Originally posted by expertti
View Post
xHP vaihteistosofta (8HP)
Collapse
X
-
Kannattaa hankkia itse. Säätely onnistuu sitten itse puhelimella/tietokoneella ja saa hierottua haluamakseen. Aika näppärästi ja ymmärrettävästi onnistuu muokkaukset ihan tavan tallaajalta. Jos tiedät minkälaisia lisämuutoksia stage1-3 lisäksi haluat niin voinee porukka neuvoa. Itsellä isomman ahtimen kanssa hiukan shiftpointeja säädettynä, niin mukavempi ajella päivittäisiä ajoja.
-
Juu, tätä just hain, eli osaamista jos ja kun pitää karttoja muokata? Vai toimiiko jo oletuksilla kunhan löytää sen laatikolle parhaiten sopivan stagen..Originally posted by makebm5 View Post
Lisenssi on auto kohtainen ja sen saa helposti netistä ostettua. Jos haluaa jotain väännönrajoituksia, vaihtopisteitä, launch controllia tms muokata ne kyllä onnistuu.
4 autoon olen itselle laitellut noita.
Leave a comment:
-
Juu varmaan näin. Kun silloin lisenssi pysyy sinulla. Lähinnä kysyjän näkökulmasta ajattelin. Kannattaa ostaa lisenssi itselleen, niin niitä karttoja voi muokata itse.
Leave a comment:
-
Useampana vuotena on saanut siirrettyä lisenssin OMASTA autosta toiseen kun vain sama vaihteisto tyyppi. Esimerkiksi 8HP=>DCT ei onnistu.Originally posted by VilleP View PostVarmaan siihenkin, mutta ainakin joitain vuosia sitten se oli liitoksissa Googlen tiliisi, eikä sitä voinut siirtää esim seuraavalle omistajalle. Jos tilanne muuttunut, niin joku korjatkoon.
Leave a comment:
-
Lisenssi on auto kohtainen ja sen saa helposti netistä ostettua. Jos haluaa jotain väännönrajoituksia, vaihtopisteitä, launch controllia tms muokata ne kyllä onnistuu.Originally posted by expertti View Post
Tarkoitin kysymällä että onko ketä joilla lisenssi asentaa xhp stage1-3 ja mahdollisesti jos joutuu muokkaamaan karttoja, osaamista siihen.
4 autoon olen itselle laitellut noita.
Leave a comment:
-
Saattaapa muuten olla totta, että se on liitetty johonkin käyttäjätiliin, esim. google.
Leave a comment:
-
Varmaan siihenkin, mutta ainakin joitain vuosia sitten se oli liitoksissa Googlen tiliisi, eikä sitä voinut siirtää esim seuraavalle omistajalle. Jos tilanne muuttunut, niin joku korjatkoon.
Leave a comment:
-
Ainakin vielä vaikuttaa siltä että tämä vaikutti aika paljonkin laatikon toimintaan positiivisesti.Originally posted by grändi View PostTosin aivan ensin lähtisin liikkeelle kaasuläpän adaptaation resetoinnilla, sillä voi olla yllättävän suuri merkitys kulkuun.
Tosiaan edellisen omistajan jäljiltä noi adaptaatiot ja xhp:t niin ei tiedä minkälaista polkijaa siellä on oltu.
👍 1Leave a comment:
-
Laitoin tänää 520d xdriveen stage2 lootasoftan. Moottorilla tehtaan kevyt performance softa. D automaatilla törkeen hyvä ja S myös,niin ylös kuin alaspäin vaihtaessa. Manuaalipuolella kevyellä kaasulla vaihtaa siististi mut lähempänä 50% tai enemmä kaasua nii varsinki pienet vaihteet nytkäyttää. Tuntuu et vaihto tapahtuu oikein mutta oisko mahdollisesti moottorin tukikumit turhan väljät? Aiemmi ei oo huomannu vastaavaa mutta nythä tuo kait sen 25% nopeemmi nakkaa pykälän tupaan.
Onko kokemuksia vastaavasta? Ajelin totutusajoa kaikilla moodeilla ja kaasua lisäten,ei oikeestaa vaikutusta. Tuumailin et kokeilen kumilootusta leikata tukikumeihi täytettä etu ja takapuolelle,jos vaan on tyhjää kuten vanhempikorisissa bemareissa. Jos korjautuu nii tilata uudet kumit. Ajettu siis jo vajaa 310tkm
Leave a comment:
-
Lähdetään näillä testaamaan, kiitos.Originally posted by grändi View Post
Voisin vannoa että uudella flässäyksellä saat lootasta mieleisen, käyttäen valmiita joko xHP valmiskarttoja (stage1/2/3), "vakiokarttoja" (Sportive, sportive+ yms) tai itse säätelemällä oman mielen mukaan (vaikka comfort kartan pohjalta).
Tosin aivan ensin lähtisin liikkeelle kaasuläpän adaptaation resetoinnilla, sillä voi olla yllättävän suuri merkitys kulkuun.
Leave a comment:
Leave a comment: