Originally posted by Fabsu
View Post
E60/E61 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Tässä oma ratkaisu kuvien kera > http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...postcount=1693
Ja kuten Heguli sanoi, ei nelikkoon kannata ilman madallusta laittaa yli 18" settiä.
Leave a comment:
-
-
Oma mielipide on,että ilman madallusta E60 nelikko muuttuu sitä hölmömmän näköiseksi,mitä isommat vanteet siihen vaihtaa.Itselle vaihdoin 18" kesäpyörät 245/40R18 renkailla.Ja optisesti renkaat pitäisi olla hieman ylikokoiset,kun autossani ei ole madallusta (eikä tule).Eli vakioalustalla renkaat pitäisi olla lievästi ylikokoa.Maku asia tietenkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTaakse ET n. 20. Eteen joku 35. Jov vanteet leveys joku 8.5".
Leave a comment:
-
-
Originally posted by eemi View PostMinkäslaisilla spekseillä kannattaisi tuohon nelivetoon etsiä 19" tai 20" settiä ensi kesäksi? Ajatuksena olisi saada vanne lähemmäs kaarta ilman speisereitä, nuo orkkis 18" jää varsinki takaa todella syvälle kaareen.
19" olisi varmaan parempi ajettavuuden kannalta, tarkoituksena ei ole madaltaa pahemmin autoa koska ajan toisinaan aika huonokuntoisillakin teillä.
Leave a comment:
-
-
Minkäslaisilla spekseillä kannattaisi tuohon nelivetoon etsiä 19" tai 20" settiä ensi kesäksi? Ajatuksena olisi saada vanne lähemmäs kaarta ilman speisereitä, nuo orkkis 18" jää varsinki takaa todella syvälle kaareen.
19" olisi varmaan parempi ajettavuuden kannalta, tarkoituksena ei ole madaltaa pahemmin autoa koska ajan toisinaan aika huonokuntoisillakin teillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vesa View PostSigun e61:ssä pyörii kesät ja talvet alla 19 tuuman Cades Apollot eli tällaiset: http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=507
Alustaa madallettu edessä H&R -35 mm ja takaa vastaavasti ohjelmallisesti. Tykkään vanteiden ulkonäöstä tosi paljon ja näyttävät isoilta, koska puolat tulee vanteen reunaan asti. Ja concavea on riittävästi
MUTTA onhan noi 19 tuuman kumit vähän kovat (takana 275/30 ja edessä 245/35 Rainsport 3) näillä surkeilla Suomen teillä. Kaikki epätasaisuudet tuntuu...
Eli jos vaihtais tuumaa tai kahta pienempiin. Onko oikeasti 17 tai 18 tuuman kokoluokissa järkevän näköistä, ts. isolta näyttävää, vannetta olemassa, joka tossa farkku-korissa näyttäisi edes jossain määrin siedettävältä? Vinkkejä kaivataan! Mitkään huulivanteet ei ole mun juttu.
17" on jo surkean kokoinen kesävanteena, eikä kaikki 17" tarvike vanteet edes mahdu. Tämän nyt on aika ison näköinen 18" vanteeksi, vähän niin kuin cades apollo. Kuvissa tosin 19" http://mstuonti.fi/?page=tuotteet&gr...ki=37&item=804
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vesa View PostSigun e61:ssä pyörii kesät ja talvet alla 19 tuuman Cades Apollot eli tällaiset: http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=507
Alustaa madallettu edessä H&R -35 mm ja takaa vastaavasti ohjelmallisesti. Tykkään vanteiden ulkonäöstä tosi paljon ja näyttävät isoilta, koska puolat tulee vanteen reunaan asti. Ja concavea on riittävästi
MUTTA onhan noi 19 tuuman kumit vähän kovat (takana 275/30 ja edessä 245/35 Rainsport 3) näillä surkeilla Suomen teillä. Kaikki epätasaisuudet tuntuu...
Eli jos vaihtais tuumaa tai kahta pienempiin. Onko oikeasti 17 tai 18 tuuman kokoluokissa järkevän näköistä, ts. isolta näyttävää, vannetta olemassa, joka tossa farkku-korissa näyttäisi edes jossain määrin siedettävältä? Vinkkejä kaivataan! Mitkään huulivanteet ei ole mun juttu.
18" koossa vois kokeilla vaikka M135:sta,toki tuossa 17-18" koossa ei paljon juhlita näyttävyydellä kun E6X on kohtuu iso auto kuitenkin.
Itsellä ei ollut mitään ongelmia ex- E61:llä 19-20" vannesetillä mennä vaikka mökille asti ei asfalttia ollutkaan ..
Leave a comment:
-
-
Ison näköiset vanteet e61:een?
Sigun e61:ssä pyörii kesät ja talvet alla 19 tuuman Cades Apollot eli tällaiset: http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=507
Alustaa madallettu edessä H&R -35 mm ja takaa vastaavasti ohjelmallisesti. Tykkään vanteiden ulkonäöstä tosi paljon ja näyttävät isoilta, koska puolat tulee vanteen reunaan asti. Ja concavea on riittävästi
MUTTA onhan noi 19 tuuman kumit vähän kovat (takana 275/30 ja edessä 245/35 Rainsport 3) näillä surkeilla Suomen teillä. Kaikki epätasaisuudet tuntuu...
Eli jos vaihtais tuumaa tai kahta pienempiin. Onko oikeasti 17 tai 18 tuuman kokoluokissa järkevän näköistä, ts. isolta näyttävää, vannetta olemassa, joka tossa farkku-korissa näyttäisi edes jossain määrin siedettävältä? Vinkkejä kaivataan! Mitkään huulivanteet ei ole mun juttu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///THe View PostNythän ollaan e6x topicissa ja nuo tuotteet on tarjolla e9x...Jepjep, mutta pointti tosiaan, että e6x napaan ei saa alle 10mm 72,6-72,6 spaeria ilman, että navan huulesta laikkaa tavaraa vähemmäs.
Aika jännä, jos nuissa e9x malleissa navan huullos on puolta pienenpi... ylläri tuli ainakin itselle. e6x muutaman millin ulostuonti hoituu edulliseen bilteman lätyillä.
Pointti oli että niitä spacereita löytyy valmiinakin. Samat spacerit ja pultit on E9x ja E6x korissa. Se nyt on selvä että ei ne ilman navan modausta sovi, mutta eipä se ole iso homma sahata pientä siivua pois.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostOriginally posted by Juspa View PostMuista BMW -sarjoista ja malleista en tiedä, mutta E60/61 ei mene ainakaan..Jepjep, mutta pointti tosiaan, että e6x napaan ei saa alle 10mm 72,6-72,6 spaeria ilman, että navan huulesta laikkaa tavaraa vähemmäs.
Aika jännä, jos nuissa e9x malleissa navan huullos on puolta pienenpi... ylläri tuli ainakin itselle. e6x muutaman millin ulostuonti hoituu edulliseen bilteman lätyillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tenava88 View Post
Leave a comment:
-
-
osaako kukaan sanoa mitä lisämaksua tulee kun tuolta jenkeistä tilailee?
Leave a comment:
-
Leave a comment: