F10/F11 Vanne- ja rengasfit -topic II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rise
    replied
    Originally posted by Jorkkeli12 View Post
    Täällä ainaki on nuo m350 takana 9" et44 ja tullut tehtaalta niillä rattailla, kesäksi oli m351 jotka oli sitten taas kaikki saman levysiä. Voihan se olla että tuon on saanut valita autoa ostaessa :think
    Täälläkin m351:t kaikki samankokoisia.

Leave a comment:

• Jorkkeli12
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Joo, nopeasti tsekattuna netin vannekatalogit väittivät takavanteelle leveydeksi 9".
    Täällä ainaki on nuo m350 takana 9" et44 ja tullut tehtaalta niillä rattailla, kesäksi oli m351 jotka oli sitten taas kaikki saman levysiä. Voihan se olla että tuon on saanut valita autoa ostaessa :think

Leave a comment:

• Aksuuu
    replied
    Ja eiköhän noi ole saanut vaikka tilattuakin noin. Mä oon vaan jostain fakkiintunut siihen, että M-Sport -vanteissa takavanne on leveämpi.
    Joo luultavasti saa tilattua noin. Mulla oli kaks settiä Style 613 vanteita joista toisessa oli takavanteet 9 leveet ja toisessa oli koko kierros 8 leveitä.

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Toki on mahdollista, että takavanteet ovat vaihtuneet joskus. En ole auton 1. omistaja - yllättäen .
    Ja eiköhän noi ole saanut vaikka tilattuakin noin. Mä oon vaan jostain fakkiintunut siihen, että M-Sport -vanteissa takavanne on leveämpi.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Joo, nopeasti tsekattuna netin vannekatalogit väittivät takavanteelle leveydeksi 9".
    Toki on mahdollista, että takavanteet ovat vaihtuneet joskus. En ole auton 1. omistaja - yllättäen .

Leave a comment:

Working...
X