Originally posted by Nuubi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 madallus
Collapse
X
-
tilasin nyt eibachin madallusjouset eteen. nyt kiinnostais vähän etukäteen vinkit tuohon vaihtotyöhön ettei tulis turhaa purkamista ja säheltämistä.
jos jollain olis laittaa ohjeita miten vaihtuu xdrive f11 etujouset nii saa laittaa tulemaan.. lähinnä se että miten mahtuu se iskarin alapään haarukka tulemaan pois sieltä vetarin välistä?
ja sit ilmeisesti inpalla täytyy kertoo autolle ne korkeudet?Last edited by jiivee530d; 28-10-2019, 12:20.
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Posttilasin nyt eibachin madallusjouset eteen. nyt kiinnostais vähän etukäteen vinkit tuohon vaihtotyöhön ettei tulis turhaa purkamista ja säheltämistä.
jos jollain olis laittaa ohjeita miten vaihtuu xdrive f11 etujouset nii saa laittaa tulemaan.. lähinnä se että miten mahtuu se iskarin alapään haarukka tulemaan pois sieltä vetarin välistä?
ja sit ilmeisesti inpalla täytyy kertoo autolle ne korkeudet?Last edited by >Jon1<; 28-10-2019, 16:18.
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View PostItse purin vain ylhäältä tukivarren pois ja löysäsin alatukivarren pultit niin sai muljaultua tolpan irti.. Ja joo inpalla ilmottaa uus korkeus
edit: siis istallahan toi täytyy tehdä vaikka kirjotin tuonne aikasempaan että inpalla
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postmuistatko näin ulkoo miten toi homma meni istalla? itse sen kerran tehny mut ei yhtään muista enää.
edit: siis istallahan toi täytyy tehdä vaikka kirjotin tuonne aikasempaan että inpallaLast edited by >Jon1<; 29-10-2019, 03:28.
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postsiis otitko alatukivarren pultit kokonaan pois sieltä sisäpuolelta vai pallonivelestä?
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View Postsisäpäästä läysäsin. Ei tarvii irti asti ottaa. Antaa monta senttiä lisää tilaa kun pääsee koko paketti tippumaan alemmas. Ja ne myös kiritään kuorma päällä että ei puslat "kierry"
vai tarkotitko että iskarin yläpää kiinni ja sit puslien kiristäminen?Last edited by jiivee530d; 08-11-2019, 13:42.
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Posteli siis auto nosturilta alas ja sit kiriminen? hyviä vinkkejä täytyy ruveta illalla purkaa
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View PostKyllä tai jos on joku laatikkonosturi niin sillä nostaa rengasta ylös.. Nuo sisäpäät joutus jokatapauksessa käyttämään löysällä vaikka tilaa ei tarvitsisi, kun tukivarsien kulmat muuttuu niin nuo puslat jäisi ns kierteelle rasitukseen ja kohta entiset
ei oo laatikko nosturia mut pölkky ajaa saman asian ja sit nosturilla alemmas
Comment
-
-
yllättävän helppo homma. oisko kolmisen tuntia menny aikaa.
napakaari mitat on edessä 375 ja takana 385. vieläköhän tuo keula tuosta tippuu?Last edited by jiivee530d; 09-11-2019, 10:52.
Comment
-
-
Jos perää tiputatte X-drivessä sen 25-30mm niin tilatkaa M-sportin pohjaanlyöntikumit iskareihin. (Itehän en oo tätä tehnyt ja pääsee isommissa heitoissa motarilla pohjaamaan)G20 330e M-Sport '21
ex's
F30 330e M-Sport '17
F11 530d X-Drive M-sport '12
E90 330d LCI M-Sport '10 327hp / 609nm
E46 330Ci M-Sport II '03
E36 323i Coupe '97
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postyllättävän helppo homma. oisko kolmisen tuntia menny aikaa.
napakaari mitat on edessä 375 ja takana 385. vieläköhän tuo keula tuosta tippuu?
Comment
-
-
Originally posted by Lenkka View PostMillainen ajettava F11 tulee, kun jousilla tiputtaa tuon -30mm?
Kainuussa kuitenkin tiet välillä huonoja ja lunta saattaa tulla välillä reilusti. Meneekö siis käyttöauton kanssa vaikeaksi ja ajo miten paljon kovemmaksi?
Ulkonäköähän tuo parantaisi huimasti.
Comment
-
Comment