memebuy23buy

LCI valojen enkeleiden kirkastaminen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5478
    • S:t Karins

Originally posted by EPDM View Post
    Sellainen 15w sarja olis varmasti ihan sopiva....

se on kiinalaisten foorumista, mutta valitettavasti ei ole myynissä. Yritän saada kompontit selville...minulla on muutamia näitä peruutus 15w xenon valo sarjoja ( en koskaan laittanut myyntiin), ehkä pystisin rakentaa jotakin niistä.
    Noi on upeat. Tuollaisia voisi jopa harkita kunhan on plug and play tasoa, eli unohdetaan koodaukset.
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

Comment

• jarnori
      Bimmer Rookie
      • Mar 2010
      • 67
      • Tampere

Itse laitoin E60 LCI:hin tällaiset: http://www.ebay.com/itm/271028790304...84.m1423.l2649

Eli 20W CREE ledit, ja on muuten kirkkaat. Ainakaan vielä ei ole vastaantulijat vilkutteleet valoja kun olen ajanut noilla päiväsaikaan.

Liitteenä kuvassa vasemmalla tuollainen 20W CREE ledi ja oikealla sellainen perinteinen 18 SMD led polttimo. Kuten huomaatte, ero on aika huikea.

Kuvassa valo näyttää sinisemmältä kuin luonnossa. Luonnossa valo näyttää hyvin kirkaan valkoiselta.
      Attached Files

Comment

• veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6327
        • P-Pohjanmaa

Originally posted by jarnori View Post
        Itse laitoin E60 LCI:hin tällaiset: http://www.ebay.com/itm/271028790304...84.m1423.l2649

Eli 20W CREE ledit, ja on muuten kirkkaat. Ainakaan vielä ei ole vastaantulijat vilkutteleet valoja kun olen ajanut noilla päiväsaikaan.

Liitteenä kuvassa vasemmalla tuollainen 20W CREE ledi ja oikealla sellainen perinteinen 18 SMD led polttimo. Kuten huomaatte, ero on aika huikea.

Kuvassa valo näyttää sinisemmältä kuin luonnossa. Luonnossa valo näyttää hyvin kirkaan valkoiselta.
        Hyvältä näyttää ,onko orggis LCI malli aihiona ?
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

Comment

• anntti
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2009
          • 237
          • Seinäjoki

Mulla on juuri samanlaiset e90 lci umpiossa ja tosiaan päiväajovaloina menee ongelmitta.
          ex. E90 320d 'M-sport LCI'

Comment

• jarnori
            Bimmer Rookie
            • Mar 2010
            • 67
            • Tampere

Originally posted by veku View Post
            Hyvältä näyttää ,onko orggis LCI malli aihiona ?
            Juu ihan orkkis umpiot.

On muuten nostanut hintaa todella rajusti tuo ebay myyjä ihan äskettäin. Maksoin itse samoista lampuista samalta myyjältä muutama viikko sitten $89.49 + toimus $11.60 ja paketti tuli jenkeistä asti perille kolmessa päivässä.
            Last edited by jarnori; 23-10-2012, 23:11.

Comment

• EPDM
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2005
              • 4624
              • Lahti.

Originally posted by jarnori View Post

Samat mekin myydään. En vaan kehtaa nimetä ne "20w" kun ne ovat todelisuudessa noin puolet siitä. Eli se voi olla että led itse on 5w mutta chippi eli ohjain yksikkö itse ei todellakaan ole...but thats marketing.
              Viviendo en Lahiti
              BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
              Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
              Vw Corrado vr6

Comment

• veku
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6327
                • P-Pohjanmaa

Samat mekin myydään. En vaan kehtaa nimetä ne "20w" kun ne ovat todelisuudessa noin puolet siitä. Eli se voi olla että led itse on 5w mutta chippi eli ohjain yksikkö itse ei todellakaan ole...but thats marketing.
                Löytyykö sulta kirkkaampia vaihtoehtoja kuin nuo 10w ledit mitkä ostin sulta ?
                Vai onko nuo mun juuri ne mistä kirjoitit tässä ?
                F11 M550D
                E39 M5
                F26 3.0 Da M-Sport
                E61 535D M-Sport

Comment

• Hjördis
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2011
                  • 174
                  • Kirkkonummi

Samat mekin myydään. En vaan kehtaa nimetä ne "20w" kun ne ovat todelisuudessa noin puolet siitä.
                  Iso plussa myyntimiehen rehellisyydestä!

Eli se voi olla että led itse on 5w mutta chippi eli ohjain yksikkö itse ei todellakaan ole...but thats marketing.
                  Oma käsitykseni asiasta on juurikin tämä. Ledissä on kuin onkin neljä 5w (voi jopa pitää paikkansa) led sirua eli kokonaisuudessaan 20w. Speksattu 5w on kuitenkin max teho millä led pystyy valmistajan mukaan ajamaan jos kunnollista jäähdytystä on tarjolla. Näissähän jäähdytys ei riitä lähimainkaan 20w teholle, vaan ledien valoteho tippuisi 20w lämmöllä hyvin nopeasti jonka jälkeen ledi tuhoutuisi. Yksi kiinalainen valmistaja ilmoittaa että heidän 20w ledi ajetaan 8.64w teholla, kun taas kategorian ns. laatumerkit LUXin ja MTECin tuotteet ajetaan testien mukaan noin 7w teholla.

Viime viikolla tuli jo myyntiin 28w ledit jotka luvataan antavan huikeat 4500 lumenia valotehoa (35w xenonit antavat noin 3200lm ja 35w halogeni noin 800lm)! Löytyy jopa video joka pitäisi todistaa valotehon olevan totta! Menivät näköjään niin hyvin kaupan että ovat tällä hetkellä loppuunmyytyjä.

Comment

• EPDM
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2005
                    • 4624
                    • Lahti.

Löytyykö sulta kirkkaampia vaihtoehtoja kuin nuo 10w ledit mitkä ostin sulta ?
                    Vai onko nuo mun juuri ne mistä kirjoitit tässä ?
                    Lähetin foorummisäisellä jpnkun aikaa sitten 8, 12, ja 20w testattavaksi. Lopputulos oli ettei se 20w ollut yhtään sen kirkkaampi kun 12w. Siksi en nähnyt järkeä myydä ne, mutta onhan minulla pakko hyppää samaan veneen kun kaikki muut ja tulen myös myymään ne 20w, vaikka kuten sanoin itse tiedän ettei ne ole yhtään sen kirkkaampi kun ne 20w.

Tätä on se markinointi nykypäivänä....

Olen itse asiassa aika tunnettu jopa kiinan tukkurien keskuudessa kun eihan heillä ole aikaa tai mahdollisuutta testata tuoteita ostettu paikasta x, komponentit paikasta y, kasattu paikassa z. Joten nikohan ne testaa....Toki nytkin saan erä uusi erä 12w uudesta valmistajalta ja ne on kuuleman kirkaammat kun ne 20w. Saa nähdä....
                    Last edited by EPDM; 24-10-2012, 14:07.
                    Viviendo en Lahiti
                    Vw Corrado vr6

Comment

• EPDM
                      Bimmer Enthusiast
                      • Nov 2005
                      • 4624
                      • Lahti.

Originally posted by Hjördis View Post
                      Iso plussa myyntimiehen rehellisyydestä!

Oma käsitykseni asiasta on juurikin tämä. Ledissä on kuin onkin neljä 5w (voi jopa pitää paikkansa) led sirua eli kokonaisuudessaan 20w. Speksattu 5w on kuitenkin max teho millä led pystyy valmistajan mukaan ajamaan jos kunnollista jäähdytystä on tarjolla. Näissähän jäähdytys ei riitä lähimainkaan 20w teholle, vaan ledien valoteho tippuisi 20w lämmöllä hyvin nopeasti jonka jälkeen ledi tuhoutuisi. Yksi kiinalainen valmistaja ilmoittaa että heidän 20w ledi ajetaan 8.64w teholla, kun taas kategorian ns. laatumerkit LUXin ja MTECin tuotteet ajetaan testien mukaan noin 7w teholla.

Viime viikolla tuli jo myyntiin 28w ledit jotka luvataan antavan huikeat 4500 lumenia valotehoa (35w xenonit antavat noin 3200lm ja 35w halogeni noin 800lm)! Löytyy jopa video joka pitäisi todistaa valotehon olevan totta! Menivät näköjään niin hyvin kaupan että ovat tällä hetkellä loppuunmyytyjä.
                      ihmiset uskoo...ja haluaa uskoa, kuten minäkin. Toi valo mittaus menetelma ei ole kovin "scientific"..... eli täyttä BS...
                      Viviendo en Lahiti
                      Vw Corrado vr6

Comment

• niku50
                        Newbiemmer
                        • Jan 2010
                        • 10
                        • Keminmaa, Finland

Eli ongelma se että orggis "enkelit" on kusen väriset ja nyt tilalla on 10w ledit, mutta nuo on mielestäni edelleen liika himmeät vrt orggis xenon valoihin.

Miten tämä ongelma ratkeaa..onko tehokkaampia ledejä tarjolla tms ??
                        Onko kukaan foorumilainen kokeillut laittaa alkuperäisten H8:n paikalle H11 polttimoa joka on teholtaan 55W? Olisi varmaan jonkin verran kirkkaampi mutta tuleeko ongelmia polttimon kestävyyden kanssa tai herjaako auton tietokone jotain vikaa kun virrankulutus kasvaa.

Comment

• EPDM
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2005
                          • 4624
                          • Lahti.

Parin viikon sisällä on tulossa taas uusi versio. Sitä kutsutaan 24W ( 6x4w ledit). Valmistja on toki ihan uusi minulla vaikka tunnen jo aika paljon niitä. Kiina kun on vaan hieman isompi maa..

Jos joku taas haluaa koklata niitä niin saa ilmoitautua. Mielummin tietysti tulemalla paikan päällä hyvinkäälle.
                          Last edited by EPDM; 16-11-2012, 11:03.
                          Viviendo en Lahiti
                          Vw Corrado vr6

Comment

• veku
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 6327
                            • P-Pohjanmaa

Parin viikon sisällä on tulossa taas uusi versio. Sitä kutsutaan 24W ( 6x4w ledit). Valmistja on toki ihan uusi minulla vaikka tunnen jo aika paljon niitä. Kiina kun on vaan hieman isompi maa..

Jos joku taas haluaa koklata niitä niin saa ilmoitautua. Mielummin tietysti tulemalla paikan päällä hyvinkäälle.
                            Mää voin koklata mutta en jaksais ajaa 600 km:ää
                            F11 M550D
                            E39 M5
                            F26 3.0 Da M-Sport
                            E61 535D M-Sport

Comment

• JKK
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2006
                              • 2335
                              • Uusimaa

Mä voin ilmoittautua autoni kanssa koekaniiniksi. Tästä Järvenpäästä pinkaisee hetkessä sinne.
                              BMW G30 545e M-Sport

Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

Comment

• EPDM
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2005
                                • 4624
                                • Lahti.

Originally posted by JKK View Post
                                Mä voin ilmoittautua autoni kanssa koekaniiniksi. Tästä Järvenpäästä pinkaisee hetkessä sinne.
                                Jeps ne "30w" nyt saapui. Aika kirkaita kyllä ovat mutta olisi hyvä nähdä miten ne asenettuna näyttäisi. Joten tu käymään.
                                Viviendo en Lahiti
                                Vw Corrado vr6

Comment

Working...
                                X