Originally posted by Juspa
View Post
xHP vaihteistosofta (8HP)
Collapse
X
-
Korjaako xHP softan sen ärsyttävän viiveominaisuuden, joka hiljaisissa vauhdeissa tulee? Eli jos hiljennät vaikka risteykseen ja jatkat siitä pysähtymättä, niin kestää välillä hetken ennenkuin lähdetään nykäisten eteenpäin. Ikäänkuin vaihteisto arpoisi jatketaanko ykkösellä vai kakkosella --> jatketaan ykkösellä.
Leave a comment:
-
YES:
xHP Facebook
Today we're launching again another worlds first for the BMW-Community!
With the latest App-Udpate Users can alter their Launch Control parameters to adapt it to their personal setups. Engine Tunes, aftermarket suspensions, wider/sticky tires or just slippery roads in your region. All have an influence on the optimal parameters for a Launch and can therefore be optimized and achieve results below the factory times.
xHP puts the complex parameters inside the 8-Speed Transmission into a simpe interface, which lets you easily experiment and optimize them for your car. A change of parameters just takes 40-Seconds.
While the 6-Speed cars do not have the elaborate algorithms of the more modern 8-Speed, users can still optimize their launches by precisly tuning their 1st-Gear Torque Limit. If setup right, you just need to floor the throttle and don't care about anything else. You can check out our manual to get hints for setting up LC on 6-Speed cars.
Leave a comment:
-
Itsellä ainakin luistonesto sekä ajonvakautus lähtee kokonaan pois kun painaa pitkään dsc nappia.Originally posted by paapaa View Posttuossa UK kielisiä tuloksia aiheesta luki..sen mukaan sport/sport+
asetuksella jos painaa pitkään luistonesto/ajovakautus-nappia,kytkeytyisivät kokonaan pois päältä mutta menisi samalla sport/sport+ tilasta normi ajotilaan.
onko tästä tietoa / kokemusta, millä siis saa kokonaan luistoneston ja ajonvakauden F10:stä pois päältä?
+ XHP softa vaikuttaako näihin?
Eikä siirry normitilasta sport/sport+, itse asiassa toisinpäin en ole ehkäpä kokeillutkaan kun sport+ se on jo valmiiksi pois??
Xhp:llä ei mitään vaikutusta tähän asiaan.
Leave a comment:
-
luistonesto ja ajonvakaus pois kokonaan / XHP
tuossa UK kielisiä tuloksia aiheesta luki..sen mukaan sport/sport+
asetuksella jos painaa pitkään luistonesto/ajovakautus-nappia,kytkeytyisivät kokonaan pois päältä mutta menisi samalla sport/sport+ tilasta normi ajotilaan.
onko tästä tietoa / kokemusta, millä siis saa kokonaan luistoneston ja ajonvakauden F10:stä pois päältä?
+ XHP softa vaikuttaako näihin?
Leave a comment:
-
Tulihan se viimein myös tuki 299hp 535d:hen
Kohta päästään kokeilemaan
Leave a comment:
-
Täälläkin on nyt ohjelma sisässä. Stage3 lähdin liikkeelle mut äkkiseltään testattuna turhan race-henkinen arkiajoon terävien vaihtojen takia ainakin omasta mielestä. Stage2 nyt sisässä ja vaihdot on nopeat sekä mukavuus säilyi. Seuraillaan toimintaa kilsojen kertyessä.
Yksi asia jäi ihmetyttämään, sillä mainostavat että ajotilavalitsimen ja kepin asennon logiikka on muutettu kuvan mukaiseksi, mutta minulla ainakin pelaa vanhaan tyyliin eli napista valitsemalla Sport/Sport+ niin vaihtokohdatkin muuttuu eikä vain nopeus. Mites muilla?
E: Tämä asia selvisi kysymällä tekijältä eli logiikka on muutettu vain bensoissa, ei koske dieseleitä jostain syystä.
Last edited by Shatter; 15-04-2019, 15:56.
Leave a comment:
-
juuri sain mailin xhpflashtoollsilta kyselyyn
tuesta 535D F10 299 hp versioon:
support is ready, but we need to tweak the app a bit.
Likely towards end of next week!
ens viikon lopulla ehkä jo
Leave a comment:
-
Ei ole pikkukoneesta kiinni. Parempi ajaa pakkokasilla.Originally posted by racing02 View PostToi olis just se, oikeastaan ainoa, parannus mitä minä kaipaisin vakioon. Eli kun ajaa normivauhtia 80 tiellä laatikko vatkaa 7 - 8 -väliä KOKOajan. Milli kaasun asennossa, tuulensuunnan muutos, 0,05% mäki ylös tai alas,...aina vaihtuu vaihde. Ei siis muuta mutta, itse en sanoisi huonommin
Tää voi tietty olla vain pikkukoneisten ongelma.(?)
Eikö tämä keskustelu muuten voisi olla yleisen tekniikan puolella? Tuettuja mallejahan kaiketi tulee lisää. Jos joskus parin vuoden päästä jopa X1 pääsee listalle niin kiinnostaa kyllä.
Leave a comment:
-
Toi olis just se, oikeastaan ainoa, parannus mitä minä kaipaisin vakioon. Eli kun ajaa normivauhtia 80 tiellä laatikko vatkaa 7 - 8 -väliä KOKOajan. Milli kaasun asennossa, tuulensuunnan muutos, 0,05% mäki ylös tai alas,...aina vaihtuu vaihde. Ei siis muuta mutta, itse en sanoisi huonomminOriginally posted by racediesel View Postainoa ero on että vaihtaa 7-->8 huonommin eli ei oikein meinaa vaihtaa samoissa olosuhteissa (n.85-90km/h ja kuormaa riittävän vähän) kuin vakio eli hiukan joutuu totuttelemaan uuteen käytökseen.
Tää voi tietty olla vain pikkukoneisten ongelma.(?)
Eikö tämä keskustelu muuten voisi olla yleisen tekniikan puolella? Tuettuja mallejahan kaiketi tulee lisää. Jos joskus parin vuoden päästä jopa X1 pääsee listalle niin kiinnostaa kyllä.Last edited by racing02; 01-04-2019, 16:45.
Leave a comment:
-
moi.
Tottakai,kaikki tai ei mitään.
Välimallit on nuukille.
T:Pasi
Leave a comment:
Leave a comment: