Originally posted by EPDM
View Post
LCI valojen enkeleiden kirkastaminen..
Collapse
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Itse laitoin E60 LCI:hin tällaiset: http://www.ebay.com/itm/271028790304...84.m1423.l2649
Eli 20W CREE ledit, ja on muuten kirkkaat. Ainakaan vielä ei ole vastaantulijat vilkutteleet valoja kun olen ajanut noilla päiväsaikaan.
Liitteenä kuvassa vasemmalla tuollainen 20W CREE ledi ja oikealla sellainen perinteinen 18 SMD led polttimo. Kuten huomaatte, ero on aika huikea.
Kuvassa valo näyttää sinisemmältä kuin luonnossa. Luonnossa valo näyttää hyvin kirkaan valkoiselta.
Comment
-
-
Originally posted by jarnori View PostItse laitoin E60 LCI:hin tällaiset: http://www.ebay.com/itm/271028790304...84.m1423.l2649
Eli 20W CREE ledit, ja on muuten kirkkaat. Ainakaan vielä ei ole vastaantulijat vilkutteleet valoja kun olen ajanut noilla päiväsaikaan.
Liitteenä kuvassa vasemmalla tuollainen 20W CREE ledi ja oikealla sellainen perinteinen 18 SMD led polttimo. Kuten huomaatte, ero on aika huikea.
Kuvassa valo näyttää sinisemmältä kuin luonnossa. Luonnossa valo näyttää hyvin kirkaan valkoiselta.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostHyvältä näyttää ,onko orggis LCI malli aihiona ?
On muuten nostanut hintaa todella rajusti tuo ebay myyjä ihan äskettäin. Maksoin itse samoista lampuista samalta myyjältä muutama viikko sitten $89.49 + toimus $11.60 ja paketti tuli jenkeistä asti perille kolmessa päivässä.Last edited by jarnori; 23-10-2012, 23:11.
Comment
-
-
Originally posted by jarnori View PostItse laitoin E60 LCI:hin tällaiset: http://www.ebay.com/itm/271028790304...84.m1423.l2649
Kuvassa valo näyttää sinisemmältä kuin luonnossa. Luonnossa valo näyttää hyvin kirkaan valkoiselta.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostSamat mekin myydään. En vaan kehtaa nimetä ne "20w" kun ne ovat todelisuudessa noin puolet siitä. Eli se voi olla että led itse on 5w mutta chippi eli ohjain yksikkö itse ei todellakaan ole...but thats marketing.
Vai onko nuo mun juuri ne mistä kirjoitit tässä ?F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostSamat mekin myydään. En vaan kehtaa nimetä ne "20w" kun ne ovat todelisuudessa noin puolet siitä.
Originally posted by EPDM View PostEli se voi olla että led itse on 5w mutta chippi eli ohjain yksikkö itse ei todellakaan ole...but thats marketing.
Viime viikolla tuli jo myyntiin 28w ledit jotka luvataan antavan huikeat 4500 lumenia valotehoa (35w xenonit antavat noin 3200lm ja 35w halogeni noin 800lm)! Löytyy jopa video joka pitäisi todistaa valotehon olevan totta! Menivät näköjään niin hyvin kaupan että ovat tällä hetkellä loppuunmyytyjä.
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostLöytyykö sulta kirkkaampia vaihtoehtoja kuin nuo 10w ledit mitkä ostin sulta ?
Vai onko nuo mun juuri ne mistä kirjoitit tässä ?
Tätä on se markinointi nykypäivänä....
Olen itse asiassa aika tunnettu jopa kiinan tukkurien keskuudessa kun eihan heillä ole aikaa tai mahdollisuutta testata tuoteita ostettu paikasta x, komponentit paikasta y, kasattu paikassa z. Joten nikohan ne testaa....Toki nytkin saan erä uusi erä 12w uudesta valmistajalta ja ne on kuuleman kirkaammat kun ne 20w. Saa nähdä....Last edited by EPDM; 24-10-2012, 14:07.Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by Hjördis View PostIso plussa myyntimiehen rehellisyydestä!
Oma käsitykseni asiasta on juurikin tämä. Ledissä on kuin onkin neljä 5w (voi jopa pitää paikkansa) led sirua eli kokonaisuudessaan 20w. Speksattu 5w on kuitenkin max teho millä led pystyy valmistajan mukaan ajamaan jos kunnollista jäähdytystä on tarjolla. Näissähän jäähdytys ei riitä lähimainkaan 20w teholle, vaan ledien valoteho tippuisi 20w lämmöllä hyvin nopeasti jonka jälkeen ledi tuhoutuisi. Yksi kiinalainen valmistaja ilmoittaa että heidän 20w ledi ajetaan 8.64w teholla, kun taas kategorian ns. laatumerkit LUXin ja MTECin tuotteet ajetaan testien mukaan noin 7w teholla.
Viime viikolla tuli jo myyntiin 28w ledit jotka luvataan antavan huikeat 4500 lumenia valotehoa (35w xenonit antavat noin 3200lm ja 35w halogeni noin 800lm)! Löytyy jopa video joka pitäisi todistaa valotehon olevan totta! Menivät näköjään niin hyvin kaupan että ovat tällä hetkellä loppuunmyytyjä.Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostEli ongelma se että orggis "enkelit" on kusen väriset ja nyt tilalla on 10w ledit, mutta nuo on mielestäni edelleen liika himmeät vrt orggis xenon valoihin.
Miten tämä ongelma ratkeaa..onko tehokkaampia ledejä tarjolla tms ??
Comment
-
-
Parin viikon sisällä on tulossa taas uusi versio. Sitä kutsutaan 24W ( 6x4w ledit). Valmistja on toki ihan uusi minulla vaikka tunnen jo aika paljon niitä. Kiina kun on vaan hieman isompi maa..
Jos joku taas haluaa koklata niitä niin saa ilmoitautua. Mielummin tietysti tulemalla paikan päällä hyvinkäälle.Last edited by EPDM; 16-11-2012, 11:03.Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostParin viikon sisällä on tulossa taas uusi versio. Sitä kutsutaan 24W ( 6x4w ledit). Valmistja on toki ihan uusi minulla vaikka tunnen jo aika paljon niitä. Kiina kun on vaan hieman isompi maa..
Jos joku taas haluaa koklata niitä niin saa ilmoitautua. Mielummin tietysti tulemalla paikan päällä hyvinkäälle.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostParin viikon sisällä on tulossa taas uusi versio. Sitä kutsutaan 24W ( 6x4w ledit). Valmistja on toki ihan uusi minulla vaikka tunnen jo aika paljon niitä. Kiina kun on vaan hieman isompi maa..
Jos joku taas haluaa koklata niitä niin saa ilmoitautua. Mielummin tietysti tulemalla paikan päällä hyvinkäälle.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostMä voin ilmoittautua autoni kanssa koekaniiniksi. Tästä Järvenpäästä pinkaisee hetkessä sinne.Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
Comment