F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuhat postausta jo kovastikin täynnä. Uusi ketju tuossa: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=392948
-
Laturin laakeri paljastui äänen aiheuttajaksi. Laturi siis vaihtoon. Tilasin halvimman mitä löysin. Jos se kestäisi pari vuotta.Originally posted by Requiem View Post
Leave a comment:
-
Kahdessa edellisessä autossa on ollut ambient light paketti sisällä ja nyt tuossa sigun kympissä ei sitä ole. Tunnelma on jotenkin synkkä kiitos mustan sisustan niin onko kova homma asennella tuo jälkikäteen? Ebayssä näytti olevan jos jonkinlaista ledinauhaa tarjolla...
Leave a comment:
-
Tuolta on hyvä vertailla:Originally posted by Babitzin View PostF11 takapuskurin m-sporttaus. Onko jollain suora tieto meneekö vanhoilla päätykiinnikkeillä vai onko omansa?
Tarkoitus olisi samalla laittaa 550i diffuusori ja rakentaa tuplaputkisto. Onko tyhjällä(oikealla) puolella mitään tiellä? Kuten esim e61 oli tasonsäädön kompressori.
Tavallinen: https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=51_7794
MSport: https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=51_7795
- Antti -
Leave a comment:
-
Eli mahdollisesti voisi selvitä kun vaihtaa sen venttiili mötikän. Onko tietoa meneekö sieltä joku tiiviste vai hajoaako se vaan kerrast :thinkOriginally posted by zakspeed View PostVenttiilin toiminta juurikin. Virheellinen tasoanturi tieto on periaatteessa sillä pois suljettu, koska auto ei ajonaikana korkeutta säädä.
Leave a comment:
-
Venttiilin toiminta juurikin. Virheellinen tasoanturi tieto on periaatteessa sillä pois suljettu, koska auto ei ajonaikana korkeutta säädä.
Leave a comment:
-
F11 kuskin puolen perä
Auto f11 Vm11 ja vika seuraavanlainen
Satunnaisesti kesken ajon heittää kuskinpuolen pussista ilmat pois. Ei tapahdu siis paikallaan ollessa, kun pussissa ilmaa niin se pysyy. Heti kun lähtee ajamaan niin parin kilsan jälkeen laskee. Pussi vaihdettu, ei vaikutusta. Tauluun ilmoitus driving comfort restricted. Voiko kompuran venttiili olla sökö vai missä vika. Istalla ei vikakoodeja löydy.Last edited by -Simo-; 22-12-2019, 14:23.
Leave a comment:
-
F11 takapuskurin m-sporttaus. Onko jollain suora tieto meneekö vanhoilla päätykiinnikkeillä vai onko omansa?
Tarkoitus olisi samalla laittaa 550i diffuusori ja rakentaa tuplaputkisto. Onko tyhjällä(oikealla) puolella mitään tiellä? Kuten esim e61 oli tasonsäädön kompressori.
Leave a comment:
-
Originally posted by Sammmy View PostPystyykö F11 perän laskemaan ihan perus Inpalla? Kaapelina ihan perinteinen k-can tms jossa lukee inpasta jotain.
Vai tarviiko näihin toisenlaisen kaapelin? E61 perän lasku onnistui edellämainitulla setillä.
F-sarlaisen kaapeli + ISTA
Leave a comment:
-
Siis kumpi tämä on, manuaali vai automaatti?Originally posted by henoja View PostEn tiedä onko korvien välissä mutta nyt n. 115tkm lievää lipsumista. Menossa huuhteluvaihtoon alkuvuodesta, OEM öljypohja ja Mannol AG60 odottamassa. Mietin kannattaisiko kytkimen vaihto samalla yhteydessä - Sachs kytkinpaketin saisi Suomestakin n. 255€ hintaan hyllytavarana tuosta 5km päästä. Jatkokysymys: toki riippuu monesta asiasta mutta onko suuntaa-antavaa arviota miten pitkään vauhtipyörä pitäisi ns. normaaliolosuhteissa kestää?
Leave a comment:
-
N57 8HP45 kytkimen vaihto
En tiedä onko korvien välissä mutta nyt n. 115tkm lievää lipsumista. Menossa huuhteluvaihtoon alkuvuodesta, OEM öljypohja ja Mannol AG60 odottamassa. Mietin kannattaisiko kytkimen vaihto samalla yhteydessä - Sachs kytkinpaketin saisi Suomestakin n. 255€ hintaan hyllytavarana tuosta 5km päästä. Jatkokysymys: toki riippuu monesta asiasta mutta onko suuntaa-antavaa arviota miten pitkään vauhtipyörä pitäisi ns. normaaliolosuhteissa kestää?
Leave a comment:
-
Pystyykö F11 perän laskemaan ihan perus Inpalla? Kaapelina ihan perinteinen k-can tms jossa lukee inpasta jotain.
Vai tarviiko näihin toisenlaisen kaapelin? E61 perän lasku onnistui edellämainitulla setillä.
Leave a comment:
Leave a comment: