Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T3
    replied
    Tuhat postausta jo kovastikin täynnä. Uusi ketju tuossa: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=392948

    Leave a comment:


  • Requiem
    replied
    Originally posted by Requiem View Post
    Ei sammu napista.
    Äänitiedosto
    Tuollaista ääntä pitää. Kuskin paikalta nauhoitettu.
    Laturin laakeri paljastui äänen aiheuttajaksi. Laturi siis vaihtoon. Tilasin halvimman mitä löysin. Jos se kestäisi pari vuotta.

    Leave a comment:


  • Arppa
    replied
    Kahdessa edellisessä autossa on ollut ambient light paketti sisällä ja nyt tuossa sigun kympissä ei sitä ole. Tunnelma on jotenkin synkkä kiitos mustan sisustan niin onko kova homma asennella tuo jälkikäteen? Ebayssä näytti olevan jos jonkinlaista ledinauhaa tarjolla...

    Leave a comment:


  • Anzafin
    replied
    Originally posted by Babitzin View Post
    F11 takapuskurin m-sporttaus. Onko jollain suora tieto meneekö vanhoilla päätykiinnikkeillä vai onko omansa?

    Tarkoitus olisi samalla laittaa 550i diffuusori ja rakentaa tuplaputkisto. Onko tyhjällä(oikealla) puolella mitään tiellä? Kuten esim e61 oli tasonsäädön kompressori.
    Tuolta on hyvä vertailla:

    Tavallinen: https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=51_7794

    MSport: https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=51_7795

    - Antti -

    Leave a comment:


  • -Simo-
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Venttiilin toiminta juurikin. Virheellinen tasoanturi tieto on periaatteessa sillä pois suljettu, koska auto ei ajonaikana korkeutta säädä.
    Eli mahdollisesti voisi selvitä kun vaihtaa sen venttiili mötikän. Onko tietoa meneekö sieltä joku tiiviste vai hajoaako se vaan kerrast :think

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    Venttiilin toiminta juurikin. Virheellinen tasoanturi tieto on periaatteessa sillä pois suljettu, koska auto ei ajonaikana korkeutta säädä.

    Leave a comment:


  • -Simo-
    replied
    F11 kuskin puolen perä

    Auto f11 Vm11 ja vika seuraavanlainen

    Satunnaisesti kesken ajon heittää kuskinpuolen pussista ilmat pois. Ei tapahdu siis paikallaan ollessa, kun pussissa ilmaa niin se pysyy. Heti kun lähtee ajamaan niin parin kilsan jälkeen laskee. Pussi vaihdettu, ei vaikutusta. Tauluun ilmoitus driving comfort restricted. Voiko kompuran venttiili olla sökö vai missä vika. Istalla ei vikakoodeja löydy.
    Last edited by -Simo-; 22-12-2019, 14:23.

    Leave a comment:


  • Babitzin
    replied
    F11 takapuskurin m-sporttaus. Onko jollain suora tieto meneekö vanhoilla päätykiinnikkeillä vai onko omansa?

    Tarkoitus olisi samalla laittaa 550i diffuusori ja rakentaa tuplaputkisto. Onko tyhjällä(oikealla) puolella mitään tiellä? Kuten esim e61 oli tasonsäädön kompressori.

    Leave a comment:


  • alpine3
    replied
    Originally posted by henoja View Post
    ZF automaatti.
    Ei onnistu kytkimen ja vauhtipyörän vaihto, sulla ei ole siellä semmosia. Automaatin voimalinjan rakenne on erilainen vs. manuaali.

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by Sammmy View Post
    Pystyykö F11 perän laskemaan ihan perus Inpalla? Kaapelina ihan perinteinen k-can tms jossa lukee inpasta jotain.

    Vai tarviiko näihin toisenlaisen kaapelin? E61 perän lasku onnistui edellämainitulla setillä.

    F-sarlaisen kaapeli + ISTA

    Leave a comment:


  • henoja
    replied
    Originally posted by N54 View Post
    Siis kumpi tämä on, manuaali vai automaatti?
    ZF automaatti.

    Leave a comment:


  • N54
    replied
    Originally posted by henoja View Post
    En tiedä onko korvien välissä mutta nyt n. 115tkm lievää lipsumista. Menossa huuhteluvaihtoon alkuvuodesta, OEM öljypohja ja Mannol AG60 odottamassa. Mietin kannattaisiko kytkimen vaihto samalla yhteydessä - Sachs kytkinpaketin saisi Suomestakin n. 255€ hintaan hyllytavarana tuosta 5km päästä. Jatkokysymys: toki riippuu monesta asiasta mutta onko suuntaa-antavaa arviota miten pitkään vauhtipyörä pitäisi ns. normaaliolosuhteissa kestää?
    Siis kumpi tämä on, manuaali vai automaatti?

    Leave a comment:


  • henoja
    replied
    N57 8HP45 kytkimen vaihto

    En tiedä onko korvien välissä mutta nyt n. 115tkm lievää lipsumista. Menossa huuhteluvaihtoon alkuvuodesta, OEM öljypohja ja Mannol AG60 odottamassa. Mietin kannattaisiko kytkimen vaihto samalla yhteydessä - Sachs kytkinpaketin saisi Suomestakin n. 255€ hintaan hyllytavarana tuosta 5km päästä. Jatkokysymys: toki riippuu monesta asiasta mutta onko suuntaa-antavaa arviota miten pitkään vauhtipyörä pitäisi ns. normaaliolosuhteissa kestää?

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by Sammmy View Post
    Pystyykö F11 perän laskemaan ihan perus Inpalla? Kaapelina ihan perinteinen k-can tms jossa lukee inpasta jotain.
    Ei pysty.

    Leave a comment:


  • Sammmy
    replied
    Pystyykö F11 perän laskemaan ihan perus Inpalla? Kaapelina ihan perinteinen k-can tms jossa lukee inpasta jotain.

    Vai tarviiko näihin toisenlaisen kaapelin? E61 perän lasku onnistui edellämainitulla setillä.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎