Lämmitin F10/11?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zakspeed
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mistä sen saa tarkistettua?
    Vuosimallin perusteella on euro5. Näkyy otteessa oli se paperinen tai trafin sähköinen.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Jos autosi on vielä vanhempaa euro5 päästönormia niin selitys piilee siinä.
    Mistä sen saa tarkistettua?

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Onko tämä jostain vuosimallista johtuva? Itselläni -12 ja ei mitään ongelmaa.
    Jos autosi on vielä vanhempaa euro5 päästönormia niin selitys piilee siinä.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Muistaakseni tarjoaa kolmea eri vikakoodia webaston kanssa. Ei ole polttanut moottorinvikavaloa. Mulla -14 535d xdrive ja viimesimmät softat autossa.
    Onko tämä jostain vuosimallista johtuva? Itselläni -12 ja ei mitään ongelmaa.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by peeämvee View Post
    Tämä vastusmodin toimivuus kiinnostaa täälläkin? Kyseessä -17 mallinen f11 530 Xdrive. Lukenu juttua et tulee vikakoodi polttoaineen/nesteen lämpötilaerosta ja polttaa moottorivaloa. Toki ennen talven tuloa tarkotus tämä testata mut onko jollain faktaa asiasta toimiiko?? Joo ja tiedän et toimii jos pitää lämmitintä päällä vain hetken mut ei, tämä ei ole edes vaihtoehto pitää toimia koko lämmitysajan
    Muistaakseni tarjoaa kolmea eri vikakoodia webaston kanssa. Ei ole polttanut moottorinvikavaloa. Mulla -14 535d xdrive ja viimesimmät softat autossa.

    Leave a comment:


  • peeämvee
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Eikös tuohon vastusviritys riitä Webastomuutoksiin kuten omassa sigussanikin?
    Tämä vastusmodin toimivuus kiinnostaa täälläkin? Kyseessä -17 mallinen f11 530 Xdrive. Lukenu juttua et tulee vikakoodi polttoaineen/nesteen lämpötilaerosta ja polttaa moottorivaloa. Toki ennen talven tuloa tarkotus tämä testata mut onko jollain faktaa asiasta toimiiko?? Joo ja tiedän et toimii jos pitää lämmitintä päällä vain hetken mut ei, tämä ei ole edes vaihtoehto pitää toimia koko lämmitysajan

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Eikös tuohon vastusviritys riitä Webastomuutoksiin kuten omassa sigussanikin?

    Leave a comment:


  • M-ERiMiEs
    replied
    F11 535i webasto

    Tuli pitkän haaveilun päätteeksi sovittua alustavat kaupat F11 LCI 02/14 535i:stä. Auto on vielä tällä hetkellä Ruotsissa ja pitäisi alku viikosta lähteä liikkumaan kohti Suomea, jossei koeajolla nyt löydy ihmeitä. Tehtaan varustelut on kyllä kattavat mutta webasto sieltä on unohtunut? ruksata, joten semmonen nyt siihen täytyis saada. OEM-retrofit (64502222637) sarjan sais vissiin kytkettyä auton väylään ja ohjattua connected driven kautta joten enssijasesti kiinnostas tämä.


    Kysymyksiin eli varaosalistan perusteella rf-sarja ei sopisi m-sport-malleihin ja toisekseen auto on vissiin euro 6 luokan peli eli miten tai mitä puukottamalla myös moottorin sais lämpimäksi ilman vikakoodeja?

    Leave a comment:


  • XV70D
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Juu ei mene kun päätermari on kiinni...

    Niimpäs onkin. Paluuputki olisi ylempänä ja helpommin käsillä ylhäältä päin asennettaessa. Ja pumpun suunta moottoriin päin.

    Leave a comment:


  • Patomursu
    replied
    Itse kun tt-thermon asensin lekuun ennen vesiventtiileitä niin pitää huomioida lämmittimen päälle laitettaessa että auto menee lepotilaan. Lepotilassa vesiventtiilit on auki ja neste pääsee kiertämään. Joku täälläkin arveli että n. 15 min sammuttamisesta auto olisi lepotilassa ja venttiili auki.
    Harvemmin tietty lämpimään koneeseen tarvii lämmitintä laittaa päälle.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Ei kai se nyt sentään syylärille mene kennon paluulinjasta.
    Juu ei mene kun päätermari on kiinni...

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by XV70D View Post
    Niimpä. Mutta näin uuden TT-thermon ohjeessa luki. Suoraan moottorilohkoon tuossa ei lämmintä saa työnnettyä, vaan käy lämmittimen kennolla ja syylärissä ensin, jos letkuista nesteen reittiä päättelee?
    Ei kai se nyt sentään syylärille mene kennon paluulinjasta.

    Leave a comment:


  • XV70D
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Miksi paluuletkuun? No eipä sillä ole suurta merkitystä, kumpaan laittaa. Ei ole erillistä kiertovesipumppua.

    https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=64_1828
    Niimpä. Mutta näin uuden TT-thermon ohjeessa luki. Suoraan moottorilohkoon tuossa ei lämmintä saa työnnettyä, vaan käy lämmittimen kennolla ja syylärissä ensin, jos letkuista nesteen reittiä päättelee?

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by XV70D View Post
    Osaisiko joku sanoa onko F25 X3:ssa 3.0D sähköistä kiertovesipumppua, kun en äkkivilkaisulla lämmittimen kennolle menevistä linjoista sellaista paikallistanut? TT-thermolle etsin hyvää sijoituspaikkaa. Asennusohjeessa lukee että kennon paluuletkuun pitäs laittaa, täällä foorumilla kehotetaan laittamaan kennolle menevään letkuun...
    Miksi paluuletkuun? No eipä sillä ole suurta merkitystä, kumpaan laittaa. Ei ole erillistä kiertovesipumppua.

    https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=64_1828

    Leave a comment:


  • XV70D
    replied
    Osaisiko joku sanoa onko F25 X3:ssa 3.0D sähköistä kiertovesipumppua, kun en äkkivilkaisulla lämmittimen kennolle menevistä linjoista sellaista paikallistanut? TT-thermolle etsin hyvää sijoituspaikkaa. Asennusohjeessa lukee että kennon paluuletkuun pitäs laittaa, täällä foorumilla kehotetaan laittamaan kennolle menevään letkuun...

    Leave a comment:

Working...
X