E60/E61 Vanne- rengasfit -topic II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Paarma78
    replied
    Originally posted by Fabsu View Post
    Tässä oma ratkaisu kuvien kera > http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...postcount=1693

    Ja kuten Heguli sanoi, ei nelikkoon kannata ilman madallusta laittaa yli 18" settiä.
    Jep. Ja -35mm nelikkoon tarkoittaa aika prikulleen samankorkuista alustaa kuin takaveto M-Sport alusta.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Oma mielipide on,että ilman madallusta E60 nelikko muuttuu sitä hölmömmän näköiseksi,mitä isommat vanteet siihen vaihtaa.

    vakioalustalla renkaat pitäisi olla lievästi ylikokoa.Maku asia tietenkin.
    Samaa mieltä.

    Leave a comment:


  • Fabsu
    replied
    Tässä oma ratkaisu kuvien kera > http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...postcount=1693

    Ja kuten Heguli sanoi, ei nelikkoon kannata ilman madallusta laittaa yli 18" settiä.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Oma mielipide on,että ilman madallusta E60 nelikko muuttuu sitä hölmömmän näköiseksi,mitä isommat vanteet siihen vaihtaa.Itselle vaihdoin 18" kesäpyörät 245/40R18 renkailla.Ja optisesti renkaat pitäisi olla hieman ylikokoiset,kun autossani ei ole madallusta (eikä tule).Eli vakioalustalla renkaat pitäisi olla lievästi ylikokoa.Maku asia tietenkin.

    Leave a comment:


  • Paarma78
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Taakse ET n. 20. Eteen joku 35. Jov vanteet leveys joku 8.5".
    Jos taakse haluaa leveämpää rengasta niin 10" vanteelle ainakin E60 X-Drive korissa ET40 on just passeli (275/30/20). Sit tietty renkaan halkaisijat pitää mitottaa edessä/takana suunnilleen samaks.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Minkäslaisilla spekseillä kannattaisi tuohon nelivetoon etsiä 19" tai 20" settiä ensi kesäksi? Ajatuksena olisi saada vanne lähemmäs kaarta ilman speisereitä, nuo orkkis 18" jää varsinki takaa todella syvälle kaareen.

    19" olisi varmaan parempi ajettavuuden kannalta, tarkoituksena ei ole madaltaa pahemmin autoa koska ajan toisinaan aika huonokuntoisillakin teillä.
    Taakse ET n. 20. Eteen joku 35. Jov vanteet leveys joku 8.5".

    Leave a comment:


  • eemi
    replied
    Minkäslaisilla spekseillä kannattaisi tuohon nelivetoon etsiä 19" tai 20" settiä ensi kesäksi? Ajatuksena olisi saada vanne lähemmäs kaarta ilman speisereitä, nuo orkkis 18" jää varsinki takaa todella syvälle kaareen.

    19" olisi varmaan parempi ajettavuuden kannalta, tarkoituksena ei ole madaltaa pahemmin autoa koska ajan toisinaan aika huonokuntoisillakin teillä.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Vesa View Post
    Sigun e61:ssä pyörii kesät ja talvet alla 19 tuuman Cades Apollot eli tällaiset: http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=507

    Alustaa madallettu edessä H&R -35 mm ja takaa vastaavasti ohjelmallisesti. Tykkään vanteiden ulkonäöstä tosi paljon ja näyttävät isoilta, koska puolat tulee vanteen reunaan asti. Ja concavea on riittävästi

    MUTTA onhan noi 19 tuuman kumit vähän kovat (takana 275/30 ja edessä 245/35 Rainsport 3) näillä surkeilla Suomen teillä. Kaikki epätasaisuudet tuntuu...

    Eli jos vaihtais tuumaa tai kahta pienempiin . Onko oikeasti 17 tai 18 tuuman kokoluokissa järkevän näköistä, ts. isolta näyttävää, vannetta olemassa, joka tossa farkku-korissa näyttäisi edes jossain määrin siedettävältä? Vinkkejä kaivataan! Mitkään huulivanteet ei ole mun juttu.


    17" on jo surkean kokoinen kesävanteena, eikä kaikki 17" tarvike vanteet edes mahdu. Tämän nyt on aika ison näköinen 18" vanteeksi, vähän niin kuin cades apollo. Kuvissa tosin 19" http://mstuonti.fi/?page=tuotteet&gr...ki=37&item=804

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by Vesa View Post
    Sigun e61:ssä pyörii kesät ja talvet alla 19 tuuman Cades Apollot eli tällaiset: http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=507

    Alustaa madallettu edessä H&R -35 mm ja takaa vastaavasti ohjelmallisesti. Tykkään vanteiden ulkonäöstä tosi paljon ja näyttävät isoilta, koska puolat tulee vanteen reunaan asti. Ja concavea on riittävästi

    MUTTA onhan noi 19 tuuman kumit vähän kovat (takana 275/30 ja edessä 245/35 Rainsport 3) näillä surkeilla Suomen teillä. Kaikki epätasaisuudet tuntuu...

    Eli jos vaihtais tuumaa tai kahta pienempiin . Onko oikeasti 17 tai 18 tuuman kokoluokissa järkevän näköistä, ts. isolta näyttävää, vannetta olemassa, joka tossa farkku-korissa näyttäisi edes jossain määrin siedettävältä? Vinkkejä kaivataan! Mitkään huulivanteet ei ole mun juttu.
    No höh..sopiva minimi koko tuohon koppaan on kesäsetille 19" jotta edes näyttää joltain.
    18" koossa vois kokeilla vaikka M135:sta,toki tuossa 17-18" koossa ei paljon juhlita näyttävyydellä kun E6X on kohtuu iso auto kuitenkin.

    Itsellä ei ollut mitään ongelmia ex- E61:llä 19-20" vannesetillä mennä vaikka mökille asti ei asfalttia ollutkaan ..

    Leave a comment:


  • Vesa
    replied
    Ison näköiset vanteet e61:een?

    Sigun e61:ssä pyörii kesät ja talvet alla 19 tuuman Cades Apollot eli tällaiset: http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=507

    Alustaa madallettu edessä H&R -35 mm ja takaa vastaavasti ohjelmallisesti. Tykkään vanteiden ulkonäöstä tosi paljon ja näyttävät isoilta, koska puolat tulee vanteen reunaan asti. Ja concavea on riittävästi

    MUTTA onhan noi 19 tuuman kumit vähän kovat (takana 275/30 ja edessä 245/35 Rainsport 3) näillä surkeilla Suomen teillä. Kaikki epätasaisuudet tuntuu...

    Eli jos vaihtais tuumaa tai kahta pienempiin . Onko oikeasti 17 tai 18 tuuman kokoluokissa järkevän näköistä, ts. isolta näyttävää, vannetta olemassa, joka tossa farkku-korissa näyttäisi edes jossain määrin siedettävältä? Vinkkejä kaivataan! Mitkään huulivanteet ei ole mun juttu.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by ///THe View Post
    Nythän ollaan e6x topicissa ja nuo tuotteet on tarjolla e9x... Jepjep, mutta pointti tosiaan, että e6x napaan ei saa alle 10mm 72,6-72,6 spaeria ilman, että navan huulesta laikkaa tavaraa vähemmäs.

    Aika jännä, jos nuissa e9x malleissa navan huullos on puolta pienenpi... ylläri tuli ainakin itselle. e6x muutaman millin ulostuonti hoituu edulliseen bilteman lätyillä.

    Pointti oli että niitä spacereita löytyy valmiinakin. Samat spacerit ja pultit on E9x ja E6x korissa. Se nyt on selvä että ei ne ilman navan modausta sovi, mutta eipä se ole iso homma sahata pientä siivua pois.

    Leave a comment:


  • ///THe
    replied
    Originally posted by Juspa View Post
    Muista BMW -sarjoista ja malleista en tiedä, mutta E60/61 ei mene ainakaan..
    Nythän ollaan e6x topicissa ja nuo tuotteet on tarjolla e9x... Jepjep, mutta pointti tosiaan, että e6x napaan ei saa alle 10mm 72,6-72,6 spaeria ilman, että navan huulesta laikkaa tavaraa vähemmäs.

    Aika jännä, jos nuissa e9x malleissa navan huullos on puolta pienenpi... ylläri tuli ainakin itselle. e6x muutaman millin ulostuonti hoituu edulliseen bilteman lätyillä.

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    Toimituskulujen lisäksi ALV24%+Tulli4,5% (Auton korin osat). :think
    Ja eikö verot tulleet tuotteen hinnan plus toimituskulujen summan mukaan?

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Toimituskulujen lisäksi ALV24%+Tulli4,5% (Auton korin osat). :think

    Leave a comment:


  • tenava88
    replied
    osaako kukaan sanoa mitä lisämaksua tulee kun tuolta jenkeistä tilailee?

    Don't know where to find the perfect rims for your 2007 BMW 5-Series CARiD.com stores a massive selection of 2007 BMW 5-Series wheels offered in myriads of design and finish options, including chrome, black, silver, and so much more.

    Leave a comment:

Working...
X