No joo kylläpä näyttää farkussa olevan enemmän vikoja kuin Sedanissa. Nykyään itellä farkkuauto mutta, tuo 5-sarjan Sedan vois houkutella koska kontti on ilmeisesti kuitenkin suhteellisen tilava. Nätimpi olis tuo Sedan
3 kuukautta tullut farkulla liikuttua, niin riittävästi ei ole omakohtaista pohjaa mennä liikoja kehumaan tai haukkumaan. Todettakoon kuitenkin ettei ole ensimmäistäkään ongelmaa tullut vastaan - vielä. Korimalli ompi sitten makuasia ja ei pitäisi olla epäselvää kumman kannattaja olen
Olisi tarkoituksena hommata farkku dieseli ja oikeastaan olen katsellut e39 farkkuja ja E-mersuja. Nyt tuo herätti kuitenkin mielenkiinnon, alhainen hinta vaan herättää epäilykset että onko jotain pielessä.
Vai onko tuo edes halpa noilla kilometreillä?
Itsellä edelleen E60 LCI hakusessa...mutta mielellään bensana...ellei sitten vastaan tule myös 530xD riittävin varustein.
Kiitos. Bensavehjettä mäkin alunperin olin ettimässä. Mutta tarjonnan takia homma käänty äkkiä dieseleitten puolelle. Kun kriteereinä oli LCI ja ei mikään karvalakki. Budjetti ja aikataulu oli tän kohdalla sen verta tiukat että ihan älyttömiä ei ollu valinnanvaraa. Siihen nähden tällähetkellä todella hyvä fiilis
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
Uutena ehkä tulevana Bemaristina ilmoittaudun joukkoon. Hakusessa LCI-mallin 5-sarjalainen farmarina ja bensakoneella. Kilometrejä tulee sen verran vähän, että diesel ei tässä kohtaa ole järkevä vaihtoehto.
Tarjontaa ei tosiaan ole Suomessa kovinkaan paljon bensavehkeistä, tässä olisi yksi ehdokas.
Kiitos. Bensavehjettä mäkin alunperin olin ettimässä. Mutta tarjonnan takia homma käänty äkkiä dieseleitten puolelle. Kun kriteereinä oli LCI ja ei mikään karvalakki. Budjetti ja aikataulu oli tän kohdalla sen verta tiukat että ihan älyttömiä ei ollu valinnanvaraa. Siihen nähden tällähetkellä todella hyvä fiilis
No tuohan se ongelma on.
Tällä hetkellä 15 hudilla varustettua bensavehettä myynnissä, yhdessäkään ei tarvittavia varusteita ja 61 dieseliä...
Dieselit vaan tuppaa olemaan helposti hieman kalliimpia ja tokihan niihin tulee myös veroa sitten täällä päässä enemmän.
Hirvittää vaan hieman liikaa noiden dieselien ongelmat, ne kun tuppaavat olla kalliita ja tietyt ongelmat tulevat jokaisessa kuitenkin vastaan, esim suutinremontti mistä ei ihan pikkurahalla selvitäkään.
Mutta jos se täydellinen yksilö löytyy D:nä niin sitten kait se on pakko ostaa.
Tällä hetkellä 15 hudilla varustettua bensavehettä myynnissä, yhdessäkään ei tarvittavia varusteita ja 61 dieseliä...
Dieselit vaan tuppaa olemaan helposti hieman kalliimpia ja tokihan niihin tulee myös veroa sitten täällä päässä enemmän.
Hirvittää vaan hieman liikaa noiden dieselien ongelmat, ne kun tuppaavat olla kalliita ja tietyt ongelmat tulevat jokaisessa kuitenkin vastaan, esim suutinremontti mistä ei ihan pikkurahalla selvitäkään.
Mutta jos se täydellinen yksilö löytyy D:nä niin sitten kait se on pakko ostaa.
Turha sitä dieseliä on pelätä sen enmpää kun bensaa. Molemmista löytyy kalliita vikoja korjattavaks ihan yhtälailla. Molempien korjaamisesta selviää rahalla ja jos löytyy viitseliäisyyttä asioihin perehtymiseen ja vielä jopa taitoa käyttää työkaluja, niin kyllä näitten kanssa pärjää vähän ohkasemmallakin lompsalla. Itsellä takana viimesen kolmen vuoden ajalta n.100tkm M57D30 koneilla (kaks eri autoa), eikä varmana oo kahta tonnia enempää laitettu korjauksiin (sis.yhden ahdinremontinkin). Ite oon tehny n.95% työstä.
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
Uutena ehkä tulevana Bemaristina ilmoittaudun joukkoon. Hakusessa LCI-mallin 5-sarjalainen farmarina ja bensakoneella. Kilometrejä tulee sen verran vähän, että diesel ei tässä kohtaa ole järkevä vaihtoehto.
Tarjontaa ei tosiaan ole Suomessa kovinkaan paljon bensavehkeistä, tässä olisi yksi ehdokas.
Tämä jäi haaviin ja heti pientä vikaa keskuslukituksen muodossa, kuten asiaan kuuluu 😀 kumpikaan keskuslukituksen avain ei toimi kaukokäyttöisenä, ei edes suoraan spoilerin alle suunnattuna. Sisältä menee napista lukkoon. Radion kuuluvuus ehkä hivenen heikko. Muutenhan auto on hieno, toivottavasti ei mikään vikamagneetti.
Tämä jäi haaviin ja heti pientä vikaa keskuslukituksen muodossa, kuten asiaan kuuluu 😀 kumpikaan keskuslukituksen avain ei toimi kaukokäyttöisenä, ei edes suoraan spoilerin alle suunnattuna. Sisältä menee napista lukkoon. Radion kuuluvuus ehkä hivenen heikko. Muutenhan auto on hieno, toivottavasti ei mikään vikamagneetti.
Heh heh sama vika mulla heti ostaessa (antenninvahvistin). Sulla vissiin vaan vähän pahempana kun mulla saa ovet auki kun laittaa suunnilleen auton koria vasten avaimen. E60 -06
Heh heh sama vika mulla heti ostaessa (antenninvahvistin). Sulla vissiin vaan vähän pahempana kun mulla saa ovet auki kun laittaa suunnilleen auton koria vasten avaimen. E60 -06
No onneksi kauppasopimukseen tuli laitettua vaatimus, että keskuslukituksen kaukosäätö pitää toimia. Eri asia, että osaavatko ne laittaa sen Delta Autossa kuntoon/kauanko kestää. Itse tosin olin kaupantekohetkellä siinä uskossa, että avaimista vain loppunut virta ja niin oli myyjäkin.
Mutta eiköhän tuo saada toimimaan ja kuten jo mainittu auto kyllä saa hymyn huulille Kyyti on hienoa ja ennen kaikkea hiljaista.
Noniin eli kohtapuoliin olis tarkoitus käydä Saksassa hakemassa uus kulkupeli.
1. vaihtoehdoks on nyt päätyny 535D ja mieluiten lci mallina.
Miten on ton laatikon luotettavuuden suhteen onko kestossa eroa pre lci vs lci?
Muutenkin saa heittää ilmoille jotain huomioitavaa kyseisistä vehkeistä.
Kävin liikkeessä yks päivä kattoon yhtä pre lci 535d ja siinä oli tehty täys laatikkoremppa niin rupes mietityttää tämmönen hommeli.
Toisena vaihtoehtona 335D, näissä vissiin eri laatikot?:think
BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Noniin eli kohtapuoliin olis tarkoitus käydä Saksassa hakemassa uus kulkupeli.
1. vaihtoehdoks on nyt päätyny 535D ja mieluiten lci mallina.
Miten on ton laatikon luotettavuuden suhteen onko kestossa eroa pre lci vs lci?
Muutenkin saa heittää ilmoille jotain huomioitavaa kyseisistä vehkeistä.
Kävin liikkeessä yks päivä kattoon yhtä pre lci 535d ja siinä oli tehty täys laatikkoremppa niin rupes mietityttää tämmönen hommeli.
Toisena vaihtoehtona 335D, näissä vissiin eri laatikot?:think
Jos automaatista on kyse niin uusi paranneltu versio tuli 2007, itse en tarkkaan tiedä milloin ehti autoihin, tuliko heti LCI:n yhteydessä vaiko hitusen myöhemmin...2008 autossa ainakin pitäisi jo olla.
Tietääkseni sama laatikko on myös 335D:ssä eli pre-LCI ZF 6HP26 ja LCI 6HP28.
Comment