F11 M550d -13, mitkä levyt ja palat taakse olisi paras kombo hinta-laatusuhteeltaan?
F1X jarrujen huolto
Collapse
X
-
Bremboa laittaisin jo OEM ulkonäkö syystä:Originally posted by Juh4 View PostF11 M550d -13, mitkä levyt ja palat taakse olisi paras kombo hinta-laatusuhteeltaan?
https://www.motointegrator.de/artike...40413-1-stueck
Ja sitten palat ATE tai Jurid keraamisena:
https://www.motointegrator.de/produkte/34216775346.htmlF11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
Jos haluat vanteiden pysyvän puhtaan näköisinä, niin laita ATE keraamiset. Maksavat toki enemmän vrt. normi palat, mutta ei tarvitse vanteita olla kokoajan pesemässä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Brembon kiekot ja Aten keraamiset olen laittanut useampaan autoon, eikä ole kyllä ollut mitään moitittavaa.Originally posted by Juh4 View PostF11 M550d -13, mitkä levyt ja palat taakse olisi paras kombo hinta-laatusuhteeltaan?-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
Aloin tilaamaan 535d x-driveen paloja joka nurkkaan ja tuolla sivulla vierailin ja muutamalla muulla. Tuli vastaan ettei ATElta saa keraamisia paloja eteen. Olenko väärässä?? Eteen löytyi yhdet, mutta ne oli vanhempaan versioon missä on alle 300hp. Näyttäis että olisi samat palat kuin 550d:hen.Originally posted by VilleP View PostBremboa laittaisin jo OEM ulkonäkö syystä:
https://www.motointegrator.de/artike...40413-1-stueck
Ja sitten palat ATE tai Jurid keraamisena:
https://www.motointegrator.de/produkte/34216775346.html
Comment
-
-
Vanha ketju, mutta sainpa paskahalvauksen kun omaan F10 518d Autokeskus tarjosi jarruremppaa, palat, levyt ja nesteiden vaihtoa 1780€ hintaan.
Katsoin ensin noita Autodocin Ridexeä, mutta uskaltaako niihin lähteä? Alle 300€ saisi kaikki kamat. Sitten katsoin myös täsäkin ketjussa mainitut ATE keraamiset+brembo olisi 813€.
Toinen ongelma on se, että haluaisin että huolto kirjataan sinne palvelimelle ja idrive oikein kun auto on vielä ns. tuore ja vähän ajettu. Mikä paja tekisi hommat asiakkaan osilla (tai järkevän hintaisilla) ja saisi vielä kirjattua huolto saksaan?
Comment
-
Ei kannata halpoja laittaa jos ei halua kohta tehdä samaa remopaa uudestaan.
https://m.motointegrator.de/
Etsippä tuolta. Väitän että saat 500e koko sarjan bremboa ja atea. EI kait jarruilla mitään merkitystä tietokannassa yms. Kuluvia osia kuitenkin.Last edited by VilleP; 08-11-2022, 10:08.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
Tilasin juuri viime viikolla itse vastaavaan autoon molemmille akseleille ATEn alkuperäistä vastaavat kaksiosaiset levyt, ceramic-jarrupalat ja kulumistunnistimet. Koko paketti oli hieman alle 600 euroa (sis. myös rahdit) Bandel Autoteileltä.Originally posted by SirRahikkala View PostVanha ketju, mutta sainpa paskahalvauksen kun omaan F10 518d Autokeskus tarjosi jarruremppaa, palat, levyt ja nesteiden vaihtoa 1780€ hintaan.
Katsoin ensin noita Autodocin Ridexeä, mutta uskaltaako niihin lähteä? Alle 300€ saisi kaikki kamat. Sitten katsoin myös täsäkin ketjussa mainitut ATE keraamiset+brembo olisi 813€.
Toinen ongelma on se, että haluaisin että huolto kirjataan sinne palvelimelle ja idrive oikein kun auto on vielä ns. tuore ja vähän ajettu. Mikä paja tekisi hommat asiakkaan osilla (tai järkevän hintaisilla) ja saisi vielä kirjattua huolto saksaan?
Samaa mieltä.Originally posted by VilleP View PostEi kannata halpoja laittaa jos ei halua kohta tehdä samaa remopaa uudestaan.
https://m.motointegrator.de/
Etsippä tuolta. Väitän että saat 500e koko sarjan bremboa ja atea. EI kait jarruilla mitään merkitystä tietokannassa yms. Kuluvia osia kuitenkin.
Comment
-
Ei mitään ridexiä sinne. Itse laittaisin vain laatuosia (ATE, Brembo, Zimmerman...). En itsekkään näe mitään lisäarvoa remppauttaa jarruja niin, että se merkattaisin BMW-tietokantaan. Ovat kuluvia osia ihan kuten renkaat ym. Koritarkistuksen ym. sitten asia erikseen. Aeromotors hinnat kannattaa myös vilkaista.Originally posted by SirRahikkala View PostVanha ketju, mutta sainpa paskahalvauksen kun omaan F10 518d Autokeskus tarjosi jarruremppaa, palat, levyt ja nesteiden vaihtoa 1780€ hintaan.
Katsoin ensin noita Autodocin Ridexeä, mutta uskaltaako niihin lähteä? Alle 300€ saisi kaikki kamat. Sitten katsoin myös täsäkin ketjussa mainitut ATE keraamiset+brembo olisi 813€.
Toinen ongelma on se, että haluaisin että huolto kirjataan sinne palvelimelle ja idrive oikein kun auto on vielä ns. tuore ja vähän ajettu. Mikä paja tekisi hommat asiakkaan osilla (tai järkevän hintaisilla) ja saisi vielä kirjattua huolto saksaan?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment