Mansessa onnistuu, tosin nyt pari viikkoa lomaa joten menee joulun välipäiville..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mustis55 View PostMistä kannattasi ostaa NBT navin liftime koodi?
Vai onko ajeltava johonkin?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Osaisko joku neuvoa onko joku mennyt vikaan etu jarrupalojen,levyn sekä kulumisanturin vaihdossa kun keskiviikkona vaihdoin ne ja auto antoi resetoida palojen vaihdon. Huomasin heti että jarrutuntuma on tosi pehmeä ja poljinta saa painaa tosi syvälle ennenkuin tapahtuu yhtään mitään. Muutaman painalluksen jälkeen auto ilmoitti ( Brake pads needs change yms yys..) ja nyt teksti tulee joka kerta kun auton käynnistää ja jarrutuntuma edelleen huono vaikka ajettu about 100km. Luulis ny uusien palojen ansiosta jarrun ottavan heti kun jarruun koskee ja olevan sellain terävä.
Facebookkii kirjotin tästä ja siellä sanottiin et ajoa vaan ja kyl se tuntuma sielt tulee mut eihä tää nyt kovin turvallista ole ajaa jos täytyis tehdä äkkijarrutus ni perssiissä oltais samantien.
Nyt kun auto ei enää anna resetoida vaan heittää sen (reset imbossible)niin varmaa täytyy korjaamolla käyttää autoo et piuhan päästä nollaavat? ja samal sit tzekkaa mikä niis jarruis on:think
Kummiski palojen vaihto yms ihan samanlainen ku toises autos ( e36) ja siin meni vaihto ihan hyvin ja pelittää.Wrapped e36 cabriolet
Comment
-
-
Originally posted by Vartiomies View PostOsaisko joku neuvoa onko joku mennyt vikaan etu jarrupalojen,levyn sekä kulumisanturin vaihdossa kun keskiviikkona vaihdoin ne ja auto antoi resetoida palojen vaihdon. Huomasin heti että jarrutuntuma on tosi pehmeä ja poljinta saa painaa tosi syvälle ennenkuin tapahtuu yhtään mitään. Muutaman painalluksen jälkeen auto ilmoitti ( Brake pads needs change yms yys..) ja nyt teksti tulee joka kerta kun auton käynnistää ja jarrutuntuma edelleen huono vaikka ajettu about 100km. Luulis ny uusien palojen ansiosta jarrun ottavan heti kun jarruun koskee ja olevan sellain terävä.
Facebookkii kirjotin tästä ja siellä sanottiin et ajoa vaan ja kyl se tuntuma sielt tulee mut eihä tää nyt kovin turvallista ole ajaa jos täytyis tehdä äkkijarrutus ni perssiissä oltais samantien.
Nyt kun auto ei enää anna resetoida vaan heittää sen (reset imbossible)niin varmaa täytyy korjaamolla käyttää autoo et piuhan päästä nollaavat? ja samal sit tzekkaa mikä niis jarruis on:think
Kummiski palojen vaihto yms ihan samanlainen ku toises autos ( e36) ja siin meni vaihto ihan hyvin ja pelittää.
Ei selitä huonoa tuntumaa kuitenkaan.. onkohan sulla kovin kuluneet levyt? Meinaan jos palat ei ota ku reunalta levyyn niin saattaa kammeta palaa ja jumittaa tms. Luulisin kans et hetken ku ajelee niin kuluu sen verta et alkaa toimiin ellei sit jumita kunnolla. Saattas olla levyjen vaihtokin paikalllaan sit. Ite vaihoin levyt ku alko tärrään rattia moottoritie hidastuksissa n.185tkm kohilla.Last edited by janilind; 08-12-2018, 10:18.2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
Kannattaa ilmata ne jarrut. Ja kulutusanturi lienee irronnut tai johto jäänyt johonkin väliin ja mennyt poikki...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by janilind View PostNäissä on ollu ilmeisesti jotaki softahäikkää tuon nollauksen kanssa ja itelläki anto nollauksella aluksi vain 10kkm ajoaikaa seuraavaan vaihtoon. Softapäivityksellä alkaa pelittään. Teitkö nollauksen ohjeen mukaan, käkkäri pois päältä jne. En nyt muista tarkkaan mitä kaikkea vaati..
Ei selitä huonoa tuntumaa kuitenkaan.. onkohan sulla kovin kuluneet levyt? Meinaan jos palat ei ota ku reunalta levyyn niin saattaa kammeta palaa ja jumittaa tms. Luulisin kans et hetken ku ajelee niin kuluu sen verta et alkaa toimiin ellei sit jumita kunnolla. Saattas olla levyjen vaihtokin paikalllaan sit. Ite vaihoin levyt ku alko tärrään rattia moottoritie hidastuksissa n.185tkm kohilla.
Nollauksen tein ohjeiden mukaan. Täytyy varmaa ottaa rengas irti ja kattoo onko kulusmianturi jääny johonki välii:thinkWrapped e36 cabriolet
Comment
-
-
Originally posted by Vartiomies View PostJos oisit tekstin lukenu huolella ni oisit huomannut että kirjoitin ja vaihdoin levyt,palat sekä kulumisanturin...
Nollauksen tein ohjeiden mukaan. Täytyy varmaa ottaa rengas irti ja kattoo onko kulusmianturi jääny johonki välii:thinki4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by Vartiomies View PostJos oisit tekstin lukenu huolella ni oisit huomannut että kirjoitin ja vaihdoin levyt,palat sekä kulumisanturin...
Nollauksen tein ohjeiden mukaan. Täytyy varmaa ottaa rengas irti ja kattoo onko kulusmianturi jääny johonki välii:think2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
Originally posted by Vartiomies View PostOsaisko joku neuvoa onko joku mennyt vikaan etu jarrupalojen,levyn sekä kulumisanturin vaihdossa kun keskiviikkona vaihdoin ne ja auto antoi resetoida palojen vaihdon. Huomasin heti että jarrutuntuma on tosi pehmeä ja poljinta saa painaa tosi syvälle ennenkuin tapahtuu yhtään mitään. Muutaman painalluksen jälkeen auto ilmoitti ( Brake pads needs change yms yys..) ja nyt teksti tulee joka kerta kun auton käynnistää ja jarrutuntuma edelleen huono vaikka ajettu about 100km. Luulis ny uusien palojen ansiosta jarrun ottavan heti kun jarruun koskee ja olevan sellain terävä.
Facebookkii kirjotin tästä ja siellä sanottiin et ajoa vaan ja kyl se tuntuma sielt tulee mut eihä tää nyt kovin turvallista ole ajaa jos täytyis tehdä äkkijarrutus ni perssiissä oltais samantien.
Nyt kun auto ei enää anna resetoida vaan heittää sen (reset imbossible)niin varmaa täytyy korjaamolla käyttää autoo et piuhan päästä nollaavat? ja samal sit tzekkaa mikä niis jarruis on:think
Kummiski palojen vaihto yms ihan samanlainen ku toises autos ( e36) ja siin meni vaihto ihan hyvin ja pelittää.
Puhdistit ja voitelit varmaan palojen liukupinnat hyvin, ja katsoit että liukutapit ja männät ei jumita, yleensä jos putsaukset ja voitelut on ok niin jarrut kyllä pelaa.
Comment
-
-
Originally posted by Mustis55 View PostMistä kannattasi ostaa NBT navin liftime koodi?
Suosituksia.
Tuolta tilasin viimeksi: bmw-navi-maps.co.uk
Osottautui kertakäyttökoodiksi niiden liftime
ja sivutkin ovat yllättäen kadonneet
joten eipä voi siihen suuntaan enää valittaa.
Vai onko ajeltava johonkin?
Itse itselleni vastaten.
Kävin samantien imuroimassa uusimmat kartat:
BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1
Ebay:stä reilun kahdeksan euron invetointi FSC koodiin.
Taas pitäisi olla lifetime -koodi.
Sen näkee seuraavassa päivityksessä oliko.
Nyt on ainakin rulettaa uusimmat kartat
eikä tarvinnut ajaa mihinkään
BMW 545e -21
Comment
-
-
Originally posted by Mustis55 View PostItse itselleni vastaten.
Kävin samantien imuroimassa uusimmat kartat:
BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1
Ebay:stä reilun kahdeksan euron invetointi FSC koodiin.
Taas pitäisi olla lifetime -koodi.
Sen näkee seuraavassa päivityksessä oliko.
Nyt on ainakin rulettaa uusimmat kartat
eikä tarvinnut ajaa mihinkään
[ATTACH]151802[/ATTACH]Wrapped e36 cabriolet
Comment
-
-
Originally posted by Vartiomies View PostMites toi homma niinku toimii? Maksat sen ja lataat tiedoston koneelle --> lataat usb tikulle ja tikku autoon hanskalokeroon?
Juuri noin, paitsi minulla tikku kyynärnojan alle.
Latasin kartat ihan ilmaiseksi netistä googlettamalla.
Kun kartta on asennettu tikulta (vajaa tunti)
niin vaatii FSC koodin joka on auto-/karttakohtainen.
Tuon pelkän koodin saamiseen siis käytin tuon reilun 8 ekee ebay:stä.
Kyselevät mikä kartta ja autosi vin koodin,
josta tekevät sinulle sen vaadittavan sarjanumeron.
Tosin myyvät myös karttoja, mutta niistä on turha maksella.Last edited by Mustis55; 11-12-2018, 09:58.BMW 545e -21
Comment
-
-
Onko joku keksinyt miten saisi ajovalopesurit toimimaan vasta viidennellä lasin pesulla tai aikaa kasvatettua ennen kuin pesimet aktivoituu?
Ei kehtaisi kokonaankaan koodata niitä pois kun aina välillä on tarpeen pestä valojakin.
Todellinen bush fix ois vetää valopesureiden moottorille oma kytkin josta saa valot pestyäF15 X5 M50d -15
Ex:
F11 530dA xDrive -11
E61 530xdA M-sport LCI -07
Comment
-
-
Originally posted by atcc View PostOnko joku keksinyt miten saisi ajovalopesurit toimimaan vasta viidennellä lasin pesulla tai aikaa kasvatettua ennen kuin pesimet aktivoituu?
Ei kehtaisi kokonaankaan koodata niitä pois kun aina välillä on tarpeen pestä valojakin.
Todellinen bush fix ois vetää valopesureiden moottorille oma kytkin josta saa valot pestyä
Comment
-
Comment