Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/e61 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wikke
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 80
    • Fsdfg

    Originally posted by Paabo View Post
    http://www.nettiauto.com/bmw/535/7118153

    Mikähän on, kun ei oo vielä kaupaksi tehnyt tämä?
    No sen ainakin voi sanoa että rahalla ei saa tyylitajua, penkit on erikoisuudessaan hienot mutta nuo perusmallin hopeat paneelit ei sovi viereenkään. Tuo suorastaan huutaa jotain erittäin tummaa jalopuuta.

    Comment

    • Juker
      Bimmer Rookie
      • Aug 2011
      • 80
      • Oulu

      Originally posted by Wikke View Post
      No sen ainakin voi sanoa että rahalla ei saa tyylitajua, penkit on erikoisuudessaan hienot mutta nuo perusmallin hopeat paneelit ei sovi viereenkään. Tuo suorastaan huutaa jotain erittäin tummaa jalopuuta.
      Nus nus, eivät muuten ole "perusmallin" paneelit, vaan pirun kalliit alu cube umpialumiiniset listat...tyylitajusta tai tuohon sopivuudesta en sano mitään .
      F10 530d xDrive///M Sport
      Audi S4 B5 2.7 BiTurbo
      Ex F31 320d xDrive///M Sport
      Ex E60 530dA
      Ex E61 520d ///M Sport

      Comment

      • Guest's Avatar

        Originally posted by Paabo View Post
        http://www.nettiauto.com/bmw/535/7118153

        Mikähän on, kun ei oo vielä kaupaksi tehnyt tämä?
        Ei ole rastittu huoltokirjaa, saa heti hiukan pohtimaan...

        Comment

        • PitBull
          Bimmer Rookie
          • Dec 2006
          • 122
          • Vantaa

          Originally posted by Paabo View Post
          http://www.nettiauto.com/bmw/535/7118153

          Mikähän on, kun ei oo vielä kaupaksi tehnyt tämä?
          Auto on tuotu Saksasta v 2008 Hollantiin, omistajamäärästä ei tietoa, huoltokirja puuttuu.
          Kuljettajan penkki ja ratti näytti siltä, että autolla oli ajettu yli 350t. + istuimen maali oli kulahtanut jostain kohdista pois ja alamuovi repsotti. Sisältä epäsiisti, ovessa lommo, takakaaren sisäpuolella ruostetta.
          Konepelti ei pysynyt auki (pumput sökönä)
          Tyhjäkäynnillä kuului epämääräinen suhina luultavasti alipaineletkut tai ahto-putki vuoto, laatikko kuulemma humppaa. En käynyt edes ajamassa, ollut luultavasti huonolla pidolla.

          Comment

          • GT-555
            Bimmer Rookie
            • Jun 2012
            • 183
            • etelä

            Originally posted by PitBull View Post
            Auto on tuotu Saksasta v 2008 Hollantiin, omistajamäärästä ei tietoa, huoltokirja puuttuu.
            Kuljettajan penkki ja ratti näytti siltä, että autolla oli ajettu yli 350t. + istuimen maali oli kulahtanut jostain kohdista pois ja alamuovi repsotti. Sisältä epäsiisti, ovessa lommo, takakaaren sisäpuolella ruostetta.
            Konepelti ei pysynyt auki (pumput sökönä)
            Tyhjäkäynnillä kuului epämääräinen suhina luultavasti alipaineletkut tai ahto-putki vuoto, laatikko kuulemma humppaa. En käynyt edes ajamassa, ollut luultavasti huonolla pidolla.
            Ei ole minun auto eikä tutunkaan, mutta pitäisikö sinun katsella uutta autoa jos kerran 10 vuotta vanhassa autossa ei saa esim. Klommoja tai ruostetta olla Kaikenlaisia sitä onkin....
            e61 530da

            Comment

            • revote
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2013
              • 1886
              • Hollola

              Jos on kaksi eri autoa, toisessa ruostetta ja lommo ja toisessa ei niin.
              | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

              Comment

              • Timelord
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2010
                • 504
                • Loimaa

                Originally posted by revote View Post
                Jos on kaksi eri autoa, toisessa ruostetta ja lommo ja toisessa ei niin.

                hinta se on joka ratkaisee...
                W201 2,5D
                W123 280ce
                E21 316
                ex-E60 530ia
                ex-E53 4,4i
                ex-E39 523i
                ex-E34 520ia
                ex-E21 318i

                Comment

                • GT-555
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2012
                  • 183
                  • etelä

                  Originally posted by Timelord View Post
                  hinta se on joka ratkaisee...
                  Ja tuossa hinta mielestäni on sellainen että pari virhettä voi suvaita. Eli hinta kohdillaan.
                  e61 530da

                  Comment

                  • revote
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2013
                    • 1886
                    • Hollola

                    Hinta ratkaisee, kyllä, mutta kun näitäkin kippoja joka paikassa pilvin pimein niin itse en ainakaan ostaisi sellaista jossa on ruostetta - varsinkaan kun en itse pysty sitä fiksaamaan.
                    | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                    Comment

                    • revote
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2013
                      • 1886
                      • Hollola

                      Hups väärä ketju
                      | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                      Comment

                      • Fuel Junkie
                        Newbiemmer
                        • Feb 2015
                        • 1
                        • Finland

                        Originally posted by -rik View Post
                        Mihin tämä väittämä perustuu? Zf6hp on erittäin vahva laatikko, toista kuin gm:n tekeleet. Lisäksi varmuuskerroin on todennäköisesti luokkaa ~1.2-1.5 jota koneenosien mitoutuksessa yleisesti käytetään, joka tarkoittaa speksatulla 600nm väännöillä 720-900nm välille sijoittuvaa vääntöä, ennenkuin ruvetaan olemaan riskirajoilla. (Eikä tämäkään tarkoita että laatikko automaattisesti räjähtää samalla hetkellä kun väännöt pomppaa 900nm) Kokemus kuitenkin osoittanut että 800nm kestää kunnossa oleva laatikko 535d:ssä. Toki yli 300tkm ajetussa voi jo alkaa ilmetä luistoa, mutta fyysisesti laatikko ei porsi, ainoastaan luistoa ja kierrosten humppaamista, jota ilmenee vakiotehoisissakin autoissa iän myötä, varsinkin pre-lci autoissa. Tämäkin johtuu pääsääntöisesti mekatroonikan paskottumisesta/kulumisesta, jolla ei ole tekemistä ohjelmoinnin kanssa. En siis ole kuullut että olis 6hp laatikoita poksahellut, toki varmasti miljoonien laatikoiden otannalla tämmösiäkin jokunen on, sehän on selvää. Ainoa heikko laatikko taitaa olla lci 525d:ssä, jossa laatikko on alimitoitettu jo valmiiksi (sama kuin 520d:ssä). Tottakai korkeammat tehot kuluttuvat paikkoja nopeammin, mutta taitaa paalausikä tulla vastaan ennenkuin JÄRKEVÄLLÄ käytöllä saa paikat puhki.
                        Moro!

                        Mites tää nyt on, oon kuullut mekaanikolta jolla oli kaks E60 530d peliä, että molemmista petti laatikko. Kummatkin oli lastutettuja, mutta ei niistä oltu otettu mitään älyttömiä tehoja irti, oisko ollut jotain 280 hp/650nm ja 300 hp/700 nm.

                        Lastuttaminen jännittää hieman, mutta ilmeisesti täällä on muutamat ottanu aika ronskeja tehoja irti ja kaikki pelaa hienosti?

                        Itellä on nyt sigun mukainen kiesi jolla on rullattu 268 tkm, 184 tkm kohdalla on viimeksi vaihdettu lootaan öljyt, ei tietoa onko tuota ennen vaihdettu öljyjä.

                        Jossakin oli mainittu, että näitä "Longlife" öljyjä kannattais vaihtaa 100 tkm välein? Hinta lienee jokuset 500 euroa Autorepairilla?
                        BMW E61 530d '04

                        Comment

                        • rizzo
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2007
                          • 5418
                          • Oulu

                          Mä taas en oo kuullu mistään että ois laatikko mennyt? Liekkö mekaanikko legendaa heittänyt...

                          Itselläni jo yli 280 mittarissa ja ei mitään ongelmia.

                          Comment

                          • Jondis
                            BTCF Member
                            • Feb 2014
                            • 698
                            • Tuusula

                            Mullakin jo reilut 310tkm veivattu omalla ja aski toimii nätisti, vaikka sisällä karalan 260hp/600nm ohjelma. Öljyt laatikkoon vaihdettu kerran 178tkm kohdalla samalla, kun turbiini uusittu. Muista vaihdoista ei ainakaan ollut kuitteja tms, joten voisin näin uskoa(huoltohistoria melkolailla kokonaan kuitteinakin).
                            MB E55 AMG -05
                            E36 318TiA -96
                            E34 535i -89 imolarot
                            Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos

                            Comment

                            • Jäppinen
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2013
                              • 63
                              • Kiuruvesi

                              Sanokaa saako e61 otettua "kunnolisia" rca lähtöjä taka kajareilta. Jos meinaa jotain järeämpää laittaa konttiin?
                              E61 LCI M-Sport

                              Comment

                              • krimmu
                                Bimmer Rookie
                                • Jul 2010
                                • 102
                                • Turku

                                Originally posted by Jäppinen View Post
                                Sanokaa saako e61 otettua "kunnolisia" rca lähtöjä taka kajareilta. Jos meinaa jotain järeämpää laittaa konttiin?
                                Ei saa. Osta kunnollinen vahvari, johon viet kaiutinsignaalin. Siitä sitte vetelet piuhat sinne subbarille oman maun mukaan, ihan niin järeät systeemit laitat kuin huvittaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎