Onko näissä 2005 vm ja 2006vm e60:ssä suuria eroja tekniikassa? Myyntihinnoissa kuitenkin melkein 2000€ ero. Eli kannattaako ostaa vähemmän ajettu -05 kuin enemmän ajettu -06 samaan hintaan?
E60/e61 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 523i View PostOnko näissä 2005 vm ja 2006vm e60:ssä suuria eroja tekniikassa? Myyntihinnoissa kuitenkin melkein 2000€ ero. Eli kannattaako ostaa vähemmän ajettu -05 kuin enemmän ajettu -06 samaan hintaan?Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Originally posted by Petsku333 View PostStarttinappi tuli tossa välissä ja bensoissa kone alkoi muuttumaan noihin aikoihin M54 -> N52, eipä oikeestaan muuta tule mieleen.
Comment
-
-
Originally posted by 523i View PostMinkälaisia käyttäjäkokemuksia on tuosta N52 moottorista? M54:hän kuitenkin tehtiin se 6v että tuossa viimeisessä versiossa ei varmaan enään paljon lastentauteja ollut että siinä mielessä luotettavampi kone?
Hyviä puolia verrattuna N52 vs M54
-kevyempi
-tehokkaampi
-pienempi kulutus
miinuksia varmaan ainoastaan sähköinen vesipumppu, joka on kallis vaihtaa mutta tarjoaa kun toimii hyviä ominaisuuksia verrattuna mekaaniseen.Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Originally posted by Petsku333 View PostKyllä N52 on ihan yhtä luotettava kone kun M54.
Hyviä puolia verrattuna N52 vs M54
-kevyempi
-tehokkaampi
-pienempi kulutus
miinuksia varmaan ainoastaan sähköinen vesipumppu, joka on kallis vaihtaa mutta tarjoaa kun toimii hyviä ominaisuuksia verrattuna mekaaniseen.
Comment
-
-
Originally posted by 523i View PostMinkälaisia käyttäjäkokemuksia on tuosta N52 moottorista? M54:hän kuitenkin tehtiin se 6v että tuossa viimeisessä versiossa ei varmaan enään paljon lastentauteja ollut että siinä mielessä luotettavampi kone?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostOlen ollut todella tyytyväinen tuohon N52 koneeseen. On huomattavasti pirteämpi ja pienempi kulutuksinen kuin M54. Omaa etsiessä kriteerinä oli tämä moottori. M54 ei vastaa millään enää nykypäivän kulutuksen ja tehon suhdetta. Myös N52:n jälkeen on kehitystä tällä saralla tapahtunut, mutta ei enää niin isoa eroa.
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostTulikohan tuo N52 9/05 vai peräti aiemmin. Oma on myös loppuvuoden -05 malli.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Moro. Kattelin tuossa että 530xdA hinnat pyörii nettiautossa about 13-15 k€, tai enemmän siinä 15 k€ plus miinus, kilometrit 200-350tkm, 2005-2006
Mihinköhän hintaa sais Saksasta hommattua?ite haettuna tai välittäjän kautta. Jos laskee verot ja kaikki mukaan.
EDIT: 535d hinnat lähes samat nettiautossa, ehkä hieman alle. Mihin hintaa 535d irtoo Saksan kautta ja verotettuna?Last edited by karppa29; 25-10-2015, 01:42._____________________________________
-e61 530xda LCI -08 black
Comment
-
-
Oman suomiauton tiedot näyttää väärin, päästöjä ~60g liikaa jostain syystä, piti ihan tarkistaa verolappu ettei siinä ole virhettä. Luulisi samasta tietokannasta tulevan.
QUOTE=MajorDrake;3617892]Syötä ostettavan auton (tai vastaavan) rekisterinumero tänne niin ei tarvi arvuutella ajoneuvoveron määrää...
http://services.netwheels.fi/ekotraf...o/default.aspx[/QUOTE]F16 M-Sport
Comment
-
-
Miten alkupään LCI pikkudiesel sietää kilometrejä? Jakopäältään? Tuommoissa kun alkaa olla jo 200-300tkm mittarissa. Tuommoselle ois nyt käyttöä...mitä tän ikäistä pitäs ottaa huomioon?
’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by 523i View PostMitenkäs nämä e60 bensa koneet, alkaako 250.000km lukemissa tulla jo laturin vaihtoa ym kiristinpyörän vaihtoa niinkuin e39:ssä? Eikö Euroopassa 200.000 ajettu auto jo ole "loppuun ajettu"?
Osta multa 127t ajettu hyvä peli.
2.5L M54 hihnat ja kiristinpyörät just vaihettu.
Comment
-
Comment