? downpipe?Piezo suuttimet? viri ahdin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d lastutus
Collapse
X
-
Originally posted by Kernwaffe View PostPystyykö tämmöst pre-lci paljonki jatko jalostamaan kun löytyy jo 270hp/600nm? downpipe?Piezo suuttimet? viri ahdin?Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostPiezoja ei tuohon saa, mutta pre-lci 535d suuttimet, muutokset turboon ja uusi cooleri niin johan alkaa vaihteisto luisteleen.
Jos ei vaihda suuttimia vaan pelkästään turboo updeittaa niin mihin tehoihin pääsee noilla pre-lci suuttimilla?F11 M550d -13
ex:
E60 535d -08 405/800
E39 M5 -99
E60 530dA -03 302/660
E39 523iA -98
Lada 1600 -91
Ford Escort Sport -72
Comment
-
-
Kytkimen kesto
Hei,
Kävin ohjelmoimassa 2008 530D manuaalin aj techillä. Siitä poistettiin hiukkassuodatin ja ohjelmoitiin. Tuloksena 314hv ja 707 Nm. Kytkin rupesi vitosella luistamaan. Muuten toimii kuin unelma.
Onko kokemuksia hyvästä kytkinpaketista joka kestää tehoa eikä kulu hirmu nopeasti?
Mielelläni otan neuvoja vastaan. Voin tarvittaessa käydä pienentämässä tehoja jotta uusi kytkinpaketti kestäisi paremmin jos mikään ei tuota kestä.
Comment
-
-
Käy ottamassa takaisin sen verran että pitää, tai sitten joku SRE kytkin.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Tobo View PostHei,
Kävin ohjelmoimassa 2008 530D manuaalin aj techillä. Siitä poistettiin hiukkassuodatin ja ohjelmoitiin. Tuloksena 314hv ja 707 Nm. Kytkin rupesi vitosella luistamaan. Muuten toimii kuin unelma.
Onko kokemuksia hyvästä kytkinpaketista joka kestää tehoa eikä kulu hirmu nopeasti?
Mielelläni otan neuvoja vastaan. Voin tarvittaessa käydä pienentämässä tehoja jotta uusi kytkinpaketti kestäisi paremmin jos mikään ei tuota kestä.
Kovia kytkimiä saa kiinteille vauhtipyöräpaketeille.
Ruotsissa on firma joka tekee kiinteitä vauhtipyöriä kaksoismassan mallista, DLI Teknik.
Myös Valeo saattaa tehdä kiinteitä vauhtipyöriä, ainakin N42-moottoriin sellaisen sai (ei ole tietenkään lähelläkään sama asia mutta kuitenkin).
Kaksoismassavauhtipyörä ei varmaankaan kauaa kestä tuollaista vääntöä, varsinkin jos vedättää isolla vaihteella alakierroksilla.
Tämä kytkinjuttu on dieselmanuaalien virityksen ongelma. En ole itse löytänyt kaupasta pakettia, joka menisi suoraan kiinni ja joka kestäisi noinkin kovat väännöt. Käytännössä joutuisi sovittamaan kisakytkimiä ja nehän on tiettävästi tosi mukavia arkikäytössä...
Ite hyväksyisin (teho)tappion ja kävisin pienentämässä vääntöjä. Vaihtoehtoisesti pitäisi valmistautua melko kalliisiin investointeihin jotta saisi muokattua laatikosta sellaisen että siinä saa vauhtipyörä-kytkin paketin kestämään.
E60 M5 Sachs kytkimen 3000 951 019 tiedot:
Durchmesser [mm]: 228
für Fahrzeuge mit Zweischeibenkupplung
Nabenprofil: 32,5x35-26N
Zähnezahl: 26
Nur als Satz lieferbar
E60 530D kytkimen 3000 951 952 tiedot:
Durchmesser [mm]: 240
Nabenprofil: 32,5 X 35-26N
Nur als Satz lieferbar
E60 550i Sachs kytkimen 3000 951 846 tiedot:
Durchmesser [mm]: 240
Nabenprofil: 32,5x35-26N
Zähnezahl: 26
En sitten tiedä, onko tostakaan mitään apua. Tais 550i:ssäkin olla vain 490Nm vääntöä, että kestääkö tuokaa kytkin sen enempää.
Comment
-
-
Originally posted by Tobo View PostHei,
Kävin ohjelmoimassa 2008 530D manuaalin aj techillä. Siitä poistettiin hiukkassuodatin ja ohjelmoitiin. Tuloksena 314hv ja 707 Nm. Kytkin rupesi vitosella luistamaan. Muuten toimii kuin unelma.
Onko kokemuksia hyvästä kytkinpaketista joka kestää tehoa eikä kulu hirmu nopeasti?
Mielelläni otan neuvoja vastaan. Voin tarvittaessa käydä pienentämässä tehoja jotta uusi kytkinpaketti kestäisi paremmin jos mikään ei tuota kestä.
Tuolta ainakin löytyisi jotain kestävämpää > http://www.clutch-specialists.co.uk/
En kyllä osaa sanoa, kestääkö noikaan noin rajuja tehoja/vääntöjä...Last edited by Fabsu; 21-03-2016, 13:06.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Onko muilla sitten millaisia tehoja vakiokytkin kestänyt?
Mietin jos tuollainen kestäisi: http://www.clutch-specialists.co.uk/..._p31002322.htm
Tuossakin vaihtoehtoja: http://www.clutch-specialists.co.uk/...ch=Go&part_no=
Arkiauto jolla ajan paljon joten tuntuman pitäisi olla hyvä ja ei saa kyllä kytkin kulua liian nopeasti.
Comment
-
-
Originally posted by Tobo View PostOnko muilla sitten millaisia tehoja vakiokytkin kestänyt?
Mietin jos tuollainen kestäisi: http://www.clutch-specialists.co.uk/..._p31002322.htm
Tuossakin vaihtoehtoja: http://www.clutch-specialists.co.uk/...ch=Go&part_no=
Arkiauto jolla ajan paljon joten tuntuman pitäisi olla hyvä ja ei saa kyllä kytkin kulua liian nopeasti.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Oisko nyt joku 15 tkm. Alkuperäsellä paketilla oli työnnetty se 190 tkm. Mulla ei taas kytkin luistanut, mutta hirvee rohina kuului kun kytkimen painoi puoleen väliin. Vauhtipyörä oli ihan paskana, kun vaihettiin. Kytkimessä vielä pintaa.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Mitähän laite meinaisi, jos jättäisi toimivan DPF:n paikalleen ja kävisi softaamassa? Onko kellään kokemuksia tai muuta mehevää mutu-tuntumaa?
Toisaalta ei nuo trafin hömpötykset ole tainneet johtaa yhtään mihinkään? Ei vaan ehjää viittisi rikkoa.F11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
-
Eihän se mitään ihmeitä siitä meinailis. On niitä täälä foorumilla useampia autoja jotka on softattu jättämällä pönttö ja poltto käyttöön. Kunnossa oleva pönttö ei paljoa tehoja kurista."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
Comment