Jiivee530d, yritin laittaa sulle privaa, mutta ei onnistunut, eikä siihen treadiin voinut kommentoida. Joten jos sulla on vielä toi x5 takadvd setti myynnissä niin laita mulle privaa
tilasin nyt eibachin madallusjouset eteen. nyt kiinnostais vähän etukäteen vinkit tuohon vaihtotyöhön ettei tulis turhaa purkamista ja säheltämistä.
jos jollain olis laittaa ohjeita miten vaihtuu xdrive f11 etujouset nii saa laittaa tulemaan.. lähinnä se että miten mahtuu se iskarin alapään haarukka tulemaan pois sieltä vetarin välistä?
ja sit ilmeisesti inpalla täytyy kertoo autolle ne korkeudet?
tilasin nyt eibachin madallusjouset eteen. nyt kiinnostais vähän etukäteen vinkit tuohon vaihtotyöhön ettei tulis turhaa purkamista ja säheltämistä.
jos jollain olis laittaa ohjeita miten vaihtuu xdrive f11 etujouset nii saa laittaa tulemaan.. lähinnä se että miten mahtuu se iskarin alapään haarukka tulemaan pois sieltä vetarin välistä?
ja sit ilmeisesti inpalla täytyy kertoo autolle ne korkeudet?
Itse purin vain ylhäältä tukivarren pois ja löysäsin alatukivarren pultit niin sai muljaultua tolpan irti.. Ja joo inpalla ilmottaa uus korkeus
muistatko näin ulkoo miten toi homma meni istalla? itse sen kerran tehny mut ei yhtään muista enää.
edit: siis istallahan toi täytyy tehdä vaikka kirjotin tuonne aikasempaan että inpalla
Joo istalla vehicle managementin alta service functions ja siellä pitäs löytyä alustaan liittyviä juttuja.. Koneen ku sais käsiin nii muistas kyllä.. Etupäähän sitten lisätä sen madalluksen verran siihen arvoon lisää ja sitä rataa
siis otitko alatukivarren pultit kokonaan pois sieltä sisäpuolelta vai pallonivelestä?
sisäpäästä läysäsin. Ei tarvii irti asti ottaa. Antaa monta senttiä lisää tilaa kun pääsee koko paketti tippumaan alemmas. Ja ne myös kiritään kuorma päällä että ei puslat "kierry"
sisäpäästä läysäsin. Ei tarvii irti asti ottaa. Antaa monta senttiä lisää tilaa kun pääsee koko paketti tippumaan alemmas. Ja ne myös kiritään kuorma päällä että ei puslat "kierry"
eli siis auto nosturilta alas ja sit kiriminen? hyviä vinkkejä täytyy ruveta illalla purkaa
vai tarkotitko että iskarin yläpää kiinni ja sit puslien kiristäminen?
eli siis auto nosturilta alas ja sit kiriminen? hyviä vinkkejä täytyy ruveta illalla purkaa
Kyllä tai jos on joku laatikkonosturi niin sillä nostaa rengasta ylös.. Nuo sisäpäät joutus jokatapauksessa käyttämään löysällä vaikka tilaa ei tarvitsisi, kun tukivarsien kulmat muuttuu niin nuo puslat jäisi ns kierteelle rasitukseen ja kohta entiset
Kyllä tai jos on joku laatikkonosturi niin sillä nostaa rengasta ylös.. Nuo sisäpäät joutus jokatapauksessa käyttämään löysällä vaikka tilaa ei tarvitsisi, kun tukivarsien kulmat muuttuu niin nuo puslat jäisi ns kierteelle rasitukseen ja kohta entiset
thanks män neuvoista. laita vinkkejä lisää jos tulee mieleen nii ei tarviis koko yötä tapella niitten kans
ei oo laatikko nosturia mut pölkky ajaa saman asian ja sit nosturilla alemmas
Jos perää tiputatte X-drivessä sen 25-30mm niin tilatkaa M-sportin pohjaanlyöntikumit iskareihin. (Itehän en oo tätä tehnyt ja pääsee isommissa heitoissa motarilla pohjaamaan)
Millainen ajettava F11 tulee, kun jousilla tiputtaa tuon -30mm?
Kainuussa kuitenkin tiet välillä huonoja ja lunta saattaa tulla välillä reilusti. Meneekö siis käyttöauton kanssa vaikeaksi ja ajo miten paljon kovemmaksi?
Ulkonäköähän tuo parantaisi huimasti.
Millainen ajettava F11 tulee, kun jousilla tiputtaa tuon -30mm?
Kainuussa kuitenkin tiet välillä huonoja ja lunta saattaa tulla välillä reilusti. Meneekö siis käyttöauton kanssa vaikeaksi ja ajo miten paljon kovemmaksi?
Ulkonäköähän tuo parantaisi huimasti.
ite mitä nyt oon ajanu jousien vaihdon jälkeen nii kyllähän se kovemmaksi muuttuu ja lunta näytti auraavan helpommin mutta ihan samanlailla on pystyny ajamaan. suosittelen ulkonäkö ainaki muuttu huomattavasti parempaan.
Comment