E60/E61 Vanne- rengasfit -topic II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mulla on nyt tuo mainitsemani 10x19" ET 10 ja ei tule yli kaarien. Lähes kaaren tasolla.
    Nyt puhuttiinkin etupäästä..

Kuinka paljon nuo M5 lokarit antaa lisää tilaa eteen?

Leave a comment:

• Kenzu
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    Sitä mäki aloin miettii, että onko vaan kidukset vai M5 lokarit..
    No mullahan on M5 lokarit, eihän sitä aina voi muistaa että on eri osaa kuin muis autois

Originally posted by jjanii View Post
    minkähän verran se kurkistas sieltä kaaren ulkopuolelle, venykumit ja kaarien mankeloinnilla+camberia lisäämällä sais mahtumaan? hakusessa vähän överiä, taakse 11,5 leveä vanne..
    Kyllä taakse menee ton levynen, ET sais olla jotain 15-20!
    Mulla oli ennne 11" et 6.5 ja ne pikkusen raapi

Originally posted by bemu2000 View Post
    9,5" ET5 tulee joitain millejä kaaresta pihalle. Ei se nyt ihan mahdottoman paha ole kuitenkaan. Tulee kokolailla samalle kohdalle kuin 10" ET10 mikä on Vekkulin E60:ssä. http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=359

Edit: paitsi että Vekkulin autossa taisi olla myös M5 lokarit edessä...
    Mulla on ET0 ja 9.5" edessä ja ei se kyllä kaaresta mielestäni ulos tule..
    JA kyllähän vekkulilla on kans M5 lokarit edessä..

Leave a comment:

• Laku
    replied
    9,5" ET5 tulee joitain millejä kaaresta pihalle. Ei se nyt ihan mahdottoman paha ole kuitenkaan. Tulee kokolailla samalle kohdalle kuin 10" ET10 mikä on Vekkulin E60:ssä. http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=359

Mulla on nyt tuo mainitsemani 10x19" ET 10 ja ei tule yli kaarien. Lähes kaaren tasolla.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Miten ihmeessä nämä on saatu E61 alla pyörimään?

Edessä 10,75x18 ET-6 + 235/40-18 renkaalla ja takana 12x18 ET-8 265/35-18 renkaalla..

No näethän sen jo kuvistakin, oksennus meinaa lentää.

Leave a comment:

• BmwPunisher
    replied
    Miten ihmeessä nämä on saatu E61 alla pyörimään?

Edessä 10,75x18 ET-6 + 235/40-18 renkaalla ja takana 12x18 ET-8 265/35-18 renkaalla..

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    minkähän verran se kurkistas sieltä kaaren ulkopuolelle, venykumit ja kaarien mankeloinnilla+camberia lisäämällä sais mahtumaan? hakusessa vähän överiä, taakse 11,5 leveä vanne..

Leave a comment:

• jjanii
    replied
    9,5" ET20 ei mene edes vakio tolpalla, eli 10mm spaceri ei taida riittää. 15mm spacerilla 9,5" ET5 tulee vähän helvetin ulos.

Leave a comment:

• BmwPunisher
    replied
    Originally posted by mikkis View Post
    Mun muistaakseni Kenzun autossa M5 kaaret edessä jotka muutaman mm leveämmät kuin normikaaret.
    Sitä mäki aloin miettii, että onko vaan kidukset vai M5 lokarit..

Leave a comment:

• mikkis
    replied
    Eli riittäis 10mm limppu.. :think oliko sulla vakio kaaret?
    Mun muistaakseni Kenzun autossa M5 kaaret edessä jotka muutaman mm leveämmät kuin normikaaret.

Leave a comment:

• BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Kenzu View Post
    Mullahan oli edessä sillon 10x19" olisko et ollu 5.5 jos muistan oikein..
    Ja kumina oli 235/35..
    Eli riittäis 10mm limppu.. :think oliko sulla vakio kaaret?

Leave a comment:

• Kenzu
    replied
    Onko kukaan sovittanut 10x19 vannetta E61 coili tolppien kanssa?

Alkuperäinen ET14 joten spaceria vaatii ainakin eteen..

Taakse menee heittämällä.. mites rengastus jos joka nurkassa 10 levee vanne?
    Mullahan oli edessä sillon 10x19" olisko et ollu 5.5 jos muistan oikein..
    Ja kumina oli 235/35..

Leave a comment:

• BmwPunisher
    replied
    Ei onnistu... vakio tolpalla saattaa mennä ilman spaceria, mutta coilien kanssa vaatii 10-15mm palan. 10" vanteen saa just ja just järkevästi ilman coileja.
    No hitto.. ei auta venykumit ja mankelointi jos heittäis 15mm lätyn väliin niin jäis 10x19 ET-1.. tohon päälle vaikka 235/35-19..

Originally posted by Laku View Post
    Mitkä coilit sulla on E61:ssä? Mulla on orkkis M-sport iskarit ja takana 10x19 ET 25 ja vanne ottaa kiinni tolppaan. Edes 5mm lätty ei auta. Paikalla on tuolla nyt 15mm spacer eli ET on nyt 10.
    Ei mulla oo vielä muuta kuin visioita coileista..

Voin vielä perääntyä ja hommata vain tollaset jouset kuin sullakin ja jotkut paremmat etuiskarit..

Olis kiva nähdä kuvaa sun autosta niin näkis onko riittävä stance..

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Noi Boiga nimimerkin autot on molemmat aika matalia, niin luulis tuo 235/35-19 näyttävän hyvältä alla..

Omasta kokemuksesta tiedän, ettei taas tuo 245/45-18 mahdu jos on reilummin tiputettu autoa..
    Kyllä joo, renkaat madalluksen mukaan
    Jep, mulla on takaa säädetty n. 25mm alaspäin ja edessä H&R -50mm eli alkuperäinen M-sport on varsin matala. Renkaat on 275/30 ja 235/35 19" koossa ja mielestäni näyttää ja toimii erinomaisesti autossa.

Originally posted by mikkis View Post
    Tarvii koska coilejen kanssa et 20 8,5" leveäkin tarvii 5mm spacerin.
    Näin on, sillä mulla on edessä 8½x19 ET 17 ja edessä 10mm spaceri ja on sopivasti kaarella.

Mitkä coilit sulla on E61:ssä? Mulla on orkkis M-sport iskarit ja takana 10x19 ET 25 ja vanne ottaa kiinni tolppaan. Edes 5mm lätty ei auta. Paikalla on tuolla nyt 15mm spacer eli ET on nyt 10.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    mitenhän sopisi eteen e61seen 19" 9,5" leveä vanne etllä 20. coilit tulossa eteen niin tarviiko siihen sen 10-15mm spacerin vielä väliin?

9,5" ET20 ei mene edes vakio tolpalla, eli 10mm spaceri ei taida riittää. 15mm spacerilla 9,5" ET5 tulee vähän helvetin ulos.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied

Ei onnistu... vakio tolpalla saattaa mennä ilman spaceria, mutta coilien kanssa vaatii 10-15mm palan. 10" vanteen saa just ja just järkevästi ilman coileja.
    Last edited by bemu2000; 06-09-2014, 20:42.

Leave a comment:

Working...
X