Ei oo pahan hintaiset muuten nuo, verrattuna umnitzan rinkuloihin. Mutta se työn määrä... Katsotaan jahka itelleen iskee joku mielenvikaisuus, et tulee toteutettua sama setti vielä
Tuossa ne on yllä mainittu, kaikki muut kannattaa unohtaa. Ei ne vaan näy mihinkään aurinkoisella ilmalla. Just pari päivää sitten perässä ajoi 6- sarjalainen ledit päiväajovalojna, ei ne näkyny mihinkään
Aiheuttaako nämä häiriöitä radion kuuluvuuteen tai onko mitään muita lieveilmiöitä?
Mikäs tuossa on niin vaikeata? Yhdet Volvon umpiot avasin samoitteen lämmittämällä, Opelista myös. Eikai BMW:n umpiot voi sen vaikeammat olla?
Opelin/Volvon tiivisteliima on varmaan erikeeperia . Kyllä mä silloin aikoinani lämmittämällä pikkasen yritin raotella tota BMW:n umpiota. Lämpöpuhaltimella sulaa vaan paikat, täytyis laittaa uuniin. Ihan fakin sitkeetä liimaa, se linssi joutuu koville ruuvimeisselillä. Päädyin kolvaamaaan sen auki. Niinkuin tosta ryssävideosta näkyy, siinä saa huhkia.
Opelin/Volvon tiivisteliima on varmaan erikeeperia . Kyllä mä silloin aikoinani lämmittämällä pikkasen yritin raotella tota BMW:n umpiota. Lämpöpuhaltimella sulaa vaan paikat, täytyis laittaa uuniin. Ihan fakin sitkeetä liimaa, se linssi joutuu koville ruuvimeisselillä. Päädyin kolvaamaaan sen auki. Niinkuin tosta ryssävideosta näkyy, siinä saa huhkia.
Ainakaan E9X lähtee tuo ihan kauniisti irti kun vaan antaa vähän kuumailmapuhallinta.
Näitä on vissiin tehtaalla kahdella eri liimalla kiinni laitettu?
No videon perusteella nimenomaan ei tarvitse paljoa huhkia
Uunissa se minäkin umpioita sulattelin. Volvossa lasi oli lasia, Opelissa muovia. Ei nyt itsestään auennut mutta ei mikään tekemätön paikka. Pitäisi ihan piruuttaan kokeilla jos saisi jostain rikkinäisen umpion.
Jaaaa... tälläinen lähti tilaukseen. Täytyy kyllä ihmetellä hintaa. On edullinen (versus Umnitza). Toivotaan että tulee sukkana läpi tullista. Leivontahommia tiedossa, uuni päälle. Palataan asiaan n. 3 viikon päästä.
Jaaaa... tälläinen lähti tilaukseen. Täytyy kyllä ihmetellä hintaa. On edullinen (versus Umnitza). Toivotaan että tulee sukkana läpi tullista. Leivontahommia tiedossa, uuni päälle. Palataan asiaan n. 3 viikon päästä.
Eikö tuota voi kokeilla ns. irrallaan? Purkaa vasta sitten jos on kirkas.
Ei noita ccfl rinkuloita kannata laittaa, vaikka olis kirkkaat, hyvä näköisethän ne on, mut erittäin ei varmatoimiset, ja vittumaiset sitten vaihdella kun vikaa tulee.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Ei noita ccfl rinkuloita kannata laittaa, vaikka olis kirkkaat, hyvä näköisethän ne on, mut erittäin ei varmatoimiset, ja vittumaiset sitten vaihdella kun vikaa tulee.
Omakohtaista kokemusta? Anyways, mä luulen että halvan kiinalaisen elektroniikan tappaa autossa talvi ja kosteus. Ne SMD-ledit on kiinni jossain ohuen ohuessa kuparipiirilevyssä(kehä), joka hapettuu kun kosteus iskee -> Ledit sammuu (X3/F25:sen takaparkin piirilevystä on kokemusta, Valeon synkkää laatua ). Kesäauto mulla pelkästään. Täytyy tietty kokeilla ja väännellä noita rinkuloita ennenkuin ne iskee kiinni.
En tiedä miten nuo Umnitzan jaksaa mun wanhassa 530:ssä. Mutta hintaa on noin 5:kertaisesti.
Mullakin E36:ssa kesti CCFL:ät n. puoli vuotta. Toivottavasti laatu on noissa kehittyny, muussa tapauksessa turha vaiva alkaa näpertelemään paikolleen.
Comment