Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 Vanne- ja rengasfit -topic II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tämmöinen x-drive-aiheinen rengasprobleemi, minulla on nyt nelarissani listojen mukaan sopiva eripari rengastus (225/45/19 ja 255/40/19) mutta livenä eturengas on ’löysempi’ ja vanteen reunan etäisyys maahan on n.7 mm. vähemmän kuin takapäässä - tulisiko minun huolestua jakoboxin kestävyyden osalta ? Laatikko kestää jonkinlaista renkaiden kehäeroa mutta jos tuo ero pysyy liikkeessä samana niin n.210 sentin kehissä on reilun 4 sentin (2%) ero.
-
-
Originally posted by TON-III View PostMitä sadetansseja minun tulisi tehdä jotta saisin nuo uudet TPSM anturat lähettelemään viestiä autooni ? Eivät lähde pelittämään
Uusilla oikeilla antureilla lähti toimimaan kun ajeli noin 15 kilometriä.
Leave a comment:
-
-
Mitä sadetansseja minun tulisi tehdä jotta saisin nuo uudet TPSM anturat lähettelemään viestiä autooni ? Eivät lähde pelittämään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by XV70D View PostVoiko 245/45 ja 275/40 yhdistelmässä korvata takakumit myös 245/45:silla? Takavannehan on tuuman leveämpi (8"/9"), eli aiheuttaako pieni kumin venyttäminen vierintäkehään muutoksen joka voi olla haitallista jakolaatikolle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by XV70D View PostVoiko 245/45 ja 275/40 yhdistelmässä korvata takakumit myös 245/45:silla? Takavannehan on tuuman leveämpi (8"/9"), eli aiheuttaako pieni kumin venyttäminen vierintäkehään muutoksen joka voi olla haitallista jakolaatikolle?
Leave a comment:
-
-
Voiko 245/45 ja 275/40 yhdistelmässä korvata takakumit myös 245/45:silla? Takavannehan on tuuman leveämpi (8"/9"), eli aiheuttaako pieni kumin venyttäminen vierintäkehään muutoksen joka voi olla haitallista jakolaatikolle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikkod View PostSiis, mulla on alla 255/30&295/25R21 Accelera PHI2 tossa sigun f10, ei ollut mitään kokemusta / hajuakaan ko. renkaasta, ja piru että onkin hyvät. Olivat siis alla kun ostin ja liike laittoi vielä uudet takaset alle nyt keväällä.Kehä3 rampista kiihdytys lahden motarilla ja pam...apparin puolen takarengas takapuolelta repesi koko matkalta....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Generation View PostAivan, tosin rek.otteen mukaan nämä eivät edes ole oikea rengaskoko, kun ainoastaan näyttää 19” taakse 275/35r19 sopivaksi. Tiedä sitten, onko hyvä yhtälö?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 0200227 View PostKyllä samankokoiset renkaat edessä ja takana toimii erittäin hyvin, samat ympärysmitat / halkaisia. Otteessa tosiaan lukee taakse 275/35R19, tuon koon rengas on hieman matalampi kuin tuo 245/40. "oikea koko" taakse olisi 285/35, joka on ympärysmitaltaan / halkaisijaltaan lähempänä tuota 245/40 rengasta, toki molemmat käy.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Generation View PostAivan, tosin rek.otteen mukaan nämä eivät edes ole oikea rengaskoko, kun ainoastaan näyttää 19” taakse 275/35r19 sopivaksi. Tiedä sitten, onko hyvä yhtälö?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Anzafin View PostEdessä jää n. 14-15mm kaaren sisään ja takana 24-25mm.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Generation View PostMites istuuko hyvin F10 m-sport korilla ja alustalla olevaan rengas-/vannesarja BMW V-Spoke 331 koossa 8,5x19 ET33 245/40r19, joka nurkkaan.
Kun näissä oletuksena tulee vanteet/renkaat leveämpänä taakse ja ET44.
Leave a comment:
-
-
Mites istuuko hyvin F10 m-sport korilla ja alustalla olevaan rengas-/vannesarja BMW V-Spoke 331 koossa 8,5x19 ET33 245/40r19, joka nurkkaan.
Kun näissä oletuksena tulee vanteet/renkaat leveämpänä taakse ja ET44.Last edited by Generation; 10-06-2020, 17:10.
Leave a comment:
-
Leave a comment: