Originally posted by WarHead
View Post
E60/e61 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
-
-
Itsellä ei E6x.stä ole kokemuksia, mutta nyt on tullut jelpittyä naapuria myynti-ilmon tekemisessä.
Onko naapurin hinta arvon raadin mielestä kohdillaan (varustepuutteet versus pienet km)?
Mitä on tullut pyörittyä auton ympärillä, niin se on tosiaan A1-kuntoinen.
G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
Mistä osoitteesta palikat tilasit?
Originally posted by WarHead View PostItellä raidetangot ulommat päät nyt uusiksi, mittarissa reipas 150kkm, eli eka palikka jonka vaihdan reippaan 50tkm aikana. Taka-akselisto tuntus olevan ookoo. Oletan, että kohta se "jumppa" alkaa. Tilaisin Saksasta kaikki tangot keulaan samaan vauhtiin ja vaihto alkanee vlopun kahtapuolta.
Minusta aika normaalia kulumista.G31 520xd
F39
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostJos autossa on Aktiv Lenkung raidetangon päät on kovilla. No, ne ei paljoa maksa ja vaihto ei ole iso jumppa.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Ebay
Originally posted by rakkuj View PostMistä osoitteesta palikat tilasit?
Riittää ku vuoden kestäis tikissä, sitte onki jo aikaa tuoreuttaa autoa...E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostAO lisäksi löytyy DD. Veikkaisin että nämä varusteet ei ainakaan lisää palikoiden kestoikää.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostMiten aktiiviohjaus lisää raidetangonpäiden kuormitusta? Uskon kyllä, mutta mikä lisäkuormituksen varsinaisesti aiheuttaa?
Comment
-
-
Originally posted by JJtalo View PostKuormaa lisää tiheä ohjauksen välitys varsinkin parkkipaikka-vekslauksessa, renkaat pyöräyttää laidasta laitaan yhdellä käden pyöräytyksellä sekunnissa -> leveillä renkailla ja kuivalla asfaltilla kohdistuu nuppeihin aika kovat voimat. Puhumattakaan jos esim kääntää nopeesti kun rengas on kanttarin vieressä, siirtyy koko auton keula sivusuunnassa vaikka rattia kääntäisi ihan normi voimalla. Tuntuu olevan melko hyvin voimaa tuossa tehostimessa...
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostJoo, sitä siinä kyllä tuntuu olevan, tyhjäkäynnilläkin tuntuu pumpun tuotto riittävän. Aika tunnoton on rengaskoolle ja sille, mitä rengas vastustaa kääntämistä, juuri alle kävelyvauhdissa tai paikallaan. Onkohan tuossa aktiiviohjauksessa sama tehostin ja hammastanko kuin normaalissa ohjauksessa?E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostVäärin. Nimenomaan DD pidentää koiranluiden kestoa, koska vakaajat ovat (sen tuntee ihan perseelläkin) monesti todella löysät = kuorma niveltankoihin pieni.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostNiin. Ihme vaan se, ku normialusta DD-versiona pintakovempi ku sporttialusta.
Ja, minulla on normialusta DD:llä ja minusta se ei mitenkään ole pinta- tai muutenkaan kova.Last edited by jaki; 21-09-2013, 12:12.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View Postku normialusta DD-versiona pintakovempi ku sporttialusta.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostOnko tosiaan noin? Minä kun luulin (lukemani perusteella), että E60:n sporttialusta (siis m-sport) on jo liian pintakova, mutta tuoko onkin vielä pahempi? Entäs jos on se madallettu alusta (sportliche fahrwerksabstimmung) ja DD?
T. JarppaLast edited by Jarppa63; 21-09-2013, 12:11.BMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
-
Originally posted by Jarppa63 View PostBullshittiä! M-sport on pintakovempi kuin normialustalla oleva DD+AS. Toisenlaisesta alustasta (sport+DD tai m-sport + DD) ei ole omakohtaista kokemusta.
- perusalusta, ilman dd ja as, ja niiden yhdistelillä
- sport alusta, ilman dd ja as, ja niiden yhdistelmillä
- M-sport alusta, ilman dd ja as ja niiden yhdistelmillä (huimat 1 kpl kaikilla ;-)
Omaan makuun Sportti-alusta, DD ja AS höystettynä on paras kombinaatio mukavuuden ja ajettavuuden suhteen.
M-Sportti on vähän turhan pintakova.
Normi alusta höystettynä molemmilla on myös OK,
DD tekee siitä "tiukemman" oloisen, tosin ei se pystyheittoihin vaikuta.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment