Originally posted by AnttiMH
View Post
E60/e61 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kerro tarkemmin, mikä autossasi oli vikana?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
Viime viikolla selvitetty ja korjattu etupään natina: vasen etujousi ei ollut paikallaan. Lisäksi kall. vakaajan puslien väliin laitetu kuparia = häirinneet kitintä-äänet hävisivät, syy siis jompi kumpi.Originally posted by Laku View PostKerro tarkemmin, mikä autossasi oli vikana?
Ratissa ollut lonksuminen/välys hävisi kun asentaja keksi tarkistaa kaikki alustan välykset uudestaan. Edessä oli vielä sisemmät raidetangon päät vaihtamatta ja niissä välystä. Ne vaihdettiin ja tehtiin nelipyöräsuuntaus.
Taas on hiljainen ja kaikki kunnossa.
Comment
-
Hyvin on toiminut minullakin N52, kilometrejä vähän päälle 200t nyt. Näissä taitaa olla jo sähkölämmitteiset huohotinputket, että sekin perinteinen "talvivaiva" on selätetty?Originally posted by markok View PostOlen ollut todella tyytyväinen tuohon N52 koneeseen. On huomattavasti pirteämpi ja pienempi kulutuksinen kuin M54. Omaa etsiessä kriteerinä oli tämä moottori. M54 ei vastaa millään enää nykypäivän kulutuksen ja tehon suhdetta. Myös N52:n jälkeen on kehitystä tällä saralla tapahtunut, mutta ei enää niin isoa eroa.
Comment
-
Nii joku sano että ei vastaa kulutus ja tehot mut se nyt on vaan hänen mielipide.. Ei sillä motilla niin suurta merkitystä, ei mulla kulutukset mitään isoja ole. Ja polttoainetta saa nesteeltä, jossei oo rahaa ni ajelkoo polkupyörälläOriginally posted by 523i View PostJust oli täällä puhetta että ehdottomasti pitää olla tuo n52 kone.

Comment
-
Hemmetin paljon huonommin varusteltu!Originally posted by 523i View PostMitenkä alkuperäinen Suomi auto eroaa Saksan tuontiautosta? Ei ole lämmitettyä huohotinta? Onko sisätilan kenno pienempi?

Tuota lämmitettyä huohotinta ei taida olla ellei erillistä talvipakettia ole hommattu, mikä joissain saksalaisissa toki onkin...ja jälkeenpäinkin saa asennettua tottakai.
Kennojen koossa ei ole mitään eroa.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Pärjääkö tuolla alkuperäisellä huohottimella Suomen talvessa? Toimiihan kuitenkin e39:nkin huohotin ilman mitään lämmittimiä.Originally posted by TheRipper View PostHemmetin paljon huonommin varusteltu!

Tuota lämmitettyä huohotinta ei taida olla ellei erillistä talvipakettia ole hommattu, mikä joissain saksalaisissa toki onkin...ja jälkeenpäinkin saa asennettua tottakai.
Kennojen koossa ei ole mitään eroa.
Comment
-
-
Ei kai? Se on joko päällä (eli 3 krt) tai pois päällä. Ei sitä saa valittua, montako kertaa vilauttaa.Originally posted by rizzo View PostJoo, sitä voi säätää iDrivestä monestikko vilauttaa.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
Omakin oli italiasta ja parhaiten toimiva auto oli kyllä tähän asti. Huoletta kyllä hommaisinOriginally posted by 523i View PostMitenkä alkuperäinen Suomi auto eroaa Saksan tuontiautosta? Ei ole lämmitettyä huohotinta? Onko sisätilan kenno pienempi?E92 335d ///M335d 476hp/866nm
Ex.
E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
E60 530d
Audi A6 -07
E87 116i -07
"Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej
Comment
Comment